X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א: "צריכים לחשוב על המקום השלישי". אלברמן: "רוצים לתקן"
▪  ▪  ▪
איוניר מצפה לאותה היכולת בליגה. בוזגלו

פגרת הנבחרת מאחורינו ובמכבי תל אביב אולי מצרים על כך כי עכשיו צריך לחזור ולהתעסק בליגת העל ושם המצב לא משהו. מוטי איוניר וחניכיו ינסו להתאושש בשבת משני ההפסדים הרצופים שלהם מול בני יהודה בבלומפילד וללא מאור בוזגלו, שכיכב במדים הלאומיים אבל עוד לפני כן ספג השעייה ממשחק אחד על ידי המועדון עצמו.

"טוב שיש פגרה במקרים כאלה והפגרה עזרה לנו והורידה את הלחץ והתחושות הקשות", אמר מוטי איוניר במסיבת העיתונאים של הקבוצה, "אנו חוזרים למשחק אחרי שני הפסדים ועם רצון גדול מאוד לתקן. שחקנים קצת התפזרו, לפעמים זה מרענן. עכשיו השחקנים כבר נמצאים כאן ויש לנו זמן להתכונן".

המאמן נשאל על השפעת ההודעה כי ימשיך לעונה נוספת על השחקנים: "אני לא חושב ששחקנים צריכים להיות טובים או רעים לפי הידיעה אם המאמן שלהם ממשיך או לא אבל מכיוון שבכדורגל הישראלי קורים דברים לא כמו בכל העולם, אולי זה יכול להועיל. להזיק זה בטח לא יכול. אני שמח שזה קרה ומקווה שזה ישפיע בצורה חיובית".

איוניר התייחס גם לפרסומים על אופציות חיזוק לעונה הבאה: "מכבי תל אביב גוררת עניין תקשורתי גדול אז ברור שמגיעה תקופה מסויימת מתחילים לעלות שמות. לא דנו בשחקני רכש לעונה הבאה עדיין. יש לנו עוד מטרות לעונה הזאת, בראש ובראשונה להבטיח את המקום השלישי. אם בשמונה משחקים שעוד יש, קבוצות ייאבדו נקודות והפערים יצטמצמו, נחשוב על דברים אחרים. אנחנו צריכים לדבר על מקום שלישי, לא על אליפות. את השמות והדיונים אפשר לדחות למועד מאוחר יותר".

כמובן שגם נושא מאור בוזגלו והשעייתו עלה: "כל שחקן שלא נמצא חסר. הלוואי ומאור בוזגלו היה טוב גם במכבי ת"א לתקופה ארוכה. אנו יודעים מה היכולות שלו ומקווים שכשהוא יחזור מההשעיה, הוא יביא את היכולת מהנבחרת גם לקבוצה".

"השחקנים מבינים את הרצון של המועדון לסיים את העונה בצורה יפה ובשביל זה הם צריכים להיות טובים. אם מישהו רוצה להמשיך ולהישאר, הוא צריך להוכיח שמקומו כאן. השחקנים יודעים את זה ואני מעריך שנראה את זה. בכל מועדון, אם השחקנים שנמצאים לא מספקים את היכולת הנדרשת, המועדון לא ממשיך איתם".

על התגרה במשחק האימון מול אלניה ולאדיקווקאז ולהבדיל, העימות בין ג'יבריל סידיבה להאריס מדוניאנין אמר המאמן: "הקבוצה הרוסית שיחקה בצורה ברוטאלית ואם ציפו שנעמוד כמו בובות ונחכה שירביצו לנו, טעו. לשמחתי השחקנים שלי לא נתנו לזה לקרות אז זה גרם לתקרית. מה שקרה באימון האחרון זה שונה לגמרי. לפעמים מישהו רואה שהוא לא בהרכב וזה גורם לו להיות חם ועצבני. גם אני הייתי שותף לתקריות כאלה אבל כשיודעים לגמור את זה כמו שצריך, לא קרה שום דבר".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/220323.jpg

גל אלברמן הוסיף: "לפחות רובנו לקחנו את ההפסדים בצורה קשה מאוד כי ביזינו את עצמנו. אף אחד לא הלך ברחוב עם תחושה נעימה ואת הרושם הזה צריך לתקן. אנחנו אלו שטועים. חובת ההוכחה היא על השחקנים מהרגע הראשון. שבענו כבר מהשינויים והדיבורים. אנו רוצים שקט וקיבלנו אותו. אין שחקן שיכול להתלונן או לחמוק מאחריות".

על פי התרגול באימון, סאבו פאביצ'ביץ' המוצהב יחזור להרכב על חשבונו של אבי סטרול. אורי כהן ויואב זיו יפתחו בעמדות המגנים. דמיטאר ראנגלוב, חש בכאבים בגב וערך אימון חלקי, אבל אמור לפתוח בהרכב לצדו רוברטו קולאוטי, אלירן עטר והאריס מדוניאנין. במידה שהבולגרי לא יוכל לשחק, דור מיכה יחליפו ב-11. אלירן ג'ורג' הצעיר מחוץ לסגל בשל מתיחה.

תאריך:  31/03/2011   |   עודכן:  31/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
האטה בשוק הדירות בפברואר: ירידה של 28% בסך המכירות - נמכרו רק 2,960 דירות, לעומת 4,000 בינואר    ירידה של 12% במכירת דירות למגורים.    ההאטה נרשמה כמעט בכל חלקי הארץ    לא לשכוח - פברואר הוא חודש קצר
יפעת גדות
צבאות ערב, שחששו ממהלומה צבאית ישראלית, הכריזו מיד על מצב חירום והחלו בגיוס מילואים
אלעזר לוין
מציעה פתרון חלקי - פרעון החובות לבעלי האג"ח בתוך שנתיים וחצי, והעמדת 25 מיליון שקל לתפעול מיידי    מציעה לרכוש רק 85% מהמניות    הצעת מנרב - עדיפה    בעלי האג"ח יכריעו    מונו כונסי נכסים
יפעת גדות
השיר הביא הצלחה גדולה ללהקה 'חלב ודבש' שהפכה ללהקת השנה    בשנתיים שלאחר מכן השיר עצמו זכה לתואר שיר השנה    ישראל זכתה שלוש פעמים בתחרות האירוויזיון
עופר וולפסון
במכתב תשובה לפנייתה של ח"כ שלי יחימוביץ', כותב זהר גושן כי דרש מבזק להסביר את חלוקת הדיבידנד בגובה 3 מיליארד שקל    דירוגה של בזק נכנס לרשימת מעקב עם השלכות שליליות בעקבות המהלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il