הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אגייאר שוב אושפז. אימו: "לא ישקיע בבית"ר"

איש העסקים, שניסה לרכוש שוב את הצהובים, נכנס למתקן לבריאות הנפש במיאמי. מקורביו טוענים שזה לצורך בדיקות שיגרתיות. קורנפיין: "גאידמק אמר לי שהוא ימצא פתרון. הוא לא יתן לבית"ר ללכת לפירוק''

זיו אברג'יל  03.06.11 - 11:50
שוב אושפז. אגיאר
שוב אושפז. אגיאר

בימים האחרונים המשא ומתן בין גומא אגיאר לארקדי גאידמק בנושא רכישת בית"ר ירושלים לא התקדם בשום צורה, כאשר לאף אחד לא ממש היתה תשובה טובה מדוע. היום (שישי) הכל התברר. גומא אגיאר אושפז אמש במתקן לבריאות הנפש במיאמי, כשנה וחצי אחרי הפעם הקודמת שאושפז בתל אביב.

על פי מקורבים לאיש העסקים האמריקאי, אגיאר התאשפז לצורך בדיקות שיגרתיות בלבד אבל אימו, הלן, כבר לא מוכנה לקחת שום סיכון ולמקורביה היא אמרה: "אני לא אתן לבני לשים שקל אחד בבית"ר ירושלים".

"המצב לא אידיאלי. בעונה שעברה ידענו בדיוק מה אנחנו צריכים כדי שהקבוצה תתקיים. המצב שנוצר עכשיו קצת שונה", אמר היו"ר איציק קורנפיין לרדיו ירושלים. "גומא היה הרציני ביותר, אבל גם העניין הזה כנראה לא ייצא לפועל. ארקדי צריך עכשיו לקבל החלטות. יש לו אחריות גדולה כלפי בית"ר, הוא לא רוצה שהקבוצה תגיע לפירוק. הוא לא רוצה להעביר אותה לאנשים שהוא חושב שהם לא ראויים. הוא אמר לי שהוא יימצא פתרון. אני מאמין שהוא לא ייתן לבית"ר ללכת לפירוק".

מי שעוד הגיב לנושא הוא עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו: "בימים האחרונים אמרו לנו להמתין לתשובה של גומא. חשבנו שהם עדיין בודקים את הדברים. עכשיו אנחנו מבינים שהבעיה עמוקה יותר ואין סיבה שהוא ירכוש את הקבוצה במצב הזה. אין טעם להמשך המשא ומתן. אנחנו נפעל למציאת פתרונות אחרים".

כאמור, אין זו הפעם הראשונה שאגיאר מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי. בינואר 2010 הוא נלקח מדירתו בתל אביב בעקבות מצבו. האירוע התרחש אחרי מספר דברים שאמר איש העסקים שהעלו חשד לגבי מצבו הנפשי. בין היתר הוא דיבר על כך שהיה עם אנשיו ברצועת עזה וביקר את גלעד שליט. "הייתי שם מטעם עצמי ומטעם הממשלה", הוא אמר בזמנו לאיציק זוהר וצוות ערוץ הספורט.