הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כפ"ס הפסידה לראשל"צ. מאבק העליה נפתח

חניכיו של קשטן הפסידו 3:0 (צמד לקולה, ושער של בילאל) והשאירו את ראשון והרצליה (שסיימה ב-1:1 מול רמה"ש) בתמונה. זפרן עלה באופן רשמי. 0:2 לרעננה על נס ציונה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.05.11 - 16:00

מה עוד אפשר להגיד על הפועל כפ"ס? אחרי שבשבוע שעבר היא הובילו פעמיים על הרצליה, אך השיגה רק תיקו, היום (שישי) החבורה של תומר קשטן הפסידה 3:0 לראשל"צ במשחק בו ניצחון היה מבטיח לה את העליה וגם תיקו היה שולח אותה לליגת העל (בגלל תוצאות אחרות).

כעת המחזור האחרון בליגה הלאומית הופך לסופר דרמטי. המצב בטבלה הוא כזה: כפ"ס עם 35, לראשל"צ יש 33 (הפרש שערים טוב יותר משל הכפר סבאים) ומכבי הרצליה מחזיקה ב-32 נק' בכיסה. שלושתן נלחמות על כרטיס אחד אחרי שרמה"ש עלתה באופן רשמי לליגה הראשונה בעקבות ה-1:1 מול סיני ושחקניו. הכפר סבאים עדיין תלויים רק בעצמם וייצאו למשחק חוץ ברעננה. ראשל"צ תארח את רמה"ש (ותתפלל לתיקו של כפ"ס), הרצליה תפגוש את נס ציונה כשהיא צריכה מעידה של שתי האחרות. אחת מבין השלוש תישאר גם מחוץ למבחנים.

אז מה היה לנו במשחק? שני מבצעים נהדים של דייויד גומס הסתיימו בשערים קלילים של רוג'רס קולה שדחק מקרוב בדקות 38 ו-57. בדקה ה-67 ביסה השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים ומוסא בילאל חתם את התוצאה עם שער נפלא בסיום.

"אין ספק שזו אכזבה. לא ציפינו להיראות ככה, הגענו עם יתרון מבטיח לפלייאוף ואנחנו בועטים לעצמנו בדלי", אמר תומר קשטן, "כל הכבוד לראשון, אנחנו לא היינו ראשונים לכדורים. יש לנו משחק אחד לתקן והדברים תלויים בנו. מבין את הקללות של הקהל שרצה לחגוג היום. נעשה חשבון נפש כל השחקנים וגם אני. למרות הכל יש לנו אפשרות לנצח במחזור האחרון. רעננה ידועה בספורטיביות שלה ולא הפעם הכריעה את העולות. מקווה שנסיים את העונה כמו שמצפים שנסיים. רצינו לעשות את הטוב ביותר כי גם אנחנו רצינו לחגוג. אנחנו ברצף רע דווקא במאני טיים".  

בצד השני, ניסן יחזקאל, נשמע מרוצה בסיום: "היינו כבר בסרט הזה ופישלנו. מה שצריך לקרות, יקרה. מי שחי את הענף הזה יודע שצריך לב חזק והרבה אמונה. השחקנים שלי גילו בגרות ואני מחכה למשחק הבא. אני מקווה שנעשה את העבודה שלנו ואז נסתכל על האחרות.חלק מהאוהדים איבדו את האמונה בשבוע שעבר אבל אתם תראו חגיגה בכתום במחזור הבא, אנחנו רוצים לתפוס מקום שני או שלישי".

מהלך המשחק
בדקה ה-3 פדידה פרץ מצד ימין כשהוא משאיר שחקן הגנה מאחור, אך לבסוף איבד את הכדור ברחבה. 9 דקות אחר כך ביסה בלם עם גופו בעיטה חזקה של גומס. בדקה ה-14 דודו אברהם ירה מ-15 מטרים וקליימן רשם הצלה יפה. בדקה ה-32 סמי אלקיים עקף בוירטואוזיות את אלקסלסי וירה מ-20 מטרים טיל שחלף סמוך לחיבורים, זה היה קרוב. דקה לאחר מכן אסף כהן ניסה להפתיע במספרת. בדקה ה-38 גומס קיבל כדור עומק, הקפיץ מעל קליימן, טהאה הספיק להרחיק לקורה, אבל קולה דחק פנימה מקרוב, 0:1

צפו בתגובות לניצחון הגדול של ראשל"צ על כפ"ס>>
בדקה ה-57 הגיע שיחזור של השער הראשון. גומס פרץ במהירות ובעט שטוח למסגרת, קליימן הדף וקולה שוב כבש מקרוב. 0:2. 5 דקות לאחר השער ביסה עצר מאחור את גומס, שהיה מגיע לאחד על אחד מול השוער, ולכן ספג אדום. ממש לפני הסיום מוסא בילאל לקח כדור מהאגף, חתך בין שחקנים ומתוך הרחבה כבש שער נפלא, 0:3 ענק לראשל"צ. 

רמה"ש - מכבי הרצליה 1:1
המארחת עלתה רשמית לליגה הבכירה בזכות התיקו ואילו משה סיני נשאר עדיין בתמונת העליה, אך ניצחון היה מקרב אותו למרחק נקודה בלבד מכפ"ס. כעת הוא רק במקום הרביעי. בדקה ה-16 אסף בכר שלח כדור עומק לאלן מסודי והאחרון כבש מתוך הרחבה. גל בראל ירה טיל בדקה ה-59 וקבע שוויון.

נס ציונה - הפועל רעננה 2:0
האורחת השיגה ניצחון יוקרתי, אבל לאור התוצאות האחרות, שתי הקבוצות איבדו את הסיכוי לסיים במקום השלישי ששולח למבחנים ולמעשה גמרו את העונה. אחרי 20 דקות של כדורגל, אופיר מלמד נגח מקרוב את ה-0:1. מוחמד פודי הצליח להשתלט על כדור לאחר טעות של ההגנה ושלח לכיוון החיבורים את ה-0:2 במשחק החוץ.