הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בכפר סבא ורמת השרון נפרדות ב-0:0

משחק העונה איכזב בגדול. השתיים הגדילו הפער מראשל"צ ל-5 נקודות. עומר פדידה פיספס הזדמנות גדולה לנצח את המשחק בתוספת הזמן. זפרן: "מגיע לשתינו לעלות ליגה". קשטן: "הייתה מחוייבות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  29.04.11 - 18:01

הפועל כפ"ס ועירוני רמה"ש נפגשו למשחק העונה בליגה הלאומית אבל לא סיפקו את הסחורה. השתיים נפרדו ב-0:0 מאכזב, משעמם ונטול השראה. אם זה רמז למה שנקבל מחר בקרית אליעזר, במשחק העונה בליגת העל, אז חבל לנו על הזמן. ניכר בעיקר כי שתי הקבוצות חששו שלא להפסיד את המשחק ואפשר להבין אותן. שתי המוליכות הגדילו את הפער מהמקום השלישי ל-5 נקודות מהפועל ראשל"צ ועשו עוד צעד קטן לעבר העפלה לליגת העל.

"פתחנו את המשחק טוב, הגענו למצבים לא רעים וניהלו את המשחק בסדר גמור", סיכם בסיום מאמן רמה"ש מומי זפרן, "כפ"ס קבוצה מצויינת ואני חושב לבוא לכאן ולעשות 0:0, זה בסדר. מגיע לשתי הקבוצות לעלות. נס ציונה בשבוע הבא? עד אז אלוהים גדול".

מאמן כפ"ס תומר קשטן אמר: "השחקנים באו עם מחוייבות. כל נקודה בפלייאוף הזה היא חשובה. אנחנו עם הפנים קדימה. אנו עדיין תלויים בעצמנו ואין ספק שגם הדולקות אחרינו יאבדו נקודות. נמשיך וננסה להשיג את המטרה שלנו - עלייה לליגת העל".

מהלך המשחק
המחצית הראשונה הייתה קיצבית אבל שתי הקבוצות התקשו להגיע לרחבת ה-16. רק בדקה ה-37 נרשמה הבעיטה הראשונה לשער. אמיר אבו ערער העביר כדור רוחב מצויין מצד שמאל, אבי אבינו השתלט ובעט תוך כדי סיבוב מ-10 מטרים. גל ניר ירד טוב ועצר.

צפו בתגובות לאחר המשחק --->

גם פתיחת המחצית השנייה לא בישרה רבות. בדקה ה-58 קיבל אוסקר גררו כדור בתוך הרחבה ובאופן די נדיר במשחק מצא את עצמו חופשי לגמרי אבל בעט כדור מ-12 מטרים מעל השער של בוריס קליימן. ההזדמנות הטובה במשחק נפלה בדקה ה-71. ג'ורג' אקירמי ירה וולה מ-6 מטרים אבל קליימן התעופף נהדר והדף לקרן. מזל גדול לכפר סבא.

16 דקות לסיום אבו ערער הוריד כדור מצויין לאבי אבינו שהקפיץ מעל גל ניר אבל הכדור לא היה מספיק חזק והורחק על פי השער. בדקה ה-80 גררו סיים מתפרצת בבעיטה חזקה מקצה הרחבה שעלתה מעל השער של המארחים. בתוספת הזמן כפ"ס כמעט גנבה ניצחון אבל נגיחה של עומר פדידה מ-5 מטרים הלכה החוצה.

הרכבים
הפועל כפ"ס: בוריס קליימן, ליאור לוי, ג'ורג' ביסה, לאוי טהאה, מאור פרץ, אלירן סיימון, ליאור לינדר (סמי אלקיים/83), דידי אונגר, אמיר עבו ערער (חנן פדידה/76), אבי אבינו, גאגא צ'קטיאני (עומר פדידה/59).
עירוני רמה"ש: גל ניר, גל בראל, אבי סופר, ג'ורג' אקרימי, נאור פסר, משה אבוטבול, אוסקר גררו (בן בן שושן/89), רון בן נחום, עמיר נוסבאום, זיו כבדה (יצחק בן סלומון/79), אורן ניסים.