X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
22:00, חי באתר: מכבי מול ריאל. ברצלונה נצבעה בצהוב
▪  ▪  ▪
אוהדי מכבי ממלאים את הפאלאו סנט ג'ורדי (ניר בוקסנבאום, ברצלונה). צפו בגודס והשחקנים מדברים

החל מהיום (שישי) ועד לראשון תיקח העיר ברצלונה הפסקה קצרה מליאו מסי ופפ גווארדיולה ותהפוך זמנית למוקד הכדורסל האירופי כאשר אירוע הפיינל פור ייצא לדרך. מכבי תל אביב תתמודד מול ריאל מדריד בפאלאו סנט ג'ורדי בשעה 22:00 ותנסה להבטיח העפלה מספר 14 לגמר היורוליג. קודם לכן יעלו לפרקט סיינה ופנתינאייקוס בשביל להילחם על המקום הנוסף במעמד החשוב ביבשת.

"אני לא מתרגש מהפיינל פור בקטע של אם אני משחק או לא אלא בגלל שאתה לא יודע אם תגיע למעמד הזה", אמר דרק שארפ שעות ספורות לפני ההתמודדות. "יש כל כך הרבה השפעות מסביב וזאת הסיבה שצריך לנצור את הרגע ולוודא שנהנה כי אף פעם אי אפשר לדעת אם זה יקרה שוב". על העובדה שיהיה שחקן מפתח: "נקווה שלא יקראו לי, כי זה יהיה סימן שהקבוצה מצליחה. אבל אם נצטרך, אתרום את מה שאני יודע ואנסה לעזור. אנחנו צריכים להיות מרוכזים להגיע מוכנים למשחק". על סופו אמר שארפ: "הוא מוכן , כולם מוכנים לפיינל פור. הוא היה מוכן לכל העונה".

ומה היה ליווני לומר? "אעשה את העבודה שלי, אנסה לעשות את מה שבלאט רוצה ממני. אני מוכן לעבודה. המשפחה שלי שמחה שאני מצליח וזה טוב שהם באו לראות אותי".

יניב גרין קרא לריכוז: "כולם צריכים להיות במיטבם. יש התרגשות וברור שגם האוהדים מצפים להישג. בין עצמנו אנו מדברים בעיקר על המשחק, מנסים להיות קלילים ככל האפשר. נעשה את המקסימום ונקווה שיהיה בסדר".

"צריך לתת את הכל על המגרש", אמר גיא גודס. "הדברים הקטנים ינצחו את המשחק. יש לריאל הרבה שחקנים טובים. טומיץ' מסוכן מאוד ונצטרך לשמור עליו. רגע האמת הגיע ואנחנו מוכנים להתמודדות. כולם מאוד מרוכזים", סיכם עוזר המאמן.

זמן קצר לפני הגעת השחקנים לאולם, כ-500 מאוהדי הקבוצה הגיעו מחוץ לבית המלון של בניסיון להשיג כרטיס למשחק, אחרי שלא הצליחו לרכוש במועד מוקדם יותר. מאוחר יותר התברר כי הכמות גדולה בהרבה. למעלה מ-1500 איש עשו את דרכם אל מחוץ לאולם בניסיון אחרון בהחלט להשיג את הכרטיס למשחק מול ריאל מדריד.

אם הצהובים יצליחו לשחזר את המפגשים מהעונה הקודמת מול הספרדים בשלב הטופ 16, דייויד בלאט ירשום עלייה לגמר. ב-4 בפברואר 2010 גברה מכבי 76:81 על הבלאנקוס ובמדריד היא השיגה ניצחון נוסף, הפעם 64:66.

כאמור, לבלאט יחסר דורון פרקינס שסיים את העונה בחודש שעבר. בצד השני, על פי האימון המסכם של ריאל, קרלוס סוארס סבל מכאבים בקרסול ומעט התקשה להתאמן, אבל המאמן עמנואלה מולין זימן אותו לסגל למשחק.

אקס מכבי, דיאור פישר, יפגוש גם הוא את חבריו לשעבר בהתמודדות החשובה. למרות שהיא שיאנית הזכיות במפעל (8) הפעם האחרונה שריאל מדריד השתתפה בפיינל פור הייתה בעונת 1995/6, אז הגיעה כאלופת אירופה והפסידה לברצלונה. 15 שנים אחרי ינסה עמנואלה מולין לגבור על הצהובים בדרך לזכייה תשיעית.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/227192.jpg

 

 

תאריך:  06/05/2011   |   עודכן:  06/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
החלטת הממשלה קבעה כי יש לפתח את הגן הלאומי פלמחים כגן לאומי פתוח לציבור    המבנים הבלתי חוקיים שנבנו במקום עם השנים ייהרסו בשבועות הקרובים ובמקביל הושקעו כמיליון וחצי שקלים בשיפוץ המקום    לא ייגבו דמי כניסה במקום, למעט במגרש החנייה
אלעזר לוין
מנכ"ל אפריקה-ישראל חושף פרטים נוספים על הדיונים הפנימיים בחברה בימי המשבר של 2008    שוב לא הזכיר את לב לבייב    דניה עומדת למכור 75% מכביש 431, אך תמשיך לנהלו
עופר וולפסון
ההעלאה תתבצע בשתי פעימות במהלך השנה וחצי הקרובות, כך ששכר המינימום יעלה ל-4,300 שקל    העלות התקציבית של המהלך למדינה: עד 1.2 מיליארד שקל    ועדת השרים מזהירה: המהלך עלול להביא לפיטורי עובדים בלתי מיומנים ובלתי משכילים
אלעזר לוין
המנכ"ל רונן גיזנבורג: החברה סיימה אשתקד לבנות 1,200 דירות    בבעלותה 80 מנופי ענק    530 עובדים בישראל ו-98 ברומניה ורוסיה    בנתה בתוך פחות משנה קניון במוסקבה    צבר הזמנות - 3 מיליארד שקל    רווחי שיא - 91 מיליון שקל    ערב ראשון מסוגו לספקים, לקבלנים ולעובדים
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן ריאל משלם על הטענות להעדפה של בארסה. יחמיץ את פתיחת העונה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il