X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יעבור ניתוח בקע. בן דיין ושיש יעדרו מהדרבי. בונדר יתופקד כמגן שמאלי
▪  ▪  ▪
ורמוט (ניר בוקסנבאום). צפו במה שעשוי להיות משחקו האחרון בהפועל

מכה להפועל תל אביב: גילי ורמוט לא ישחק עוד העונה ולא מן הנמנע שמשחק חצי גמר הגביע מול קרית שמונה, בו עלה כמחליף והביא לשינוי, היה האחרון שלו במועדון. לפני האימון המסכם לקראת הדרבי התל אביב (שבת, בלומפילד) ערכו הקשר ואנשי הצוות המקצועי שיחה, שבסיומה הוחלט כי ורמוט יעבור ניתוח בקע כבר בשבוע הבא בשל כאבים במפשעה ובבטן התחתונה ולא ישוב העונה לשחק.

כבר תקופה ארוכה שוורמוט סובל מכאבים בגלל רצונו לעזור למועדון ולא מתאמן באופן מלא כבר למעלה מחודש. הרגע המכריע מבחינתו היה בחצי גמר הגביע, אז ביקש במצב של 0:0 מהצוות לשמור לו חילוף למקרה שהמשחק ייכנס להארכה.

"להפסיד דרבי וגמר גביע זה הדבר הכי קשה לשחקן, אבל סחטתי את עצמי עד הסוף", אמר ורמוט לצוות המקצועי. "אני מקווה ובטוח שהחברים שלי יסתדרו גם בלעדיי במטרות שנותרו לנו". 

ראשי הנבחרת עודכנו בהחלטת הקשר, שיחמיץ את המשחק בלטביה ב-4 ביוני. יוסי בניון, שעבר ניתוח דומה, המליץ לוורמוט לעבור את הניתוח בגרמניה, אך לא מן הנמנע שינותח בארץ אצל מומחה מקומי בתחום. אלי גוטמן אמר לאתר הרשמי: "אני מעריך ומוקיר את כל מה שגילי נתן לקבוצה ברגעים לא פשוטים ואת עזרתו הגדולה בחצי גמר הגביע, ואני מאחל לו החלמה מהירה".

ורמוט הצהיר לא פעם כי המטרה שלו היא לצאת לאירופה בסיום העונה הנוכחית וכי הוא נשאר השנה בהפועל בעיקר בגלל ההשתתפות בליגת האלופות. הצעה רשמית לקשר עוד אין, אבל סרטוני וידאו של ביצועיו מופצים בידי סוכניו, רונן וגלעד קצב, ברחבי אירופה. על פי חוזהו, יוכל הקשר להשתחרר תמורת 750 אלף יורו.

אם חשבתם שאלה כל הצרות של הפועל ת"א, הרי שגם דדי בן דיין, הסובל מרגישות בשריר, לא בסגל לדרבי. גם גל שיש הפצוע לא מתאמן כבר שבועיים באופן סדיר וגוטמן מתכוון להציב את דני בונדר בעמדת המגן השמאלי.

טוטו תמוז התנצל על התנהגותו וחזר לסגל לקראת הדרבי מול מכבי ת"א. מריו פצ'אלקה, שנפצע במשחק נגד נתניה והוחלף, עבר בדיקת אולטראסאונד במהלכה לא נתגלו ממצאים מיוחדים. השחקן ישוב להתאמן לאחר שהכאבים ברגלו יחלפו. אביחי ידין הצטווה לנוח עקב כאבים ברגלו ולא התאמן, אך הוא צפוי לחזור לסגל בשבת.

שיחת היום באימון הפועל ת"א הייתה בעקבות הפרסום הראשון כאן באתר כי איתי שכטר קיבל הצעה לעבור לווסט ברומיץ' מהפרמייר-ליג. אחד השחקנים אמר: "שכטר מתאים כמו כפפה ליד באנגליה. הוא צריך להעדיף את ההצעה האנגלית במקום לשחק בגרמניה".

באתר הרשמי של המועדון פורסמו הנחיות המשטרה לקראת הדרבי, וראשי המועדון ביקשו להימנע מהשמעת קריאות גזעניות ומכניסה לכר הדשא.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/228704.jpg
תאריך:  13/05/2011   |   עודכן:  13/05/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת רונן נדרשה לסוגייה מהו סכסוך בין בעלי מניות שיידון בבית המשפט הכלכלי, אגב המחלוקת הממושכת בין רפי עגיב למוני הראל על הבעלות בקבוצת הפועל תל אביב
איתמר לוין
ביהמ"ש קובע: רשת האופנה מימשה את האופציה להארכת החוזה עם הכדורסלן, ששימש כפרזנטור שלה, כאשר זימנה אותו באוגוסט 2009 לצילומי קולקציית החורף
גד פרץ
זינוק במכירות ציוד וסמארטפונים    פלאפון רשמה זינוק של 74.6% במכירת ציוד    בניגוד לתקוות, בזק לא נהנתה ברבעון הראשון מהסטת התנועה לעברה
איציק וולף
לפחות 80 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו בשני פיצוצים שאירעו באקדמיה צבאית בפקיסטן    הרוב המוחלט של ההרוגים - חיילים בצבא פקיסטן    דובר הטליבאן: נקמה ראשונה על מות הקדושים של בן-לאדן
מערכת אתר ערוץ הספורט
הבולס השלימו 2:4 על אטלנטה עם 73:93. בוזר סיים עם 23 ו-10 ריב'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il