הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוהדי מכבי חיפה: "החיים שלנו בידיכם"

הירוקים הגיעו לכפר גלים והתרגשו לראות אבוקות ושלטים שהוכנו במהלך הלילה. אלישע לוי, שעדיין מתלבט לגבי ההרכב, אמר לשחקנים: "הפועל מסוכנת, צריך לשמור על ריכוז גבוה"

תומר לוי
תומר לוי  29.04.11 - 10:47
מפגן תמיכה בכפר גלים (תומר לוי)
מפגן תמיכה בכפר גלים (תומר לוי)

קצת יותר מיממה נותרה עד משחק העונה הגורלי, כשעל כף המאזניים תואר האליפות. מכבי חיפה תארח את הפועל תל אביב בקרית אליעזר לקרב בו המנצחת תהיה גם כנראה זו שתעשה סיבוב ניצחון על הצלחת בסיום הפלייאוף העליון.

הירוקים, שרק בשבת האחרונה איבדו את המקום הראשון עם הפסד 2:1 למכבי נתניה המפתיעה, ינסו להתאושש דווקא מול הדאבליסטית, שמצידה מגיעה עם כל הביטחון והמוראל הגבוה אחרי כיבוש הפסגה, ועם הזיכרון המתוק מהעונה שעברה. אז משחק העונה נגמר ב-0:1 להפועל והעונה הסתיימה עם אליפות בתוספת הזמן.

30 אוהדים נכחו הבוקר לאימון מכבי חיפה, מצוידים בשלטי עידוד ודגלים. השחקנים הגיעו וגילו מפגן התמיכה שהוכן במהלך הלילה וריגש אותם מאוד. "החיים שלנו בידיים שלכם", נכתב באחד השלטים שנתלו במקום. "אנחנו מאוד רוצים את האוהדים מאחורינו", אמר אחד משחקני חיפה לאתר ערוץ הספורט, "נעשה הכל כדי לתת להם נחת בשבת".

"הפועל תל אביב קבוצה מאוד מסוכנת, שעושה מהלכים מהירים ומסכנת את השער", אמר אלישע לוי לשחקניו, "אנחנו צריכים להיות ערוכים לכך ולהיות כל הזמן בריכוז גבוה". המאמן אף הקרין לחניכיו קטעי וידאו ממשחקיה של האלופה, ושם דגש על מצבים נייחים.

תכניות ההרכב של אלישע לוי עדיין בערפל. לאורך כל השבוע שמר מאמן חיפה על פרופיל נמוך ולא התראיין, כאשר בניגוד למקרים קודמים אף לא חשף את ההרכב הצפוי ולא תרגל אותו באימונים. לוי עדיין מתלבט אם לפתוח אם שני קשרים אחוריים או עם אחד בלבד, ואם לעלות עם חלוץ בודד או שני שחקני חוד.. על ההרכב הסופי הוא צפוי להחליט רק מחר בסמוך לממשחק.

אחת האפשרויות ששוקל המאמן היא אי הכללתו של יניב קטן בהרכב, כאשר במקרה כזה יוצבו בהתקפה ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד. עוד אופציה היא מערך שיכלול חלוץ אחד בלבד, ובמקרה כזה הקפטן קטן יפתח. אפשרות נוספת, אולם פחות ריאלית, היא הרכב עם קשר אחורי אחד וחמישה שחקנים התקפיים - יניב קטן, ליאור רפאלוב, עידן ורד, ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד.

כל הכרטיסים למשחק העונה נמכרו והאיצטדיון בקרית אליעזר יהיה מלא עד אפס מקום. 400 מאבטחים ושוטרים ישמרו על הסדר מחר.