הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סדק בקרסול לאביב חדד, בספק למכבי נתניה

הבלם נפצע מול ק"ש, בבני יהודה ינסו להכשירו עם זריקה לפני הקרב על המקום ה-4. עוז ראלי ואבו זייד יפתחו?

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  12.05.11 - 23:03
אביב חדד. בורג חשוב בהגנה של קשטן (ניר בוקסנבאום)
אביב חדד. בורג חשוב בהגנה של קשטן (ניר בוקסנבאום)

בלם בני יהודה אביב חדד סובל מסדק בעצם הקרסול והוא בספק למשחק מול מכבי נתניה בשבת. השחקן שנפצע במשחק מול ק"ש לא התאמן בצורה סדירה כל השבוע, אולם על אף פציעה, שנראית לכאורה לא פשוטה, במועדון ינסו להכשירו באמצעות זריקה שתאפשר לו ליטול חלק בקרב על המקום הרביעי מול שחקניו של ראובן עטר. מי שתורגל בעמדת הבלם באימון היה ניצן אהרונוביץ'.

מלבד חדד מי שלא יוכלו להיות בוודאות בסגל של דרור קשטן הם לירוי צעירי וקסטוטיס איבישקביצ'יוס שמושעים בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. עוז ראלי וחסן אבו זייד, שהחלים מפציעה בגבו, צפויים לפתוח במקומם.

שחקן במועדון אמר היום לאתר ערוץ הספורט: "פתאום גם המקום ה-4 רלוונטי ואנחנו חייבים להיאבק עליו עד הסוף. צריך להתחיל מול נתניה ולהמשיך גם לשבוע הבא מול מכבי חיפה". בבני יהודה בוודאי מקווים כי הירוקים יסגרו את סיפור האליפות כבר השבוע ויגיעו למחזור האחרון מולם כאשר אין להם עוד על מה לשחק.

בעקבות הניצחון על קרית שמונה (1:2) במחזור הקודם השוו שחקניו של דרור קשטן את מאזן הנקודות שלהם לזה של נתניה עם 27 נקודות. העובדה כי מכבי חיפה והפועל ת"א ייפגשו בגמר הגביע קבעה כי המקום הרביעי יוביל בסיום העונה לאירופה, מה שמגביר את חשיבותה של ההתמודדות עבור המועדון.