X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מופז דורש מדחלאן להחזיר בשלום את גוראל; השרים נתניהו נוה ושרנסקי מתנגדים להשתתפות דחלאן ואבו מאזן בוועדת השרים לשחרור אסירים; השר לפיד: בשל הדחייה בדיון נוצרות בעיות לאבו מאזן
▪  ▪  ▪

ארגוני החמאס והג'יהאד האיסלמי יצאו אחר הצהרים (יום א', 13.7.03) בהודעה משותפת, בה הם מאיימים בהפסקת ההודנא, באם הרשות הפלשתינית תחרים את נשקם.
הארגונים עוד מסרו, כי אם תנסה הרשות לעשות צעד כזה, היא תהיה האחראית הראשית למצב שיווצר. הדברים נאמרו בעקבות תחילת פעולתם של אנשי הרשות בסוף השבוע, לאסוף נשק מפלשתינים ברחובות עזה. 20 נושאי נשק נעצרו במהלך מבצע זה.
השייח' אחמד יאסין, המנהיג הרוחני של ארגון החמאס, אמר היום בהתייחסו להסכם ההודנא שעליו חתמו ראשי ארגוני הטרור (החמאס, הג'יהאד האיסלמי והפתח), כי מבחינתו מדובר בצעד טקטי בלבד שאיננו משנה את יעוד החמאס למאבק מזויין נגד ישראל [ראו קישור].
מופז דורש מדחלאן להחזיר בשלום את החטוף הישראלי
בישיבת הממשלה של הכנסת קרא שר הביטחון, שאול מופז לעמיתו הפלשתיני, מוחמד דחלאן לפעול לשחרור האזרח הישראלי, אליהו גוראל, שנחטף על רקע לאומני.
לדבריו, צה"ל בשיתוף גורמי שב"כ ומשטרת ישראל, עושים מאמצים בכל הצינורות האפשריים, בצורה נמרצת ונחושה, כדי להביא לשחרורו ולהשבתו הביתה.
שר הביטחון אמר עוד, כי בסוף השבוע אספו אנשי הרשות הפלשתינית מפלשתינים ברחובות עזה נשק רב ועצרו 20 נושאי נשק. עוד אמר שר הביטחון, כי ארגוני הטרור הפלשתינים מנצלים את הפסקת האש כדי לשקם את התשתיות שלהם.
בתוך כך, קרא שר הביטחון לאזרחים ישראלים שלא להגיע לשטחי A של הרשות הפלשתינית [ראו קישור]. את הדברים אמר מופז בישיבת הממשלה של הכנסת שהתקיימה הבוקר (יום א', 13.7.03).
שר הביטחון אמר בישיבה כי ערפאת עושה כל מאמץ להכשיל את ראש הממשלה אבו-מאזן והתהליך המדיני. בתגובה שאל השר מודי זנדברג (שינוי) מדוע לא מפרקים את "מאחז המוקטעה", לדבריו, ומגרשים משם את יאסר ערפאת. ראש הממשלה, אריאל שרון, השיב לו, שנושא זה לא ידון בפורום הממשלה.
בהתייחסו לסוגיית שחרור האסירים הפלשתינים העיר מופז, כי עמיתו דחלאן, וראש הממשלה הפלשתיני, אבו מאזן מבקשים להיות נוכחים בפני ועדת השרים לשחרור אסירים, כדי לשכנע את הממשלה לשחרר אסירים מהחמאס והג'יהאד. מופז ציין, כי ראש הממשלה, אריאל שרון, יכריע בסוגיה בשובו מביקורו באירופה בעוד כשלושה ימים.
שר האוצר, בנימין נתניהו, שר הבריאות, דני נוה והשר לענייני ירושלים, נתן שרנסקי, הביעו התנגדות לביקור אבו מאזן ודחלאן בוועדת השרים. שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד העיר בישיבת הממשלה, כי בגלל הדחייה בשחרור האסירים נוצרות בעיות לאבו מאזן. מופז הגיב לדבריו באומרו, כי 'אל להם (הפלשתינים) להתלוננן לאחר שהם (אבו מאזן) ביטלו את הפגישה עם ראש הממשלה'.

תאריך:  13/07/2003   |   עודכן:  13/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בכתב התביעה נטען כי איש העסקים אינו משלם לצור, שעבד עבורו כיועץ, את שכר הטרחה באמתלה שאין לו כסף
הדר פרבר
המופע יעלה ביום ג' ויקחו בו חלק מעל 250 משתתפים, מקהלת האופרה הישראלית, התזמורת הסימפונית ראשון לציון וסולנים מהארץ ומחו"ל
הדר פרבר
380 איש עדיין בגדר נעדרים
נועם שרביט
בית המשפט המחוזי הפך החלטה של בית משפט השלום, וקבע כי חוק רישוי עסקים אינו מסמיך שוטר לתפוס חפצים; לכן, תפיסת מחשבים מעסק שלא על בסיס חשד שבוצעה בהם עבירה בעבר, נעשתה שלא כדין
מירב לוי
הלשכה תשמש לחברות היי-טק, חברות תעשיה ומסחר ואנשי עסקים מישראל, כפלטפורמה לקידום עסקים באמצעות צ'כיה למדינות אירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il