X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי הפועל באולטימטום לאיטלקים. זעם בהפועל: אניימה לא חזר מניגריה
▪  ▪  ▪
זהבי. טביב הציב אולטימטום לפאלרמו (ניר בוקסנבאום, צפו בהפסד 2:0 למכבי חיפה)

מנכ"ל פאלרמו האיטלקית נחת בישראל במטרה לסכם את העברתו של ערן זהבי. אולם נראה כי הביקור לא יישא פרי, זאת אחרי שפיני זהבי, סוכנו של קשר הפועל תל אביב, הטיל היום (רביעי) וטו על העברתו של השחקן לקבוצה מהסרייה A והחרים את הפגישה בין הצדדים. אחד מבעלי האלופה, אלי טביב, הציב אולטימטום ואמר במשא ומתן: "שלמו שני מיליון יורו על הקשר ב-24 השעות הקרובות, או שאין עסקה".

כאמור, הצעת פאלרמו להפועל עומדת על 1.2 מיליון יורו עברו זהבי, כאשר ההצעה הועברה לאדומים באמצעות סוכני השחקנים רונן וגלעד קצב. למנכ"ל האיטלקי מתוכננת הערב פגישה, בה אמור להיות נוכח גם אלי טביב, מבעלי הפועל.

ערן זהבי חתום על חוזה בלעדיות עם פיני זהבי, מה שלא מאפשר לו לסכם במידה שסוכנו מטיל וטו על העיסקה. "יש בלאגן, אני עדיין לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה", אמר ערן זהבי לחבריו. נראה שסוכנו דווקא יודע, וטען כי יש סיכום עם ספורטינג ליסבון הפורטוגלית.

ועד שזהבי ישחק בליגה אחרת לגמרי, להפועל תל אביב יש עדיין הרבה על מה להילחם. מי שרואה לאחרונה את הדברים רק מהצד הוא איתי שכטר, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה בכתף. "הפועל יכולה להשיג משהו העונה", אמר החלוץ, "הכל פתוח ויש לנו מספיק עוצמה בשביל לחזור לעניינים".

"נתניה קבוצה מדהימה", התייחס שכטר ליריבה הבאה של האלופה, " שיחקתי שם שלוש שנים ואני יודע שיהיה לא קל. צריך לבוא בטירוף בשביל לקחת את המשחק הזה. אני מרגיש בתקופה האחרונה הרבה יותר טוב, אני מתאמן ולא מפחד מפציעות. אעשה הכל בשביל להיות על המגרש כמה שיותר מהר. ברגע שיהיה אישור אחזור לשחק. צריך לדבר פחות ולעשות יותר. הליגה לא גמורה ואני מקווה שעכשיו נגיע רחוק".

השחקנים עברו סדנא להמחשת הסכנות בנהיגה בשכרות
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אירחה היום את שחקני הפועל תל אביב במטרה להמחיש בפניהם מצבים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, וכל הסכנות שבצידה. "זה הרגיש רע, מטושטש ולא נעים ואם זה כך אז לא כדאי לנהוג שיכור"", סיפר אלרואי כהן על חוויות הסדנא.

רון מוסקוביץ', מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הוסיף: "מותר לספורטאים לצאת, לשתות, לבלות וגם להשתכר, אבל אסור לעלות על ההגה. אתה חושב שהכל בסדר אבל זה לא המצב. החבורה פה ראתה את הטשטוש במצב של שכרות והבינה את המסר - שיהיו זהירים וייסעו לאט. אחרת החיים שלהם יילכו ולא תעזור להם משכורת של שש ספרות".

ומעבר לזהירות בדרכים, גם אלרואי כהן חושב על המשימה הבאה על הדשא: "נתניה קבוצה טובה ומגובשת עם חבר'ה צעירים שרוצים להשקיע, אבל בבלומפילד צריך לנצח ולהעביר את הלחץ למכבי חיפה. מאבק האליפות לא הוכרע. יש לחיפה משחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. מה לא עבד בקרית אליעזר? הם היו יותר טובים מאיתנו וזה קורה. אם נמשיך וננצח עד סוף העונה אני מאמין שיהיה בסדר".

ומה עם היכולת האישית? "אני מתחיל להשתפר ומאמין שכבר בשבת יהיה טוב", סיכם אלרואי, "הגעתי באמצע העונה למועדון מחובר, אבל אני נכנס לעניינים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/226554.jpg

כעס בהפועל: אניימה לא חזר לארץ מניגריה
בהפועל זעמו על וינסנט אניימה, שאמור היה לנחות בישראל אחרי שאושר לו לטוס לניגריה ולחזור ביום רביעי. בקבוצה חיכו לעדכון מהשוער, שהיה צריך לנחות בארץ ב-17:00. בשעות הערב המאוחרות התקשר אניימה למאמן השוערים, גבי בורשטיין, ועידכן אותו כי פיספס את הטיסה ויגיע מחר בבוקר. במועדון מתלבטים האם להעמידו בפני ועדת משמעת, אבל בשל הצורך בו במשחקים המכריעים ובשל העובדה שהוא מסיים חוזה, הוא רק יינזף. "אם נעניש אותו, לא יהיה לו חשק לשחק", אמר גורם במועדון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/226718.jpg

תאריך:  04/05/2011   |   עודכן:  04/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
תפעול בניגוד להוראות של הרכב האמפיבי הביא לטביעתו    סמל נהרג, וחמישה נחתים ניצלו ללא פגע
איתמר לוין
האישה וילדיה נמלטו למעון לנשים מוכות לאחר תקופה ארוכה של התעללות וטרור מצד הבעל    ביהמ"ש: זכותה של האישה וזכותם של הילדים למדור שקט ושלו
איתמר לוין
ילד הסובל מנכות והוריו תבעו את בית החולים בטענה לרשלנות בלידתו אשר גרמה לנכותו    ביהמ"ש קבע: החלטות הרופאים על-פי הנתונים שעמדו בפניהם היו סבירות
עופר וולפסון
בנק ישראל יקיים בפעם הראשונה תחרות פומבית בקרב מעצבים גרפיים מן השורה לעיצוב סדרת שטרות הכסף החדשה    על הסדרה החדשה מופיעים משוררים ואנשי רוח
איציק וולף
לאחר עיכוב של כשעה וחצי נפתח בקהיר טקס החתימה על הסכם היוס הפנים-פלשתיני    העיכוב - בשל חילוקי דעות הנוגעים למקום שבו יישב ראש הלשכה המדינית של חמאס    סוכם כי חאלד משעל ינאם אך לא יישב ליד אבו מאזן    מאות פלשתינים ברצועת עזה וביהודה ובשומרון חוגגים את הפיוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il