X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר במהלך ארוך של איחוד הפעילויות השיווקיות של חברות הכבלים, במסגרתו אוחדו תפקידים וצומצמו תקני עובדים
▪  ▪  ▪

בתום מהלך ארוך של איחוד הפעילויות השיווקיות של חברות הכבלים, במסגרתו אוחדו תפקידים וצומצמו תקני עובדים, מודיע היום סמנכ"ל השיווק והתוכן של חברות הכבלים, עמית לוין, על היערכות מחודשת וממוקדת בתחום הפעילות השיווקית.
"היערכות חדשה זו מאפשרת לנו ארגון איכותי ומקצועי מחדש של מערך השיווק והתוכן במטרה ליצור מחד - סינרגיה שיווקית ומאידך - מיקסום העבודה המשותפת שלנו אל מול גופים חיצוניים" אומר לוין, ומוסיף: "ההיערכות החדשה נותנת ביטוי ליעד שהצבנו לעצמנו - כניסה שיטתית של הכבלים לתחום העסקי".
- במסגרת ההיערכות החדשה תעבור חברת ICP, המפיקה את ערוצים 3 ו-4 בכבלים, התאמה למצב החדש. עמיר מאורי ימשיך לכהן בתפקיד מנכ"ל ICP ובנוסף יכהן כמנהל התוכן של חברות הכבלים כולל אחריות על מחלקת הפרומואים וארגון ואריזת המסך מחדש.
מאורי (49), בעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק (מאוניברסיטת תל אביב), משמש כ-14 שנה בתפקידי ניהול שונים בחברת ICP, מהם 3 שנים כמנכ"ל החברה.
- אורי אלון ימשיך לכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בערוצי זהב ובנוסף לתפקידו יהיה אחראי גם על ניהול פעילויות השיווק של חברות הכבלים למגזר הפרטי, ובכלל זה האינטרנט.
אלון (32) בעל תואר שני במינהל עסקים (אוניברסיטת בן-גוריון), מילא בשנים האחרונות שורה של תפקידים בערוצי זהב.
- סמנכ"ל השיווק והמכירות של מתב דיגיטל, שלומי אשכנזי, ימשיך לכהן בתפקידו ובנוסף יהיה אחראי על תחום השיווק של חברות הכבלים במגזר העסקי.
אשכנזי יהיה אחראי בתוקף תפקידו, על פיתוח והקמת הפעילות השיווקית במגזר העסקי, וכמו כן ינהל את הפעילות בתחום האינטראקטיב של חברות הכבלים. אשכנזי (37), בעל תואר שני במינהל עסקים, ממלא בשנים האחרונות תפקידי ניהול שונים במתב דיגיטל.
- גוסטבו טרייבר ימשיך לכהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת תבל דיגיטל ובנוסף לתפקידו ינהל את מטה השיווק של הכבלים ויהיה אחראי על התקשורת השיווקית, המחקר ועל פרויקטים מיוחדים, ביניהם פרויקט המיתוג של חברות הכבלים, העומד על הפרק. טרייבר (41), בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ובוגר ביה"ס להב-רקאנטי ללימודים עסקיים באוניברסיטת תל אביב, שימש בתפקידים קודמים כמנכ"ל התאחדות הכבלים, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת קו מנחה וכדובר משרד התקשורת.
ההיערכות החדשה תכנס לתוקף מיידי. עמית לוין הוסיף כי הערכות זו באה למקד את הפעילויות השיווקיות תוך הגדרה ברורה של הסמכויות והאחראיות אל מול שלוש החברות.
לחברות הכבלים למעלה מ-1 מיליון מנויי טלוויזיה, מהם 55% מנויי ממיר דיגיטלי, וכ-130 אלף לקוחות אינטרנט מהיר בפעילות בת קצת למעלה משנה.

תאריך:  09/07/2003   |   עודכן:  09/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן, נועם שרביט
23 מיליון נוספים הועברו לענף הטכנולוגיה; תגובות שונות במערכת הפוליטית למהלך - שרת החינוך לימור לבנת: מדובר בחבל הצלה לתרבות בישראל; יוסי ביילין: זו נורמה מסוכנת; אלי ישי פנה ליועמ"ש לבחון חוקיות המהלך
נועם שרביט
בעקבות שורת פיגועים שמבצעיהם יצאו מחברון, הוטל עליה עוצר לסירוגין; נקבע כי הצבא התחשב בצרכי האוכלוסיה, ככל שהדבר התאפשר; נדחתה עתירה נוספת נגד הכתר בבית ג'אלה
הדר פרבר, רנית נחום-הלוי
הוועד המרכזי של הפתח ביוזמת ערפאת דורשים העברת משרד הפנים מדחלאן ל"מועצה לביטחון לאומי" - גוף שהוקם ע"י ערפאת; ארה"ב תומכת במדיניות אבו מאזן - מעבירה 20 מיליון דולר
גיל איל
החוק והצו החדשים הטילו, בין היתר, חובות זיהוי ואימות של בעלי החשבון ומורשי החתימה, ורישום נהנים בחשבון שמנוהל עבור אדם שאינו בעל החשבון
גיל איל
ההצעות הוגשו לועדת המכרזים הבינמשרדית בראשות סגן החשב הכללי במשרד האוצר, יובל ברונשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il