ענקית האינטרנט יאהו (Yahoo) הודיעה היום (ג', 15.7.03) כי היא רוכשת את חברת אוברצ'ר (Overture). שווי העיסקה מוערך ב-1.63 מיליארד דולר.
מהלך זה של יאהו היה צפוי למדי, כך מציינים מומחים בענף. כבר חודשים רבים עומדות בפניה אפשרויות רכישה שונות, על מנת להתמודד מול ההצלחה של מנוע החיפוש הפופולרי בעולם - גוגל (Google).
טרי סמל אמר לאחר הרכישה כי זו תביא את יאהו להיות "השחקן הגלובלי הגדול ביותר בסקטור הפרסום באינטרנט".
נציין כי סקטור הפרסום באינטרנט גדל בקצב מסחרר של 35% בערך. בארה"ב מעריכים כי ההוצאה על פרסום באינטרנט תגדל מרמה שנתית של 2 מיליארד דולר ב-2003, לרמה של 5 מיליארד דולר בסוף 2006.