X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן ברצלונה, פסקאוול, לפני פאו. אוברדוביץ': "הקהל חשוב", חי ב-5+
▪  ▪  ▪
צפו בפנאתינאייקוס מנצחת בברצלונה במשחק ה-2

שתי הקבוצות שנחשבות בעיני רבים לחזקות ביבשת, שיוויון 1:1 בסדרה וקהל יווני מטורף כתפאורה, מה צריך יותר מזה. מחר (שלישי ב-20:40, ספורט5+), פנאתינאייקוס תארח את ברצלונה במשחק השלישי בסדרת ההצלבה.

שני המשחקים הראשונים בסדרה סיפקו דרמה אדירה כאשר במשחק הראשון, היו אלה הקטלונים שניצחו בנקודה, 82:83 לאחר החטאה של גארד פאו, דימיטריס דיאמנטידיס, עם הבאזר. במשחק השני, היוונים, כמו מכבי ת"א, הצליחו "לגנוב" ניצחון בחוץ בזכות הופעה נהדרת בפלאו בלאוגראנה בראשות סאטו שסיים עם 18 נק'.

"נצטרך להיות מרוכזים מהדקה הראשונה ועד לשריקת הסיום", אמר מאמן פנאתינאייקוס, זלקו אוברדוביץ', "אנחנו חייבים להבין שאנחנו משחקים בבית שלנו ונצטרך לשחק יותר טוב הפעם כדי לנצח. אנחנו צריכים את הקהל שלנו מאחורינו בשני המשחקים פה וכמובן לעשות את העבודה מהצד שלנו".

כמו תמיד אחד הברגים המרכזיים של הסרבי יהיה דיאמנטידיס שמוביל את היורוליג באסיסטים (5.5 למשחק) וכרגע, מחזיק בממוצע הנקודות הגבוה יותר בשלב רבע הגמר עם 21.5 נק' למשחק. למייק באטיסט, אגב, חסרות 4 נקודות כדי להגיע להפוך לשחקן ה-9 בתולדות היורוליג שמגיע ל-2,000 נק' במפעל.

בצד השני, צ'אבי פסקוואל בונה כמובן על חואן קרלוס נבארו שהיה הקלע המוביל של היורוליג בטופ 16 עם 20 נק'. "אני לא יודע מה לצפות מהמשחקים באתונה, אנחנו מקווים שנצליח לעשות את מה שעשינו בסדרות נגד ריאל ו-ויטוריה בשנים קודמות", סיפר מאמן בארסה. "במקרה הכי גרוע, אנחנו צריכים לחזור למשחק חמישי אבל צריך להתמקד במשחק השלישי כי המשחק הראשון בחוץ הוא החשוב יותר. אנחנו יכולים לנצח במגרשים כאלה ועשינו את זה בעבר ביוון".

אגב, אם אקס מכבי ת"א, טרנס מוריס, ירשום שתי חסימות, הוא יעלה למקום ה-8 ברשימת חוסמי היורוליג לצד אקס אחר, מייסאו באסטון.

הסדרה המפתיעה ביותר עד כה היא זו שמפגישה בין סיינה לאולימפיאקוס. האיטלקים חטפו 89:41 במשחק הראשון אך אז התאוששו ונקמו במשחק השני עם ניצחון ענק 65:82. אז מה יהיה במשחק השלישי באיטליה? כמו שכבר הבנתם, קשה לצפות. "אני רוצה לראות את האופי החזק שלנו במשחק השלישי. אפילו הלייקרס לא יכולים לשחק כמו ששיחקנו במשחק ה-1", אמר מאמנו של יותם הלפרין, דושאן איבקוביץ', מילוש תאודושיץ' לא יהיה כשיר ב-100 אחוזים למשחק ועלול לבלות לאורך דקות ארוכות על הספסל.

בסדרה הספרדית של רבע הגמר, ריאל מדריד ניצחה 65:71 את ולנסיה במשחק הראשון אך הפסידה 81:75 ביום חמישי מה שאומר שגם כאן הכל פתוח לגמרי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/219884.jpg

תאריך:  28/03/2011   |   עודכן:  28/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירי נבו ודניאל רוט
שני הרשקו יוביל מעתה את הג'ודאי: "אריק נכס לאומי, אני יכול לעזור לו"
עופר וולפסון
הרשות מציעה להפחית את סכומי כל האגרות בשיעור של 40% במהלך כל אחת מארבע השנים הקרובות    הסיבה להפחתה הצפויה: יתרת עודפים שהצטברה בשנות פעילותה
עידן יוסף
משרד התחבורה מקדם תקנה בנושא    התקנה דורשת אישור ועדת הכלכלה
איתמר לוין
ביהמ"ש החליט להקל בעונשה של מנהלת חשבונות במועצה המקומית מעלה אפרים, שביצעה את המעילה בשל מצוקה כלכלית    ראש המועצה ביקש להתחשב בחרטתה ובכך שכבר החזירה חלק מהכסף
עופר וולפסון
ביהמ"ש דחה תביעה נגד הבנק הבינלאומי בטענה להטעיה בהשקעה לאחר שקבע, כי התובע - רואה חשבון במשרד קוסט-פורר - הוא בעל ידע נרחב יותר מאשר האדם מן הרחוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il