X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקטלונים ביתרון 0:2 מהמפגש ה-1 אינייסטה יפתח בהרכב. גם אדבאיור
▪  ▪  ▪
יאללה בלגאן (gettyimages) צפו בתקציר ה-0:2 מהשבוע שעבר

ברצלונה רוצה להעפיל לגמר בפעם השביעית בהיסטוריה. ריאל מדריד חולמת על קאמבק מארץ הקאמבקים ולהיות בגמר האלופות הראשון שלה מאז 2002. מה יקרה בקאמפ נואו? התשובות ממש בקרוב. הקטלונים מחזיקים ביתרון 0:2 מהמפגש הראשון בברנבאו ופייבוריטים כמובן להשלים את המשימה ועל הדרך לשמור על ההגמוניה בכדורגל הספרדי.

ז'וזה מוריניו (המורחק) יודע שהפעם אין לו ברירה ובניגוד למפגש הקודם הוא אמור לפתוח עם הרכב מעט יותר התקפי. עמנואל אדבאיור צפוי לעלות בשפיץ, כשרונאלדו ודי מאריה ישחקו בכנפיים. המארחת מעודדת מחזרתו של אנדרס אינייסטה שיפתח. אבידל ישוב לספסל.

"אני לא יודע איך תגיע ריאל למשחק. יש להם סגל חזק מאוד ואנחנו נתכונן לכל האפשרויות", אמר המאמן פפ גווארדיולה, "אנחנו מצפים לרגעים קשים במהלך המשחק. אנחנו רוצים שהקהל שלנו יהנה ממה שהוא רואה ולפיכך אנחנו צריכים לתת את המשחק הטוב ביותר שאנחנו יכולים".

גווארדיולה, שנראה נינוח הרבה יותר מההצגה שנתן במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר במדריד, הוסיף: "אנחנו מנסים לשכוח מכל הדיבורים סביב ולהתרכז במשחק עצמו. אנחנו צריכים לתקן את הטעויות שעשינו במשחק הראשון וזה הכל. אופ"א דחתה את הטענות שלנו וזו זכותה. אין לי מה לומר על זה".

כשנשאל לגבי הטענות של מגן ריאל, מרסלו, שטען כי בוסקטס קרא לו "קוף", ענה המאמן הקטלוני: "אנחנו לא גזענים. השחקנים שלי הם מודל לחיקוי בכל העולם. ברגעים מסויימים שחקנים נמצאים בלהט המשחק. אם יוכח כי שחקן שלנו התבטא בגזענות הוא נטפל בזה".

"באופ"א מדברים על כבוד ועל פייר פליי, אבל בגומלין בברצלונה ישחקו כאלה שאין להם כזה דבר", אמר עוזר מאמן ריאל אייטור קראנקה, שהחליף את מוריניו המורחק במסיבת העיתונאים. "ישחקו כאלה שמשמיעים עלבונות גזעניים". כשנשאל על השיפוט, בעקבות הביקורת החריפה של מוריניו על וולפגאנג שטארק בסיום ה-2:0 בברנבאו, ענה עוזר המאמן: "השיפוט לא רלוונטי מבחינתנו".

כרים בנזמה הצרפתי, שפתח בהרכב בהפסד 3:2 לסראגוסה בשבת האחרונה, הוסיף: "התוצאה של המשחק הראשון הותירה אותנו במצב קשה, אבל בכדורגל יכול לקרות הכל. נצא עם רצון להפוך את התוצאה. אנחנו יודעים שברצלונה קבוצה גדולה, אבל נעלה במטרה לכבוש".

הרכבים משוערים
ברצלונה: ויקטור ואלדס; דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, קרלס פויול; בוסקטס, צ'אבי הרננדס, אנדרס אינייסטה; פדרו, ליונל מסי, דויד וייה.
ריאל מדריד: קסיאס, ארבלואה, קרבאליו, אלביול, מרסלו, דיארה, אלונסו, קאקה, אוזיל (בנזמה), די מריה, רונאלדו.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/226437.jpg

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יחידת יהלום ברשות המיסים חברה לפעילות של מחוז מרכז במשטרת ישראל שבוצעה במספר יישובים ב"משולש"    בחלק מהמקרים נמצאו אי-דיווחים על הכנסות במאות אלפים
מוטי פשכצקי
מאמן נתניה שלח מסר לחניכיו לפני הפועל ת"א: "חשוב לשמור על מקום ה-4"
אלעזר לוין
חתמה על חוזה לבניית מלון בהרצליה של חברת מרגוע הר-נוף, הבונה גם בירושלים
עופר וולפסון
היוזמה תמומן בחלקה על-ידי המשרד לשת"פ אזורי, בראשו עומד סילבן שלום    שלום: "היוזמה תהווה עירבון עבור אנשי עסקים ישראלים מול אנשי עסקים המתגוררים בתחומי הרשות, תוך הפחתת הסיכונים העיסקיים"    הסחר בין ישראל לרשות: כ-20-15 מיליון דולר בשנה
איתמר לוין
המפרסם תבע מנטוויז'ן 1.1 מיליון שקל בעקבות שינוי בתצורת האתר שגררה שינוי בשירות האינדקס שרכש    ביהמ"ש: מדובר בשינוי לגיטימי בשוק דינמי כמו תחום האינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il