X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכללים מהווים את הבסיס הרגולטורי לפרסומות בערוצים; הוגדר המספר המותר של מקבצי הפרסומות; הפניות לאתרי אינטרנט יוגבלו לפי מספר הפניות ואורכן; בתכניות ילדים יותרו הפניות מתאימות; עוצמת הקול של קדימונים לא תעלה על זו שבמשדרים אחרים
▪  ▪  ▪

בימים אלה הושלם הנוסח הסופי לכללי הפרסומות לערוצים ייעודיים. כללי הפרסומות מסדירים את הפרסומות בערוץ הישראלי בשפה הרוסית, בערוץ המוסיקה הישראלית, ערוץ החדשות ובערוצים יעודיים נוספים.
כללי הפרסומות צורפו לראשונה למכרזים לערוצים יעודיים ומאז עברו מספר שינויים. מדובר בכללים אשר מהווים את הבסיס הרגולטורי למקור ההכנסה העיקרי של הערוצים הייעודיים - הפרסומות.
במסגרת התיקון, הוגדל המספר המותר של מקבצי הפרסומת שניתן לשדרם בשעה מ-8 ל-10 מקבצים, למעט בתכניות דרמה או סרטים בהן ניתן יהיה להמשיך ולשדר שמונה מקבצים בלבד.
בנוסף, החליטה המועצה להוסיף לכללי הפרסומות בערוצים הייעודיים פרק העוסק בהפניות לאתרי אינטרנט משידוריהם של ערוצים אלה. בהתאם לפרק החדש, ההפניה מותרת לאתרי אינטרנט המספקים לצופים מידע משלים בעל ערך הקשור במישרין לתוכן התכניות. בתכניות ילדים הוסף סייג, לפיו ניתן להפנות אך ורק לאתרים המתאימים לילדים. כמו כן, הותרו אף הפניות לאתרי מידע משלים שהנם אתרים מסחריים, אך זאת תוך הגבלת מספר ההפניות ואורכן.
בכל הנוגע להודעות חסות הוחלט, כי ניתן יהיה לכלול בהודעות חסות ("שקופיות חסות") משפט קצר או סיסמה מטעם נותן החסות, וכן ניתן יהיה לציין את כתובת האתר ואת מספר הטלפון של נותן החסות.
בנוסף, עסקה המועצה בנושא מתן חסות לקליפ [מישדר של שיר בודד]. לפי החלטת המועצה, ניתן יהיה לציין את שם נותן החסות בשידור קליפ מהפקה מקומית, בצמוד לפירוט יוצרי הקליפ ומבצעיו. עוד התירה המועצה לכלול את שם נותן החסות בתוך שם התכנית בתכניות שהן אירוע ספורט ישראלי או מופע מוסיקה או תרבות מקומי.
כמו כן קבעה המועצה, כשם שנקבע ביחס לפרסומות, כי עוצמת הקול של קדימונים ("פרומואים") לא תעלה על זו המקובלת במשדרים אחרים.
לפני מספר שבועות אישרה המועצה תיקונים לכללי הפרסומות אשר נועדו לקדם פרסומות אינטראקטיביות בערוצים הייעודיים.
עו"ד דורית ענבר, יו"ר המועצה: "המועצה העניקה לערוצים מבוססי הפרסומות שבפיקוחה, חופש פעולה מקסימלי בכל הנוגע לפרסומות, חסויות והפניה משידור לאינטרנט, וזאת במסגרת הליך דה-רגוליזציה שהיא מנהלת. להערכתנו, ריבוי הערוצים מבוססי הפרסומות מאפשר מתן חופש פעולה ושיקול דעת גדול יותר למשדרי הפרסומות, בקביעת המינונים והתכנים. גם התפתחות הטכנולוגיה והקשר בין שידורי הטלוויזיה לרשת האינטרנט מצריך שינוי הרגולציה והקלה, על-מנת לאפשר הפניות מתוכניות לאתרים, לנוחות הצופים".

תאריך:  07/07/2003   |   עודכן:  07/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
במסגרת המהלך יוצאת בריטה בקמפיין רחב היקף שסיסמתו: "בריטה, תחשוב צלול"; פונה לקהל יעד חדש של צעירים וסטודנטים בגילאי 25-39, בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני
הדר פרבר
סגרה עסקה שנתית הנאמדת בכ-400,000 ש"ח; במסגרת ההסכם הציבה CTV מסכי LCD (מסכים שטוחים) ייעודיים במעדניות הגבינה ברשת ג'מבו
הדר פרבר
עובדים "מבזבזים" כ-25% מיום העבודה על דוא"ל
הדר פרבר
באירוע השתתפו נציגים רבים מחברות הענק המופיעות ב-1,000 החברות הגדולות של הפורצ'ן
הדר פרבר
בעקבות זכייתה במספר פרויקטים חדשים; מגייסת אנשי שיווק ותמיכת לקוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il