הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אידסון: יש לי רק הערכה עצומה למכבי ת"א

כפי שפורסם לראשונה באתר, הפורוורד הודיע לראשי הצהובים על עזיבה אחרי שקיבל הצעה של 1.5 מיליון יורו לעונה מקבוצה אחרת: "מכבי ארגון ענק, אף פעם לא אפגוש קהל כזה". החיפוש אחר מחליף יצא לדרך

רועי גלדסטון  01.06.11 - 14:16
הערכה עצומה. אידסון נפרד (אתר המנהלת)
הערכה עצומה. אידסון נפרד (אתר המנהלת)

במכבי ת"א קיבלו בכאב את החלטתו של צ'אק אידסון שלא להמשיך בקבוצה, כפי שפורסם אמש (שלישי) לראשונה באתר ערוץ הספורט. אידסון, ששוהה בחופשה עם משפחתו, החליט לממש הצעה שקיבל לאחרונה, ויחתום על החוזה שיהפוך אותו לאמריקאי היקר ביותר ביורוליג - על סך 3 מיליון יורו לשנתיים.

במכבי האמינו תחילה כי ההצעה שהוגשה לאידסון, על סך 2.4 מיליון דולר לשנתיים, תספיק כדי להשאירו, אולם הפערים מול ההצעה האירופית היו גדולים מדי. גורמים בהנהלת מכבי נתנול אידסון את ברכת הדרך, כאשר מטבע הדברים בקבוצה לא מוכנים להגיש לו הצעה גבוהה יותר מעבר לזו שכבר הועברה לו.

"לאן שלא אלך, האוהדים לא יהיו כמו אלה של מכבי ת"א", אמר אידסון בהתבטאות ראשונה מאז החליט לעזוב, "אני מעריך את כל האנשים במערכת, מכבי זה ארגון ענק. הוא תמיד היה כזה ותמיד יהיה. אין לי אלא הערכה עצומה למועדון הזה".

"אני רוצה לשלוח תודות מיוחדות לגור שלף, עמי ביטון, דייויד בלאט וגיא גודס", הוסיף הפורוורד בן ה-30, "הם גרמו לי להרגיש בבית". במכבי ת"א יתפנו כעת למצוא מחליף לאידסון, משימה שצפויה להיות לא פשוטה.

אחרי החלטתו לעזוב אחרי שנתיים, פנה אידסון תחילה למנהל גור שלף ואיש המשק עמי ביטון. לאחר מכן שוחח עם המאמן דייויד בלאט, שנמצא ברוסיה, ועם היו"ר שמעון מזרחי , ובישר להם על ההחלטה לגבי עתידו.

אידסון הפך ליקיר האוהדים מאז פציעתו של דורון פרקינס, והפך לבורג מרכזי הרבה יותר. הוא שדרג את יכולתו והגיע לשיא עם פיינל פור מצוין, כשהוא גורם לכל היבשת לבקש את שירותיו. לאחר ההופעה הנהדרת בברצלונה, אידסון המשיך ביכולת הטובה בפיינל פור הישראלי, בו החזירה מכבי לארונה את צלחת האליפות.