X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוק' יורו: צמד של ברנטה, למפארד ויאנג הישוו. 1:3 לרוסיה על ארמניה
▪  ▪  ▪
בהראמי מול ווילשייר הערב (gettyimages)

פאביו קאפלו יצטרך לבחור בין חצי הכוס הריקה לבין חצי הכוס המלאה אחרי ה-2:2 של אנגליה מול שוויץ במוקדמות יורו 2012. הנבחרת האנגלית עלתה זמנית למקום הראשון בבית 7 עם 11 נקודות, אבל תצטרך לחכות לתוצאה של מונטנגרו (10 נק' כרגע) מול בולגריה מאוחר יותר.

המאמן האיטלקי ראה מחצית רעה של נבחרתו בוומבלי כאשר האורחים הרשימו ועלו ליתרון 0:2 אחרי צמד מהיר של טראנקילו ברנטה בדקות 32 ו-35. הוא כבש את שני השערים מבעיטות חופשיות כאשר הארט אשם באחד מהם. מצד שני, המנג'ר יכול להתנחם בקאמבק של שחקניו. למפארד כבש בדקה ה-37 מהנקודה הלבנה אחרי עבירה על ווילשייר (היה מצויין). בדקה ה-51 אשלי יאנג קבע שוויון, שש דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. מול האלפים באצטדיון המרשים, אחת הנבחרות האהובות בעולם היתה קרובה לניצחון, אולם בנט ודאונינג החמיצו הזדמנויות בטוחות.

מהלך המשחק
כבר אחרי 3 דקות גלן גונסון מצא את עצמו במרחק של ארבעה מטרים מהשער, אך לא הצליח לדחוק פנימה כשהוא על הקרקע. דווקא אחרי 5 דקות ראשונות של המארחת, השוויצרים התעוררו ובדקה ה-7 דרדיוק ירה מ-13 מטרים והארט הדף. לא עברה רבע שנה ושוב השוער האנגלי נאלץ למתוח את איבריו אחרי בעיטה חזקה של  שאקירי מ-16 מטרים אלכסונית. בדקה ה-25 פרדיננד התרומם מעל כולם ונגח סמוך מעל המשקוף אחרי הגבהה של למפארד. זה היה קרוב. קאפלו לא תיכנן לבצע חילוף מוקדם, אולם קול נפצע ובאיינס מאברטון נכנס.

בדקה ה-31, טראנקילו ברנטה סובב כדור חופשי, שחלף מעל פרידננד וטרי, שהסתירו להארט וקבע 0:1. לא עברו 4 דקות וברנטה שוב הבקיע. כדור חופשי שטוח שלו מצד שמאל עבר בין שני שחקני החומה, הארט שהיה צריך לקחת את זה שגה בדרך ל-0:2 מדהים. בדקה ה-37 דג'ורו ביצע עבירה על וילשייר (חברו לארסנל) ולמפארד בעט למרכז ופנימה מהנקודה הלבנה, 2:1. אנגליה שוב בעניינים.

קאפלו הכניס את יאנג במחצית כמחליף וקיבל תמורה מיידית לאחר שהשחקן כבש בדקה ה-51 עם בעיטה שטוחה לפינה. באיינס בישל עם הראש. 2:2. 14 דקות אחר כך בנט הגיע לאחד על אחד מול בנאליו בזכות מסירה ענקית של וילשייר, אך נכשל מול השוער. בדקה ה-70 הוא החמיץ מול שער ריק. איזה פספוס. ממש בתוספת הזמן, דאונינג בעט החוצה מקרוב וגרם לרבבות לתפוס את הראש.

רוסיה - ארמניה 1:3
הרוסים ידעו שניצחון יסדר להם את המקום הראשון בבית 2 לפחות זמנית, אבל בדקה ה-25 הם ספגו שער מפתיע מרגלו של פיזלי. דקה אחר כך הגיע השוויון כאשר פאבליוצ'נקו הרגיע את האוהדים המקומיים. הענק הבלונדיני השלים צמד בדקה ה-59 והשאיר את הארמנים מאחור. זה כנראה היום של חלוץ טוטנהאם, שהשלים שלושער עם כיבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-73. בסיום הרוסים עם 13 נקודות כשמאחוריהם אירלנד וסלובקיה (10 כ"א).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/232700.jpg

תאריך:  04/06/2011   |   עודכן:  04/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל רוט
גביע העולם: הישג נאה לג'ודוקא, שהפסיד בגמר עיקש למדליסט הארד מבייגי'ן
מוטי פשכצקי
הגיש לטביב והראל הצעה: "זה שלא יקבל אותה, בא לפה בשביל הכסף"
יפעת גדות
המטופל עבר בדיקת CT אשר הראתה כי יש לו גוש גדול במיוחד בבטן, שדוחק הצידה את האיברים הפנימיים    במהלך הניתוח נמצא גידול בקוטר של 28 ס"מ
אביתר בן-צדף
על החיילים לשפר את היחסים עם נשותיהם לפני הצבתם לאזור הקרבות, ואז יקטן הסיכון, שילקו בהלם קרב    רק דואר אטי - כמו דואר רגיל ודואר אלקטרוני - משפיע על הלם קרב, ולא תקשורת אלקטרונית, או טלפונית    "אי-אפשר להסיק, כי השיחות הטלפוניות בין בני הזוג אינן חשובות"
אביתר בן-צדף
ההסכם נועד לשקם את היחסים בין קהילת הביון של ארצות-הברית לבין קהילת הביון של פקיסטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il