X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת המהלך יוצאת בריטה בקמפיין רחב היקף שסיסמתו: "בריטה, תחשוב צלול"; פונה לקהל יעד חדש של צעירים וסטודנטים בגילאי 25-39, בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני
▪  ▪  ▪
 קישורים
  סרטון-בריטה

חברת סודה קלאב המשווקת הבלעדית של מוצרי בריטה בישראל, יוצאת במהלך אסטרטגי לקראת עונת הקיץ ומחזקת את המותג בריטה על-ידי מיצובו מחדש כעדכני ואופנתי, תוך מתן דגש על יתרונות המוצר לעומת המתחרים.
במסגרת המהלך יוצאת בריטה בקמפיין בפרישה ארצית רחבה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, תחת הסיסמה - "בריטה, תחשוב צלול". הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
הקמפיין שיעלה השבוע (9.7.03) בערוץ 2, ערוץ 10, עיתונות, רדיו ושילוט חוצות, ילווה גם בפעילות קד"מ נרחבת בכל רשתות השיווק, רשתות עשה זאת בעצמך, פארמים ורשתות פרטיות, שתפנה לקהל יעד חדש וצעיר באמצעות מבצעים ופעילויות שונות.
סמנכ"ל השיווק של סודה קלאב איריס שטרסמן מסרה, כי "ההחלטה לביצוע המהלך נבעה מהפוטנציאל האדיר הגלום בעונת הקיץ במדינה חמה כישראל, בה נרשם גידול של 50% בצריכת המים בחודשים מאי עד ספטמבר".
לדבריה: "עובדה זו, בנוסף לעליית מודעות הצרכנים לאיכות המים הנמצאת בגידול מתמיד, ומודעותם הצרכנית לעוצמת המותג בריטה בתחום המים הצלולים, יצרה קרקע שיווקית אמיתית למיצוב המותג וחיזוקו, תוך הדגשת הערכים המוספים המותאמים לקהלי היעד".
מן החברה נמסר, כי קנקן בריטה מהווה אלטרנטיבה שווה למים המינרלים ולמסננים לסוגיהם ויתרונותיו הם: מי שתייה טעימים וצלולים, משקאות חמים ללא טעם לוואי, שיפור טעם המזון בשימוש בתהליך הבישול, נוחות - אין צורך לסחוב בקבוקי מים, פשוט לתפעול עצמי ללא צורך באנשי מקצוע, מסנן אבנית, כלור, עופרת ונחושת מהמים ומגופי חימום כגון קומקומים חשמליים, חדשנות עיצובית וכמובן מחיר אטרקטיבי וזול משאר האלטרנטיבות.
לדברי שטרסמן: "היתרונות של קנקן בריטה ביחס למתחרים בשוק, עושים אותו אטרקטיבי ורלוונטי לקהל היעד ולכן, יצירת שפה מותגית הקושרת בין המותג לעולם התוכן של צעירים והטמעת הרגלי שימוש קבועים במותג, הנה מתבקשת".
עוד הוסיפה שטרסמ, כי: "יתרון צלילות המים נבחר כקונספט מוביל מאחר והוא יוצר קונוטציה של איכות, מחשבה צלולה, בהירות, ניקיון המתארים מצב פיזי ומנטלי והופכים לציר מחשבתי המקושר ליתרונות המותג.
קהל צרכני בריטה כיום מתאפיין באקדמאים חילונים בני 35+ שהכנסתם גבוהה מהממוצע.
המיצוב מחדש, פונה לקהלי יעד של - צעירים וסטודנטים בגילאי 25-39, בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני, ובפנייה לקהל יעד זה יתמכו מבצעים כגון "בריטה To Go", המציע בקבוק ספורט חינם בקניית שלישיית פילטר בריטה במארז ומבצעים דומים.
על הקמפיין:
בקמפיין שנעשה ברוח הומוריסטית, נראית השחקנית שירי גדאני כשהיא אורזת את חפציה ומתכוננת למעבר דירה, את קנקן הבריטה היא אורזת כפריט אחרון ומתענגת על עוד כוס מים צלולים מהבריטה, כשלפתע מפתיע השכן החתיך החדש רון שחר שנדהם ושואל "מה, את עוזבת?", שירי המומה מהשכן, מסיימת לשתות, מסתכלת על כוס המים שבידה ועונה: "לא, בדיוק הגעתי...", תוך שהיא שולפת את קנקן הבריטה החוצה כאילו שהיא מתחילה לפרוק... המובילים מגיעים לדירה והיא רצה אליהם, נותנת להם טיפ תוך שהיא מפטירה: "עשיתם עבודה נהדרת", וסוגרת אחריהם את הדלת.
הפרסומת נחתמת בסיסמא: "בריטה, תחשוב צלול".
כניסה לסרטון:
www.nfc.co.il/explorer/סרטונים/מפרסמים-משרדי%20פרסום/בריטה-סרטון.mpg

תאריך:  07/07/2003   |   עודכן:  07/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סגרה עסקה שנתית הנאמדת בכ-400,000 ש"ח; במסגרת ההסכם הציבה CTV מסכי LCD (מסכים שטוחים) ייעודיים במעדניות הגבינה ברשת ג'מבו
הדר פרבר
עובדים "מבזבזים" כ-25% מיום העבודה על דוא"ל
הדר פרבר
באירוע השתתפו נציגים רבים מחברות הענק המופיעות ב-1,000 החברות הגדולות של הפורצ'ן
הדר פרבר
בעקבות זכייתה במספר פרויקטים חדשים; מגייסת אנשי שיווק ותמיכת לקוחות
ענבל אביב
ראובן (רובי) ריבלין הגיע להחלטה באמצעות דיון רב משתתפים שערך בנושא הקודיפיקציה של הנוהג האתי הקיים לגבי חברי הכנסת, והצורך בקביעת קוד אתי רחב יותר שיכלול גם סעיפי ענישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il