X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבית"ר יסיימו עונה במשחק בסכנין. חדד: "זאת המשימה האחרונה שלנו"
▪  ▪  ▪
רק שיעבור בשלום. שחקני בית"ר וסכנין במפגש הקודם (אדריאן הרבשטיין, וואלה) צפו בהפסד י-ם לאשקלון

תחת ענן של אי וודאות, בית"ר ירושלים קיימה היום (שישי) את האימון האחרון לעונה זו לקראת המשחק במחזור ה-35 והאחרון באיצטדיון "דוחא" מול בני סכנין בשבת. בירושלים לא אהבו את הדיבורים לאחר ההפסד 1:0 לאשקלון ויגיעו במלוא רצינות, אף שהמשחק מול סכנין הוא חסר חשיבות עבור הקבוצה.

"למרות חוסר הוודאות שיש במועדון לקראת העונה הבאה ולמרות שעדיין לא קיבלנו את משכורות אפריל, אנחנו חייבים לשים הכל בצד", אמר שחקן בקבוצה. "נעלה מחר במיטבנו ונעשה את המקסימום כדי לנצח את המשחק. אנחנו יודעים כמה זה חשוב לאוהדים שלנו ולמועדון שנקרא בית"ר ירושלים. אין ספק שניצחון שם יהיה מתוק במיוחד".

הקשר שי חדד אמר לאתר הרשמי: "יש לנו עוד משימה קטנה אחת. לנצח בסכנין ביום שבת לפני החופשה. אני מאמין שאת העונה הבאה נפתח באווירה מאוחדת, המשך ישיר של העונה הזאת". מושיקו מישאלוב צפוי לפתוח באגף בעקבות חסרונם של אלי דסה וליאור ראובן. דסה נמצא עם נבחרת הנוער במוקדמות אליפות אירופה וראובן מוצהב.

פרט לאלי דסה וליאור ראובן, רוני לוי ייחסר גם את עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן. עבור השניים מדובר במשחק שלישי ברציפות מחוץ לסגל בעקבות פציעות. כ-200 מאוהדי בית"ר צפויים ללוות את הקבוצה לסכנין. חשוב לציין שבית"ר עדיין לא הבקיעה נגד סכנין העונה. המשחק הראשון הסתיים ב-0:0 ואילו השני נגמר ב-1:0 למארחים.

הרכב משוער: אריאל הרוש; מושיקו מישאלוב, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונסאלס; עידן טל, קובי מויאל, דן איינבינדר, סטיבן כהן (שי חדד); משה בן לולו, סמואל יבואה.

תאריך:  20/05/2011   |   עודכן:  20/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
יו"ר האופוזציה מגבה את ראש הממשלה גיבוי מלא במכתב ששיגרה לנשיא אובמה ובו היא מטעימה כי היא מתייצבת מאחוריו בקונצנזוס מוחלט בכל הקשור לבקשה לשחרורו של יהונתן פולארד    "קונצנזוס המתעלם מכל חילוקי הדעות החריפים המצויים בחברה הישראלית"
איציק וולף
כוחות גדולים של צה"ל נערכו בגבול הצפון מחשש שאחרי התפילות במסגדים ייצאו שוב מאות פליטים פלשתינים סוריים וישעטו לעבר גדר הגבול עם ישראל    חשש להפגנות דומות גם בגבול הרצועה וביהודה ושומרון
איציק וולף
העיטמים לבני הזנב כבר נכחדו מארצנו בשנות החמישים    זוג עיטמים ששוחררו לטבע ב-2007 והקימו השנה קן ראשון, שהוא הקינון הדרומי בעולם למין נדיר זה, הורעלו השבוע למוות לצד נמיות ותנים, באזור ביצת זיתא
איציק וולף
הרשות הפלשתינית משלמת משכורת חודשית לכל אחד מן האסירים הפלשתינים והערבים-ישראלים הכלואים בישראל בשל מעורבותם בפעילות טרור נגד ישראל    בתחילת השבוע התקפלה ממשלת ישראל והודיעה על חידוש העברת כספי המסים הישראלים בסך 300 מיליון שקל לרשות הפלשתינית לאחר שזו הודיעה שאינה יכולה לשלם משכורות לעובדיה
טל מויסה
כתב אישום רשמי הוגש נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר בטענה כי ניסה לאנוס חדרנית בבית מלון בניו-יורק    ישוחרר בערבות של מיליון דולר למעצר בית    במסגרת הערבות יהיה תחת מעקב אלקטרוני 24 שעות ביממה ויממן מכספו האישי שומר חמוש    "אני רוצה להקדיש את כל כוחותיי וזמני כדי להוכיח את חפותי"    במידה ויימצא אשם שטראוס-קאהן עומד בפני גזר דין של 25 שנה בכלא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il