הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוני לוי: "זה משחק בית אחרון. רוצים לנצח"

בית"ר ירושלים תתמודד מול אשקלון. ברוכיאן ובן שושן הפצועים לא יהיו בסגל. גונזאלס צפוי להישאר בבירה

זיו אברג'יל  13.05.11 - 12:48
רוני לוי. רוצה ניצחון במשחק הבית האחרון של העונה (ברני ארדוב, "וואלה!")
רוני לוי. רוצה ניצחון במשחק הבית האחרון של העונה (ברני ארדוב, "וואלה!")

בבית"ר ירושלים לא אהבו את הדיבורים סביב המשחק מול אשקלון מחר (שבת, 17:00) על כך ששחקניה, כביכול, לא יתאמצו בשביל לפגוע בסיכויי בני סכנין להישאר בליגת העל. רוני לוי שוחח עם חניכיו ואמר: "זו תהיה הפעם האחרונה שלנו בבית העונה. צריך לסיים יפה לעיניי הקהל שלנו, להיות רציניים ושיתר קבוצות התחתית יעשו את החשבונות שלהם במאבקי ההישרדות".

  • בואו לנחש מי יהיה ווינר ולוזר השבת - יש גם פרסים
  • גורם במועדון אמר לאתר ערוץ הספורט: "הדיבורים על חוסר המאמץ לא נכונים. אנחנו לא עושים את החשבונות האלה והיריבות לא מעניינות אותנו. אנחנו בתקופה טובה. היו לנו חמישה ניצחונות רצופים בטדי ואנו רוצים להמשיך בזה ולסיים כך את העונה".

    בפן המקצועי, הקפטן אבירם ברוכיאן (שרירי הבטן) ועמית בן שושן (מפשעה) פצועים ולא יהיו בסגל בשבת. הקפטן ישב על הספסל במחזור האחרון, אך כעת עושה רושם שבמועדון לא ירצו לסכן אותו מול אשקלון. מי שצפוי לקחת חלק במשחק הוא תומר בן יוסף, אך עדיין לא ברור אם יפתח על חשבון משה מישאלוב במרכז ההגנה. אלי דסה ישוב ל-11 על חשבון ליאור ראובן ושי חדד צפוי לעלות בקישור במקום סטיבן כהן.

    בתקופה האחרונה הביעו שביעות רצון מכך שכריסטיאן גונזאלס ימשיך בעונה הבאה, זאת בעקבות הכימיה הטובה עם רוני לוי והיכולת שהציג הבלם בתקופה האחרונה. בשיחה עם היו"ר איציק קורנפיין הביע השחקן נכונות להישאר. אגב, הסיבה שגרמה לו לרצות לעזוב בינואר הייתה בעיקר הריחוק מבני משפחתו, אך כעת מסתמן שהם יגיעו לגור בישראל.

    גם סוגיית ההישארות של תומר בן יוסף ועידן טל תעלה בקרוב על הפרק. השניים יסיימו את חוזיהם בסוף העונה ובמועדון מעוניינים שימשיכו. כמו במשחקי הבית האחרונים, גם מחר הכרטיס למשחק בטדי יעלה 30 שקלים. בבית"ר מצפים ל-4000 צופים שיגיעו לאצטדיון.

    הרוש, אלי דסהף דונזאלס, מישאלוב (בן יוסף) אבי ריקן, אייבנדר, מויאל, שי חדד, עידן טל, סמואל יבואה, חן עזריאל (משה בן לולו)