X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישראלית, 19 בטורניר, תפגוש את הספרדייה. דיוקוביץ'-דה באקר, נדאל-איסנר
▪  ▪  ▪
תפגוש את קוזנצובה בסיבוב השלישי? פאר (gettyimages)

הדבר ששחר פאר הכי יציבה בו הוא חוסר היציבות. ולכן אחרי שהפסידה בבריסל לקייסי דלאקווה, שמדורגת אי שם במאייה החמישית בעולם, המתבקש הוא שהישראלית תצליח בגראנד סלאם הקרוב, הרולאן גארוס, שייפתח ביום ראשון הקרוב בפאריס. פאר (19 בטורניר) תתמודד בסיבוב הראשון מול מריה חוסה מרטינס סאנצ'ס (87 בעולם).

פאר ומרטינס סאנצ'ס נפגשו העונה פעם אחת, כאשר הטניסאית הישראלית ניצחה בקלות בטורניר דובאי (משטח קשה) בשתי מערכות 4:6, 1:6. אגב, הספרדייה דורגה אז במקום ה-28 וצנחה עד למקום ה-87. מדובר יחסית בהגרלה לא נוחה, מכיוון שמרטינס סאנצ'ס מתמחה במשטח החימר (כמו כל הספרדים).

בעונה שעברה פאר (20 בעולם) הגיעה עד לשמינית גמר הרולאן גארוס ולכן יש לה לא מעט נקודות שהיא צריכה לנסות ולהגן עליהן כדי להימנע מירידה נוספת בדירוג העולמי. הישראלית עשויה להתמודד בסיבוב השני מול קטרינה בונדרנקו האוקראינית. בהמשך היא עשויה לפגוש בסיבוב השלישי את סווטלנה קוזנצובה. אם פאר תגיע לשמינית היא תפגוש את המדורגת 1 בעולם, קרולין ווז'ניאקי.

אלוף הרולאן גארוס, רפאל נדאל, דורג 1 כמובן ויפתח מול ג'ון איסנר. בסיבוב השני אמור הספרדי לפגוש את בן ארצו פאבלו אנדוחאר ולאחר מכן את ניקולאי דוידנקו. ברבע הגמר צפוי שחזור של גמר השנה שעברה כאשר נדאל יוכל לפגוש את רובין סודרלינג השוודי. 

רוג'ר פדרר ונובאק דיוקוביץ' הוגרלו לאותו חצי בהגרלה, כלומר יוכלו להתמודד אחד נגד השני בחצי הגמר ולפגוש את נדאל רק בגמר. פדרר קיבל הגרלה קשה ויתמודד בסיבוב הראשון מול פליסיאנו לופס, אותו ניצח בקושי רב בטורניר מדריד האחרון. בסיבוב השלישי הוא צפוי להתמודד מול יאנקו טיפסרביץ' הסרבי.

נובאק דיוקוביץ' הוא כמובן השם החם ביותר בטניס העולמי, מדורג 2 בטורניר ובעולם. הסרבי ינסה להשיג תואר שמיני ברציפות העונה ולשמור על רצף הניצחונות המדהים שלו, שעומד כעת 0:39 (37 מפתיחת העונה). דיוקוביץ' יפתח מול ההולנדי טיימו דה באקר.

לאחר מכן הוא צפוי לפגוש את ויקטור האנסקו בסיבוב השני. המשוכה הגבוהה הראשונה של "נולה" תגיע בסיבוב השלישי, כאשר הוא אמור להתמודד מול חואן מרטין דל פוטרו, במידה שהארגנטיני לא ייכנע קודם לכן לאיבו קרלוביץ' וארנסט גולביס.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/230074.jpg

תאריך:  20/05/2011   |   עודכן:  20/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בתדרוך עיתונאים לקראת נחיתתו בבירה האמריקנית, הביע נתניהו התנגדות למתווה אובמה שלדבריו אינו פותר את סוגיות הליבה הביטחוניות
זיו אברג'יל
בבית"ר יסיימו עונה במשחק בסכנין. חדד: "זאת המשימה האחרונה שלנו"
ראובן לייב
יו"ר האופוזציה מגבה את ראש הממשלה גיבוי מלא במכתב ששיגרה לנשיא אובמה ובו היא מטעימה כי היא מתייצבת מאחוריו בקונצנזוס מוחלט בכל הקשור לבקשה לשחרורו של יהונתן פולארד    "קונצנזוס המתעלם מכל חילוקי הדעות החריפים המצויים בחברה הישראלית"
איציק וולף
כוחות גדולים של צה"ל נערכו בגבול הצפון מחשש שאחרי התפילות במסגדים ייצאו שוב מאות פליטים פלשתינים סוריים וישעטו לעבר גדר הגבול עם ישראל    חשש להפגנות דומות גם בגבול הרצועה וביהודה ושומרון
איציק וולף
העיטמים לבני הזנב כבר נכחדו מארצנו בשנות החמישים    זוג עיטמים ששוחררו לטבע ב-2007 והקימו השנה קן ראשון, שהוא הקינון הדרומי בעולם למין נדיר זה, הורעלו השבוע למוות לצד נמיות ותנים, באזור ביצת זיתא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il