X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסקר נערך על-ידי בית הדיור המוגן "אחוזת ראשונים"; 54% ציינו כי למדינה יש זכות להתערב בקרנות הפנסיה; מרבית בני גיל הזהב לא ידעו למסור של של מועמד מתאים למפלגת הגמלאים
▪  ▪  ▪

גיל הפרישה האידאלי בקרב גברים הוא 65 ו-60 בקרב נשים. כך עולה מסקר שנערך על-ידי בית הדיור המוגן "אחוזת ראשונים" באמצעות מכון "מותגים" במדגם ארצי של בני גיל הזהב בני 60+ בנושא פנסיה, גיל הפרישה לפנסיה, זכות המדינה להתערב בקרנות הפנסיה והאם יש מקום למפלגת גמלאים בישראל.
בנושא מהו גיל הפרישה האידיאלי: בקרב הגברים ציינו 66% שגיל הפרישה האידיאלי הינו 65, 17% ציינו שגיל הפרישה האידיאלי הינו 70 ,7% ציינו 67 ו-6% ציינו את גיל 60.
בקרב הנשים, הגיל האידיאלי לפרישה לפנסיה להערכתן- 60% ציינו את גיל 60 23% ציינו גיל 65, ו-6% ציינו את גיל 70. 12% מהנשים ציינו שאין להן דעה מגובשת בנושא גיל הפרישה לפנסיה.
בנושא האם יש למדינה זכות להתערב בקרנות הפנסיה או לא, 54% ציינו שלמדינה אין זכות להתערב בקרנות הפנסיה. 42% ציינו שכן יש למדינה זכות להתערב ו-4% לא יודעים. מתוך 42% שציינו שלמדינה יש זכות להתערב בקרנות הפנסיה- 16% ציינו שיש זכות פיקוח, 13% להגיע להסדר עם הקרנות, 9% זכות התערבות בניהול, 8% פנסיה ממלכתית, 7%- אדם היוצא לפנסיה יחיה בכבוד, 6% יבטיחו שכל אזרח יהיה זכאי, 5% לא לתת לגנבים לאכול מהקרנות, 3% לתת הטבות, 2% שיהיה גוף אחראי, במידה והניהול גורם נזק לאזרחים, 2% צריך להספיק לכלכלה מינימלית, 2% על-ידי חקיקה, 2% ממשלה צריכה לתקן את המצב. 24% לא יודעים.
בקרב התומכים בעמדה שלמשרד האוצר יש זכות להתערב בקרנות הפנסיה, אחוז הגברים הינו 55% לעומת 30% בקרב הנשים. כמעט כפול גברים מנשים תומכים בזכות המדינה להתערב בקרנות הפנסיה. כמו כן בולטת העובדה שבעלי הכנסה גבוהה יותר תומכים יותר בהתערבות האוצר בקרנות הפנסיה (בקרב בעלי הכנסות של 6,000 ש"ח ומעלה, כ-56% תומכים לעומת 42% מבעלי הכנסה של עד 4,000 ש"ח).
בנושא מיהו המועמד המתאים למפלגת הגמלאים, מרבית בני גיל הזהב לא ידעו למסור שם של מועמד מתאים (77%). 6% ציינו שאין צורך במפלגת גמלאים, 5% טענו כי אין כלל מועמד מתאים ורק 12% הביעו עמדה בנושא. במקום הראשון גדעון בן ישראל - 4%, במקום השני מתחלקים שמעון פרס- 2% ועמיר פרץ- 2%. במקום השלישי- טומי לפיד עם 1%.
צבי הנדלר, מנכ"ל אחוזת ראשונים מציין, שתוצאות הסקר מצביעות על כך שרוב בני גיל הזהב מרוצים מהחוק הקיים בנושא גיל הפרישה של גברים ונשים. הרוב (אם כי רוב קטן) לא מעוניין שהמדינה תתערב בקרנות הפנסיה והרוב המוחץ לא רואה חשיבות או עניין במפלגת גמלאים.

תאריך:  17/07/2003   |   עודכן:  17/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
על-פי החשד, גלעד שרון ואחיו עמרי הם שסידרו את גיוס ההלוואה מסיריל קרן בסך 1.5 מיליון דולר; מפלגת העבודה קוראת לחקירה מהירה של ראש הממשלה
יואב יצחק
המו"מ מתנהל בלחץ האמריקנים נוכח דרישת אבו מאזן; שרון כבר הבהיר כי הוא מוכן ליציאת ערפאת לרצועת עזה
מירב לוי
אמר את הדברים במסגרת פגישתו עם טריה לרסן לפני שבוע בדמשק; דורש בתמורה שחרור אסירים סורים בישראל
ענבל אביב
עדיין לא ברור למשטרה שחוקרת את המקרה, באם הלכה שיבון עם טובי מרצונה החופשי או שמא נחטפה, אך ברור, כי השניים ניהלו רומן באינטרנט במשך תקופה ארוכה
הדר פרבר
הרשות לקידום מעמד האישה במשרד רה"מ בשיתוף ארגוני הנשים יצאו בקמפיין לעידוד נשים להתמודד בבחירות המקומיות; הקמפיין בוצע באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il