חברת נטוויז'ן עולה בקמפיין חדש שיעודד את הכניסה לבאינטרנט מהיר. הקמפיין מצטרף לשני קמפיינים נוספים שהעלתה החברה במהלך השבועיים הקודמים.
הקמפיין החדש יעלה גם הוא תחת הסיסמא: "מה אתה עושה עם האינטרנט שלך?", באמצעות McCann קשר בראל, בהיקף תקציבי של כ-400 אלף דולר. הקמפיין ישודר בטלוויזיה, העיתונות ורשת האינטרנט.
סרטון הפרסומת יציג את האינטרנט המהיר של נטוויז'ן כמוצר חווייתי - אינטרנט מהיר זה לא אותו דבר רק יותר מהר, אלא מוצר אחר. האינטרנט המהיר על-פי נטוויז'ן כעולם חדש ומסעיר באמצעותו ניתן לעשות דברים שלא ניתן לעשות באינטרנט בחיוג כגון: צפיה במהדורות חדשות ביגאו סטרים, לשחק משחקים ב-און ליין, להוריד סרטים וצפות בהם ועוד.
בפורטל האינטרנט המהיר של נטוויז'ן ניתן למצוא לינקים לכל אתרי האינטרנט המהיר המובילים. באתר תוכנות ממולצות להורדה, משחקים כולל משחקים בזמן אמת, מוסיקה, מהדרות חדשות בוידאו, סרטים ועוד. התכנים יעודכנו על בסיס יומי על-ידי חטיבת התכון של נטוויז'ן. הכניסה לפורטל הזה, תתאפשר רק ללקוחות נטוויז'ן טייפון - האינטרנט של נטוויז'ן, וזאת במטרה להעניק ערכים מוספים ייחודיים ללקוחות החברה.
בנוסף, ביצעה נטוויז'ן לאחרונה הרחבה נוספת בחיבור האינטרנט לחו"ל. כיום עומד החיבור של החברה לחו"ל על MB335 שהוא החיבור הרחב ביותר שיש כיום לספקית אינרטנט בארץ. הפס הרחב של נטוויז'ן לחו"ל מאפשר ללקוחותיה בכלל וללקוחות האינטרנט המהיר בפרט להנות מגישה לתכנים בחו"ל בצורה מהירה, נוחה וקלה.
לדברי יואב פרידור, מנהל השיווק של נטוויז'ן, זיהתה החברה את חוסר הנגישות אל תכני אינטרנט מהיר, ואת העובדה שלקוחות אשר באפשרותם לגלוש בטכנולוגיה המהירה לא ניצלו את הפוטנציאל עד כה.
בנוסף אמר פרידור, כי ממחקרים שהחברה נוהגת לעשות עולה, כי נפח השימוש באינטרנט ליישומים ממשיים כגון: תשלום חשבונות בנק, הזמנת חופשות, קניות, לימוד מרחוק, גדל מאוד בשנה האחרונה. האינטרנט המהיר הינו ייישום ממשי נוסף הנותן מענה אמיתי לצרכנים.