X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כל עולה ממחקר שנערך בארה"ב; בשנת 2006 היקף הפרסום המקוון צפוי להגיע ל-2.8% מסך הוצאות הפרסום - לעומת 2.5% כיום
▪  ▪  ▪

ההוצאות על פרסום מקוון בארה"ב צפויות להסתכם השנה ב-6.3 מיליארד דולר, לעומת 6 מיליארד דולר בשנת 2002 - כך עולה מדוח של חברת המחקר eMarketer.
עם זאת, נותרה ההשקעה בפרסום מקוון כ-2.5% בלבד מכלל ההוצאות על פרסום בארה"ב.
סך כל השקעות של חברות בארה"ב בתחום המדיה צפויות להסתכם ב-248.25 מיליארד דולר, עליה של 4.9% לעומת 236.75 מיליארד דולר בשנה שעברה. כך לפי חברת eMarketer הפועלת מניו-יורק ועורכת מחקרי שוק בתחומי המסחר האלקטרוני והעסקים המקוונים.
בנוסף לכך, צפויות ההוצאות על פרסום לצמוח ל-8.1 מיליארד דולר בשנת 2006. בכך תשוב רמת ההוצאות על פרסום מקוון לרמה שנרשמה בשנת 2000, ממש לפני פקיעת בועת האינטרנט. סך כל ההוצאות על פרסום בשנת 2006 בארה"ב צפויות להסתכם ב-293 מיליארד דולר.
בשנת 2004 צפויה ההוצאה על פרסום באינטרנט להגיע ל-6.8 מיליארד דולר, לעומת הוצאה כוללת על פרסום של 263.5 מיליארד דולר. בשנת 2005 צפוי הפרסום המקוון להגיע ל-7.2 מיליארד דולר לעומת הוצאה כוללת של 277.5 מיליארד דולר, נכתב בדו"ח.
ההוצאות על פרסום מקוון היוו 3.3% מסך כל ההוצאות על פרסום בארה"ב בשנת 2000, ומאז הלך והצטמצם חלקן בהוצאה הכוללת.
בשנה שעברה היה הנתח שלהן בסך כל ההוצאות על פרסום 2.5%, וצפוי לפי התחזית של eMarketer להישאר ברמה של 2.5% השנה, ולעלות לרמה של 2.6% בשנים 2004-2005. בשנת 2006 יגיע היקף הפרסום המקוון ל-2.8% מסך כל ההוצאות על פרסום.

תאריך:  11/07/2003   |   עודכן:  13/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
החברה תבחר את הספק לרשת הדור השלישי במהלך השבועות הקרובים
אלונה קורן
עיקר הגידול באשראי הבעייתי נבע מבנק הפועלים; בבנק לאומי ובבנק המזרחי נרשמה יציבות באשראי הבעייתי
אלונה קורן
כך למשל, קרן הפנסיה הוותיקה "מבטחים" הפנתה כספים לטובת מימון פרויקטי BOT
אלונה קורן
מכירות התקליטים בעולם נפלו ב-7.2% בשנת 2002
אלונה קורן
הריביות בתוקף מתחילת יולי עד סוף בספטמבר 2003
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il