X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התנדבו לקצר את שהייתם לשם מנוחה בצפון אמריקה מ-44 שעות בעקבוות הסכם העבודה ל-30 שעות ללא תמורה כספית
▪  ▪  ▪

נציגי הטייסים החברים בנציגות העובדים בחברת אל-על הודיעו להנהלת החברה על הסכמתם לקיצור השהייה לשם מנוחה בצפון אמריקה מ-44 שעות, הקבועות בהסכם העבודה, ל-30 שעות בחודשי הקיץ יולי אוגוסט.
זאת, כאות הזדהות עם החברה ועל מנת לתרום לייעולה באופן משמעותי, ותוך ביצוע מלוא תכנית הטיסות, תוך חיסכון כספי ניכר. המהלך יבוצע על-ידי הטייסים ללא תשלום וללא כל תמורה.
מנכ"ל אל-על עמוס שפירא פנה לחברי העובדים והמנהלים בכתב: "המהלך מוכיח כי ציבור הטייסים מוצא את הדרך לפעול כמתבקש ממצבה של אל-על. אנו נדרשים במהלך השנה האחרונה כולה, לתהליך הבראה ארוך, קשה ומתיש, הדורש הקרבה, ויתור ונתינה - לא נוכל להצליח בו ללא הטיית השכם, דוגמת צעדם זה של הטייסים, וללא הצטרפות העובדים כולם להבראת החברה ובניית חוסנה לעתיד לבוא".
לפני כשבועיים הפיץ שפירא מסמך, בו שרטט את האסטרטגיה הנדרשת בתחחומי המסחר והתפעול על מנת לעבור את הזמנים הקשים ולצאת מהמצב התחרותי כשיד החברה על העליונה.
"נחושים בדעתנו להגדיל את נתח השוק של חברת אל-על, ביצענו בשנה האחרונה, מהלכים חשובים במסחר ובשיווק, ונקטנו בצעדי התייעלות כדי לשפר את כושר התחרות של חברת אל-על. אלה הישגים חשובים להם כולכם שותפים, אך לא נוכל להסתפק בכך. אנו מחויבים להמשיך בהורדת העלויות ובשינוי סדרי עבודה ונוהגים המקשים עלינו להיות תחרותיים יותר במחיר, טובים יותר בשירות, ערניים וגמישים להתרחשויות בשוק התעופה", כך בפנייתו לחברי העובדים והמנהלים.
הצעד בו נקטו טייסי לא בא בעקבות מו"מ שמנהלת ההנהלה מול עובדיה, מסביר שפירא, אלא מתוך הכרתם של אלה האחרונים במצב, ובשינוי התרבותי הנדרש מכל אחד בחברה על מנת להצליח ולטובת החברה. על צעדם של הטייסים, אומר שפירא, "מגיעה הערכה".

תאריך:  15/07/2003   |   עודכן:  15/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
אדרי נראה בצילומים כשהוא מצביע גם ממקום מושבו של ח"כ אהוד יתום; אדרי טען כי הצילומים מראים היד שלחצה על כפתור ההצבעה במקום יתום אינה שלו
רנית נחום-הלוי
דברים אלו אמר ח"כ וילנאי על רקע מאבק האימהות החד הוריות; לדבריו, זו לא השאלה מהיכן יושג הכסף - אלא איך לחלקו; העיר: תוכניות המדינה סובבת על בליל חוקים וגזירות ללא ראייה מדינית
רנית נחום-הלוי
אמר כי בכוונתו לטפל בסוגיה זו בחקיקה ראשית אם העניין לא יוסדר; כמו-כן הציע לרכז את כל הסמכויות בידי גוף אחד בלבד - בתי המשפט או הצנזורה
הדר פרבר
ברוסנן הוא אירי; הפרס יוענק על-ידי שגריר בריטניה בדבלין בשבת
נועם שרביט
גדי הררי מואשם שתקף והתעלל ב-7 חוסים בבית מחסה שהקים ובמעשה מגונה באחת החוסות; הררי זכה בזמנו בפרס ראש הממשלה ובפרס ראש המועצה לשלום הילד על פעילותו בקרב נוער במצוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il