הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" ביולי (פרסומות חודש מאי), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' obox - נולדנו לשחק" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. כך על-פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים". הפרסומת זכתה ב-73 נקודות, 17% עבור תרומה למותג ו-39% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "רייד מקס - כמה זמן תמשיכו לרסס עד שהג'וק ימות?", של פרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, עם 46 נקודות - 17% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "אסם פסטה פרפקטו - יואבי, איך אומרים באיטלקית..." של פרסום גיתם BBDO עם 37 נקודות - 15% תרומה למותג ו7% - קריאטיביות.
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון יולי של אותות שיופיע בקרוב.
להלן הדירוג:
1. אורנג' obox - נולדנו לשחק - תורמת למותג: 17%; קריאטיבית: 39%; ניקוד משוקלל: 73;
2. רייד מקס - הג'וק - כמה זמן תרססו...: תורמת למותג: 17%; קריאטיבית; 12%; ניקוד משוקלל: 46;
3. אסם פסטה פרפקטו - איך אומרים באיטלקית: תורמת למותג: 15%; קריאטיבית: 7%; ניקוד משוקלל: 37.
4. הייניקן - מדף גבוה בסופר; תורמת למותג: 10%; קריאטיבית: 10%; ניקוד משוקלל: 30;
5. דלתא גברים - בחורה עם צ'לו; תורמת למותג: 10%; קריאטיבית: 4%; ניקוד משוקלל: 24;
6. נוקיה - משחקים; תורמת למותג: 6%; קריאטיבית: 9%; ניקוד משוקלל: 21;
6. פלאפון - מאמי, תזרקי לי את הטלפון...: תורמת למותג: 4%; קריאטיבית: 13%; ניקוד משוקלל: 21;
7. דוריטוס דיפ - תתחילו לדפדפ; תורמת למותג: 6%; קריאטיבית: 4%; ניקוד משוקלל: 16.
7. סקודה - יש אנשים שעדיין לא מאמינים; תורמת למותג: 7%; קריאטיבית: 2%; ניקוד משוקלל: 16;
8. זוגלובק על האש - צ'יקן בורגר טעמתם?; תורמת למותג: 6%; קריאטיבית; ניקוד משוקלל: 12;
9. חב' חשמל שקע ותקע - מחבואים, הליכון; תורמת למותג: 2%; קריאטיבית; ניקוד משוקלל: 4.