X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יד: מאמן מכבי ראשל"צ ספג גם עונש ע"ת: "הפעם הדיין החמיר יותר מדי"
▪  ▪  ▪
מאור נסער בסיום הדרבי האחרון מול הפועל

מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד, גלעד מאור, הורחק היום (רביעי) על ידי בית הדין של האיגוד למשחק אחד בפועל ושניים נוספים על תנאי. העונש הגיע בעקבות הרחקתו של המאמן בשניות הסיום של בדרבי האחרון מול הפועל, לאחר שהמשקיף באותו משחק, דוד בוקר, טען כי המאמן דחף אותו.

"אני מאוד נסער ולא העלתי על דעתי שאורחק", סיפר מאור לאתר ערוץ הספורט, "יש לנו משחק ביום שישי מול מכבי תל אביב שיקבע את המיקום הסופי בטבלה לפני תחילת הפלייאוף והשחקנים שלי צריכים אותי על הקווים. אני חושב שכבר קיבלתי את העונש שלי בעצם העובדה שקיבלתי כרטיס אדום והדיין הפעם החמיר יותר מדי".

לדיון שהתקיים באיגוד הכדוריד בהדר יוסף, הגיע גם המשקיף דוד בוקר, שסיפר את גרסתו, אך כשהדיין שאל אותו האם כשגלעד מאור דחף אותך היה לזה אקט של אלימות, בוקר השיב בשלילה. "הדברים מאחורינו ואין לי שום טינה כלפי גלעד מאור או מכבי ראשון לציון", אמר לאחר הדיון ולחץ את ידו של המאמן הצהוב.

על שחר הבר, שינהל את המשחק הקרוב במקומו, אמר מאור: "שחר הוא עוזר מאמן מצוין ואני בטוח שהוא ידע לנהל את השחקנים לניצחון ולהבטחת המקום הראשון בטבלה כי עבדנו מאוד קשה למען הדבר הזה".

כזכור, הדרבי הסתיים בשיוויון 27:27 דרמטי לאחר שער מדהים של דניס זכארוב מהפועל ראשל"צ. לאחר המשחק התפרץ מאור מול מצלמות הטלוויזיה וכינה את המקרה בו היה מעורב: "שחיתות".

תאריך:  30/03/2011   |   עודכן:  30/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
78 ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, בעוד רק שני חברי כנסת התנגדו    ההיטל המינימלי שייגבה: רק לאחר החזר של 150% על ההשקעה    שר האוצר: "אוצרות הטבע הם של כולנו. כעת כולנו נהנה מהם"
עופר וולפסון
התוכנית החדשה תרחיב את פתרונות המימון ליצואנים לטווח הבינוני וכן תגדיל את סל השירותים שמציעה חברת הביטוח הממשלתית "אשרא"
עידן יוסף
החברה הלאומית לדרכים תפרסם מכרז להקמת מחלף שצפוי להיפתח לתנועה בשנת 2013    המחלף הוא חלק מפרויקט "נתיבי ישראל" והוא יוקם בהשקעה של 350 מיליון שקלים
עופר וולפסון
קבוצת הרכב רשמה רווח נקי של 125 מיליון ש"ח בשנת 2010, ורווח נקי של 40 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי    תחלק לבעלי המניות 20 מיליון ש"ח דיבידנד
יפעת גדות
תוצאות 33 מחקרים הראו כי מעשנים בהווה היו בסבירות גבוהה יותר מפי שניים מלא מעשנים לפתח סרטן, בין אם בוושט ובין אם בחלק מהבטן הנקרא אזור הקרדיה    שהסיכונים נשארו גבוהים מהממוצע למשך תקוםה ארוכה לאחר שהמעשנים הפסיקו לעשן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il