X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רגשות מעורבים במכבי חיפה אחרי 1:1 בנתניה. מסיללה יפתח בגביע?
▪  ▪  ▪
תיקו בנתניה? העיקר שהפועל חיפה לא עלתה (אורטל דהן). צפו בתקציר ה-1:1

שחקנים במכבי חיפה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 מול מכבי נתניה. מצד אחד, הפער בפסגה עומד על 2 נקודות בלבד במקום 3. מצד שני, הרבה שחקנים בירוק העדיפו שהיריבה העירונית הפועל חיפה לא תהיה בפלייאוף העליון. 

אחד השחקנים אמר לאתר ערוץ הספורט: "לשחק שני משחקי דרבי בארבעה ימים זה קשה מאוד וקשה מאוד גם לנצח בשני משחקים כאלה בתוך זמן כל כך קצר. חבל שלא הצלחנו אמנם לנצח ולהגיע עם פער של 3 נק' על הפועל, אבל בשביל לקחת אליפות נצטרך לנצח את הפועל. גם אם היה לנו פער של 3 נק', זה לא משנה - האליפות עוברת דרך ניצחון על הפועל ת"א".

שחקן אחר אמר לאתר ערוץ הספורט: "השער שספגנו מול נתניה לא מחויב המציאות, אסור לנו לקבל שערים כאלה. גם היינו במומנטום טוב וזה פספוס אדיר מבחינתנו לקבל שער כזה".

חיפה החלה את הכנותיה לדרבי מול הפועל חיפה ביום רביעי ברבע גמר גביע המדינה (שידור ישיר ב-5LIVE+). פיטר מסיללה, שקיבל דקות ראשונות אחרי 3 חודשים, אמור לחזור להרכב, כאשר נציגי קארדיף הוולשית אמורים להגיע לצפות בו. באימון אמר אלישע לוי לשחקניו: "היינו צריכים להיות הרבה יותר דומיננטיים. היו רגעים פחות טובים והיו יותר טובים, אבל בתכל'ס זה לא הספיק. צריך להרים ראש ולהמשיך הלאה. יש לנו מטרות, המאבק רק מתחיל".

בקבוצה ינסו להכשיר את אנדריי פיליאבסקי, שלא שיחק בתיקו האחרון. במידה שיצליחו, הוא הבלם האוקראיני יחזור על חשבונו של שי מימון למרכז ההגנה. מי שסחט מחמאות על היכולת מול נתניה היו סיידו יא יא, תומר חמד וניר דוידוביץ', שהפגין משחק מצוין.

תאריך:  18/04/2011   |   עודכן:  18/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חמשת הבנקים הישראלים הגדולים ספגו הורדת דירוג אשראי מסוכנות הדירוג המרכזית עקב רווחיות נמוכה יחסית בהשוואה לבנקים דומים בעולם    הביעה חשש כי המצב יאפשר להם לספוג הפסדים הקשורים להלוואות ולשוק הנדל"ן
איציק וולף
ארצות הברית העבירה משנת 2006 ולפחות עד לשנת 2010 סכומי כסף גדולים לגורמי אופוזיציה סוריים הקוראים להפלת שלטונו של בשאר אל אסד    בשנת 2009 כתב דיפלומט מהשגרירות האמריקנית בדמשק למחלקת המדינה כי יש להעריך מחדש את מימון הקבוצות האנטי-ממשלתיות
מירב ארד
במהלך ימי החופשה תקים רשות הטבע והגנים הלאומיים תחנות מידע על הפעילויות והמסלולים המומלצים    בקק"ל נערכים לכמיליון מטיילים במהלך החג
איציק וולף
ארגוני ימין קוראים להוציא אל מחוץ לחוק את הארגונים קואליציית נשים לשלום, לוחמים לשלום, גוש שלום, ואדם ללא גבולות אשר ערכו ביקור תמיכה ברוצחי משפחת פוגל בכפר עוורתא    "העידוד לטרור מצד ארגוני השמאל, המצטרף להסתה ברשות הפלשתינית ולתמיכה של הסופר עמוס עוז ברוצח ברגותי, יוצרים בסוף התהליך מפלצות אדם"
עידן יוסף
הכי פחות מומלץ - כביש החוף (עד 100 דקות עיכוב!)    לא רק בערב: חלק מן הפקקים - כבר לפני 12:00 בצהריים    הדרכים שבתוך הערים עמוסות פחות    הקדימו את יציאתכם מהבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il