X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן במסע"ת: "הלחץ יפגע בקצב המשחקים". סופו: "בלאט נותן לי ביטחון"
▪  ▪  ▪
ארבעת המאמנים והגביע הקדוש (ניר בוקסנבאום, ברצלונה). צפו במסיבת העיתונאים

הפיינל פור, אירוע השיא של היורוליג בכל שנה ב-23 השנים האחרונות, יחל בעוד קצת יותר מיממה כאשר סיינה תתמודד מול פנאתינייקוס במשחק הראשון. לאחר מכן ב-22:00 מכבי תל אביב ודייויד בלאט יפגשו בפאלאו סן ג'ורדי את ריאל מדריד. היום (חמישי) קיימו ארבע קבוצות היורוליג את מסיבת העיתונאים לקראת המשחקים מחר.

במסע"ת נכחו מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, ארבעה מאמני הקבוצות וארבעה שחקנים. את מכבי יצגו דייויד בלאט ושחורציאניטיס. עמנואלה מולין ופליפה רייס הגיעו מטעם ריאל, סימונה פיאניג'יאני ורימאס קאוקינאס מסיינה וז'ליקו אובראדוביץ' ודימטריס דיאמנטידיס מפנאתינייקוס.

"אנחנו גאים ושמחים להיות כאן ולהשתתף באירוע הזה", אמר בלאט, אישית, זה כבוד גדול להיות בין המאמנים שנמצאים כאן. אובראדוביץ', "פיאניג'יאני ומולין הם מאמנים מהטובים בעולם לדעתי וזה יהיה אחד הפיינל פור היפים שהיו. אני בטוח שכולם יזכרו את האירוע הזה זמן רב אחרי שהוא יסתיים".

"מעולם לא חשבתי שלצרף את סופו זה סיכון", התייחס המאמן לסנטר, "דיברתי איתו בקיץ בקפריסין עוד לפני פתיחת העונה. הוא שחקן מצוין, מהטובים ביותר העונה ויש לנו מזל שהוא איתנו. אני מעריך מאוד את כל האוהדים שהגיעו לכאן לתמוך בנו. מכבי זה מועדון עם היסטוריה גדולה ביורוליג ואני שמח שהאוהדים יודעים להעריך אותנו"

סופו הוסיף: "להיות כאן ולשחק במשחקים האלה זה אתגר פיזי ומנטאלי. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק ולהוציא לפועל את תוכנית המשחק של המאמן. הכי חשוב ליהנות ולשחק חזק. אני מנסה להצדיק על המגרש את מה שהמאמן אומר עלי. זה רגע השיא של העונה, זה הפיינל פור. ארבע הקבוצות נמצאות במצב הכי טוב וזה כולל אותנו. יש לנו הרבה שחקנים טובים, אני עוד לא יודע מי יהיה הכי טוב".

בלאט נשאל כמובן על המשחק מול ריאל מדריד: "אף פעם קבוצה לא ניצחה בפיינל פור בגלל שחקן אחד מוביל, אלא בגלל מספר אלמנטים לכן אף פעם לא יודעים מי יהיה זה שיכריע משחקים. בגלל הלחץ הרב של הפיינל פור אז המשחקים מתנהלים בקצב נמוך יותר והריבאונד חשוב מאוד. אנחנו מקווים שסופו והחברים שלו יעשו עבודה טובה בעניין הזה".

שחורציאניטיס הוסיף: "נכון שריאל היא קבוצת ריבאונד הגנה בעיקר, אבל הם טובים בתחומים רבים נוספים. יש להם קו קידמי מצוין ואנחנו קבוצה מאוחדת שעוזרת אחד לשני וזה אומר שכל השנה אנחנו עובדים אחד עם השני ובעזרת מאמץ קבוצתי אפשר להצליח בריבאונד".

על היחסים עם בלאט אמר סופו: "הקשר בינינו הוא מצוין. אני מקשיב לו ומנסה ליישם את מה שהוא דורש ממני כל העונה. זה דבר שבהחלט עוזר לי לביטחון שלי ועוזר לי להיות שחקן טוב יותר. הוא עזר לי להפוך לאחד הדומיננטים בקבוצה וזה אחד הדברים היפים שקרו לי העונה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/226887.jpg

תאריך:  05/05/2011   |   עודכן:  05/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
היקף מכירות הזיקוקין לרשויות המקומיות לקראת יום החג השנה יסתכם בכ-3.6 מיליון שקל בלבד - ירידה של כ-2 מיליון לעומת המכירות לפני 3 שנים    מכירות הזיקוקין ביום העצמאות מהוות כ-25% מסך המחזור השנתי בענף
יפעת גדות
חוקרים הצליחו להראות כי תאי מוח מסוימים לוקחים לעצמם פסק-זמן בזמן שאנו עייפים - גם אם שאר המוח ער לחלוטין    התופעה יכולה להסביר מדוע אנו עושים טעויות מטופשות כשאנחנו עייפים ומתנהגים בצורה המאפיינת יותר אנשים קשישים
עופר וולפסון
המגמה החיובית בשוק התעסוקה נמשכת ומספר המובטלים המשיך לרדת בחודש שעבר    180 אלף עדיין לא מוצאים עבודה    עלייה של 14% בביקושים לעובדים מצד המעסיקים
איתמר לוין
עימות ארוך בין פלדמן לבין דיין על התוכנית "עובדה" שעסקה בפרשת קצב    א' אמרה למספר עדים שקצב הטריד אותה מינית, אך לא אמרה לאיש מהם שגם נאנסה
רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לברצלונה
שחקני מכבי חנכו מגרש בברצלונה. מאות מאוהדיה עדיין תקועים בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il