X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן וקפטן בית"ר דנו בתקרית עם האוהדים. ג'ון קולמה עשוי להצטרף
▪  ▪  ▪
תהיה סולחה? ברוכיאן (מגד גוזני, וואלה!). צפו ב-1:5 של בית"ר על ר"ג

יממה אחרי הניצחון על הפועל רמת גן, שהבטיח כמעט סופית עונה נוספת בליגת העל, בבית"ר ירושלים ממשיכים לעסוק בתקרית בין אבירם ברוכיאן לאוהדים (הקשר השתיק את הקהל אחרי שכבש). הבוקר, לפני אימון הקבוצה, ערך המאמן רוני לוי שיחת הבהרה עם הקפטן שלו.

בירושלים מנסים להוריד את גובה הלהבות סביב המקרה, ומאחורי הקלעים יוזמים פלגים שונים של האוהדים פגישת פיוס בינם לבין הקפטן."אבירם הוא בן אדם אחרי הכל", אמרו בקבוצה, "אף אחד לא רוצה לחשוב על האפשרות שלא ימשיך בבית"ר בעונה הבאה, הוא חלק מרכזי במועדון הזה, הוא היה כאן בתקופות הטובות והפחות טובות".

מעבר לעניין הזה, בבירה מתחילים כבר בהכנות לעונה הבאה. מי שנמצא חזק על הכוונת של רוני לוי הוא קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, שלא צפוי להמשיך במועדון הירוק. בירושלים קיימת הערכה רבה לשחקן ויעשו ניסיון להביאו. המגמה בקבוצה היא להתחזק בשלושה זרים דומיננטיים ולהמשיך להתבסס על השלד הישראלי המקומי. אגב, בבית"ר מרוצים מהיכולת של כריסטיאן גונזאלס ולא מן הנמנע כי השחקן והמועדון ירצו להמשיך את הרומן עונה נוספת. כזכור, הבלם כבר היה בדרך החוצה בעידן של אורי מלמיליאן ועם הגעתו של רוני לוי הגיעה פריחתו המחודשת.

מבחינה מקצועית קיימת שביעות רצון במועדון מההשתפרות ביכולת בתקופה האחרונה. הקבוצה ניצחה את 4 משחקי הבית האחרונים והשיגה חמישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. "אנחנו חייבים להחזיר את ההרתעה לטדי לקראת העונה הבאה", אמרו גורמים, "חשוב מאוד שנסיים טוב את העונה, כי איך שנסיים את העונה הנוכחית כך נפתח את העונה הבאה".

צפו בקובי מויאל מדבר אחרי המשחק--->

"נקלענו לפיגור מוקדם ממצב נייח, וזו ההזדמנות לומר תודה רבה לכל השחקנים שלא הורידו את הראש. לא הלכנו אחורה וחזרנו", אמר קובי מויאל. "היה חשוב לפתוח פער מהקו האדום ואני שמח שעשינו את זה. המשחק מול הפועל עבר, נגמר. מקווה שננצח את הפועל פ"ת ונגמור את העונה". הקשר התייחס גם לתקרית של ברוכיאן: "לא מתפקידי לבקר אותו. הוא הקפטן של הקבוצה וזה לא תפקידי לדבר על זה".

"עשינו צעד גדול לכיוון ההישארות שלנו בליגה", אמר שי חדד. "אני שמח גם באופן אישי כי כבשתי שער, עבר עלי שבוע עם הרבה אמוציות ותהפוכות והיה לי חשוב מאוד להיות טוב על המגרש ולהבקיע אחרי שבוע כמו שעבר עלי".

"כשראיתי מה שקרה על הדשא בבלומפילד כאב לי באופן אישי. לא יכולתי להישאר אדיש למעשים של שחקני הפועל אחרי שראיתי את הדרך שבה הסתיים המשחק עם ההחלטה השגויה של השופט והכאב של הקהל שלנו שהגיע לתמוך בנו. פעלתי מתוך אינסטינקט ומתוך הרגש", סיפר חדד על התקרית בגביע. "יש רגעים בכדורגל שהראש לא חושב, מי שלא שיחק כדורגל לא יודע מה עובר לשחקן בתוך הלב והראש ברגעים כאלה. אלה דברים שיוצאים באופן אינסטנקטיבי, יכול להיות שזה עבר את הגבול אבל באותו הרגע הרגשנו צורך עז לעשות את מה שעשינו ולשמור על הכבוד שלנו אחרי כל האירועים ואחרי שאוהדי הפועל שרפו את בית וגן, זה מטען שנמצא בתוך השחקנים כבר תקופה ארוכה".

"מה שקרה עם אבירם לא נעים בכלל, אבירם הוא לא עוד שחקן בבית"ר ירושלים, הוא קפטן ושחקן שמזוהה מאוד עם המועדון", התייחס הקשר למקרה אמש. "אנחנו מאוד אוהבים אותו ואנחנו מקווים שהעניין יסתיים במהרה בצורה הטובה ביותר שיש ואני חושב שצריך למצוא לזה פיתרון. זה חבל מאוד כי אבירם רוצה בטובת המועדון ורק רוצה שהקהל הזה ישמח. אני מקווה שיצליחו לגשר בינו לבין הקהל".

תאריך:  24/04/2011   |   עודכן:  24/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הסיכוי להיות מאובחן עם לחץ דם גבוה לא נמצא שונה בין אנשים שדיווחו על שתיית יותר מחמש כוסות קפה ביום לבין אלו ששתו כמויות קפה מעטות בלבד
איציק וולף
ההרוג בתקרית הירי הבוקר סמוך לקבר יוסף הוא בן יוסף לבנת, בן 24 אב לארבעה ילדים ואחיינה של שרת התרבות לימור לבנת    מתאם פעולות הממשלה בשטחים שוחח עם גורמים בכירים ברשות הפלשתינית אשר אישרו כי הירי בוצע על-ידי שוטרים פלשתינים
יפעת גדות
מחקר חדש: גברים נוטים יותר לשפוט דברים בצורה מוחלטת    נשים, מצד שני, גמישות יותר
יפעת גדות
הפרח, שגובהו 2 מטרים, ימשוך אליו 10,000 איש בשעה שהוא פורח
מוטי בסוק
היום ב-14:00 החלטת הריבית    הנגיד צפוי להשאיר את הריבית על 3% כדי לבלום את נפילת הדולר - גם במחיר התגברות האינפלציה    עוד צפויים: צעדים חדשים בשוק הנדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il