X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המכשיר מחקה תנועות מגע של יד אדם; השלמת המחקר בוצעה על-ידי חברת אתנה יישומים הנדסיים בהשקעה של כמיליון דולר; 1495 ש"ח בתקופת ההשקה
▪  ▪  ▪

חברת ATI הירושלמית (Assistive Technologies Innovations), העוסקת בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום "הבית החכם", מציגה בימים אלה את Back 2 Paradise - מכשיר עיסוי ייחודי, המחקה תנועות מגע של יד אדם.
מהחברה נמסר, כי על-פי מחקרים שנערכו בעולם 80% מבני האדם סובלים מכאבי גב או עתידים לסבול מהם. Back 2 Paradise מיועד לאנשים המודעים לבריאותם וערים לצורך לטפח את בריאות הגב - גם אם אינם סובלים כרגע מבעיית גב.
השלמת תהליך הפיתוח בוצעה בישראל באמצעות חברת 'אתנה יישומים הנדסיים' מנס ציונה, והיא מסיימת תהליך מחקר ופיתוח (טכנולוגי וארגונומי) שנמשך כשנה וחצי, בישראל ובחו"ל, בהשקעה של כמיליון דולר.
אסף ברנשטיין, המנהל הטכנולוגי של חברת 'אתנה' אמר: "אנו גאים להיות שותפים בפיתוחו של מוצר שהוא חידוש טכנולוגי ומהווה פריצת דרך בתחומו.. כמי שעוסקים שנים בפיתוח מוצרים רפואיים המשמשים בבתי חולים, במרפאות ובמעבדות, ראינו אתגר מרענן בפיתוח מוצר שמטרתו עונג, הפחתת מתחים ובפשטות - כיף".
ייחודו של הפיתוח החדשני של Back 2 Paradise הוא בכך שהוא מעניק תחושה של אצבעות אנושיות ומבוסס על טכניקות עיסוי מזרחיות עתיקות כגון שיאצו ואחרות. זאת, באמצעות מספר מנגנונים, הפועלים במשותף ומדמים תנועה של ארבע ידיים, בכל אחת שלוש אצבעות, הנעות בצורה מעגלית ואנכית לכל אורך הגב העליון והתחתון.
מנגנון נוסף, הקיים במכשיר, מדמה תנועה של כיווץ והרפייה של אותן "אצבעות" ומשלים את האפקט של תחושת העיסוי האנושי.
המכשיר מאפשר ליהנות משלושה סוגי מסאז' אשר פותחו על סמך נתונים שהתקבלו ממחקר מקיף שערכה חברת Landmark Design, על-פיו קיימת העדפה לשלושת הסוגים: Energizing (המרצה), Stress Relief (הורדת לחצים) ו-Relaxation (הרגעה).
Back 2 Paradise מאפשר לחוות את שלושת סוגי העיסוי הללו באמצעות שלט ו/או תוכנת מחשב לניהול מסאג'ים, המתחברת לממשק ה-PC של המשתמש.
את המכשיר שמחירו 1495 ש"ח (לתקופת ההשקה בלבד) ניתן להשיג באתר המכירות.
אודות ATI
ATI הוקמה בשנת 1999 ביזמתו של ישעיהו ברזל, מנכ"ל ATI, אשר חבר לקבוצת משקיעים פרטיים מישראל, בריטניה וארה"ב על מנת ליצור מגוון טכנולוגיות חדישות ויצירת מכשור פורץ דרך להגשמת חזון "הבית החכם".
בין הפיתוחים של חברת ATI: מקלחת-מסאז' וחדר שירותים ידידותיים הכוללים מנגנוני בקרה, בטיחות וזיהוי אישי, יחידת עיסוי וחפיפה לראש הניתנת לתכנות ומכשירי עיסוי לגב וכפות הרגליים בהם נעשה שימוש בטכנולוגיית חלל ייחודית.

תאריך:  19/07/2003   |   עודכן:  19/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אבו מאזן דורש שחרור ערפאת מהמוקטעה, שחרור אלפי אסירים ופינוי ערים; שרון: תציגו תוכנית ביטחונית; השר גדעון עזרא: ניתן לשחרר עד 3,100 אסירים
רנית נחום-הלוי
כך מסרו דיפלומטים בוינה; לדבריהם, משמעות הדבר הוא שאירן מעבדת אורניום בלי ליידע את הסוכנות לאנרגיה אטומית
עמוס באר
בחופשת הקיץ, עם הילדים בעיר וביער, או בלעדם במסעות שטח אתגריים
רנית נחום-הלוי
כך לדברי ג'יין זילגר, מומחה באו"ם לזכויות האדם למזון אשר בילה באזור 10 ימים; הוא ציין כי ישראל מפרה באופן עקבי את אמנת ג'נבה כמו גם חוקים בינלאומיים נוספים, אך ציין: "פעולות ישראל לא נובעות מתוך רשעות"
נועם שרביט
הוצאות נבו והלכות, המנהלות מאגרי מידע משפטיים בתקליטורים ובאינטרנט, תובעות את אתרי המשפט Law-data ו-Data-fax, בטענה שגנבו ממאגריהן פסקי דין; בקרוב צפויה גם תביעה מצד החברה המפעילה את המאגר 'תקדין'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il