X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית המשפט נמנע מלעוצרו עד תום ההליכים נגדו קובע: יש בסיס לחשש של המדינה, שמא ואנונו ישתמש במידע רגיש שבידיו וישבש פעולות חקירה רגישות וטעונות
▪  ▪  ▪
דודו ואנונו [צילום: פלאש 90]

המנהל לשעבר של יחידת השטח הארצית למודיעין וחקירות בראשות המיסים, דוד ואנונו, יישאר במעצר בשלושת החודשים הקרובים. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ציון קאפח, נמנע (ד', 30.3.11) מלהאריך את מעצרו של ואנונו עד תום ההליכים נגדו, והאריכו בקרוב ל-90 יום - הזמן המירבי שבסמכותו.
ואנונו מואשם בעבירות שוחד, סחיטה, מירמה והפרת אמונים, מס והלבנת הון, כאשר לפי הנטען השתמש במעמדו על-מנת לקבל שוחד מנישומים, ואת חלקם אף סחט. כתב האישום נגדו הוגש לפני שבועיים, ולצידו בקשה למעצר עד תום ההליכים.
המדינה טענה, כי ואנונו עלול לעשות שימוש במידע שברשותו ובקשריו על-מנת לשבש את משפטו ולסכל מהלכי חקירה. קאפח אמר, כי ואנונו לא יוכל לעשות זאת במצבו הנוכחי, וספק אם ביכולתו להטיל אימה על מי שעתידים להעיד במשפטו. לכאורה, הוסיף קאפח, ואנונו משול כעת "לחייל ללא חרבו ונשיכתו אין בה כדי להמית".
עם זאת, מוסיף קפאח, הוא השתכנע מהמידע הסודי שהציגה בפניו הפרקליטות, ששחרורו של ואנונו למעצר בית בעתיד הקרוב, יעמיד בסכנה הליכי חקירה רגישים וטעונים בשל המידע הרגיש שברשותו. יצויין, כי נגד החשודים האחרים בפרשה טרם הוגשו כתבי אישום, ונראה כי לכך מתכוונת המדינה.
קאפח חוזר ללשון המשלים: "הוא משול כעת לחיה פצועה והוא אינו חייב יותר בנאמנות לרשות שגזזה את מחלפותיו. בפרק זה, מסיבות מובנות, אני מגלה טפח ומכסה עשרה". מידע זה, מציין קאפח, אינו נוגע ישירות לכתב האישום נגד ואנונו, אולם לאור מעשיו בעבר - יש בהחלט מקום לחששה של המדינה.

תאריך:  30/03/2011   |   עודכן:  30/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
זאב שביב העלים הכנסות ב-1.7 מיליון שקל, גנב 1.2 מיליון שקל מאחד מלקוחותיו וניפח את המע"מ של אותו לקוח ב-780,000 שקל כדי להסתיר את הגניבה
עופר וולפסון
העלייה - בשיעור של 1.2% - מקורה בזינוק חד במחיר הבנזין הבינלאומי בחודש החולף    העלייה קוזזה בזכות ירידה בשער החליפין של השקל
אסף אקרמן
יד: מאמן מכבי ראשל"צ ספג גם עונש ע"ת: "הפעם הדיין החמיר יותר מדי"
עופר וולפסון
78 ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, בעוד רק שני חברי כנסת התנגדו    ההיטל המינימלי שייגבה: רק לאחר החזר של 150% על ההשקעה    שר האוצר: "אוצרות הטבע הם של כולנו. כעת כולנו נהנה מהם"
עופר וולפסון
התוכנית החדשה תרחיב את פתרונות המימון ליצואנים לטווח הבינוני וכן תגדיל את סל השירותים שמציעה חברת הביטוח הממשלתית "אשרא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il