הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חזי מגן טס עם בני יהודה למחנה האימונים

היו"ר לשעבר החליט להגיע להכנות בסביליה. הטיסה של הכתומים התעכבה בכשלוש שעות. קשר אלבסטה ייבחן. דלה איינוגבה קיבל ויזה וימריא למחנה, אז יוכל רן קדוש לחזור לארץ ולהצטרף להפועל חיפה שבשורותיה חתם

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  08.07.11 - 10:10
מגן בשדה התעופה. הצטרף להכנות
מגן בשדה התעופה. הצטרף להכנות

התומכים החדשים של בני יהודה בחרו שלא לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ולא יצטרפו למשחק נגד סנטה ג'וליה האנדורית במוקדמות הליגה האירופית. מי שכן המריא עם הכתומים במפתיע היה היו"ר הקודם חזי מגן, שאחרי התקופה הקשה שעבר, בעיצומה נעצר בחשד להעלמת מס, החליט להתאוורר עם מקום עבודתו הקודם.

שחקני הקבוצה נחתו אתמול בערב בסביליה אחרי המתנה של כשלוש שעות בשדה התעופה בברצלונה. רק היום הם יחלו את ההכנות בספרד. מי שצפוי להגיע למבחנים הוא קשר התקפי בשם איסמעיל ליון בן ה-23 שמשחק באלבסטה.

שלה איינוגבה קיבל את הוויזה לה חיכה ויטוס הלילה לסביליה. מחר כבר יצטרף לחבריו במחנה האימונים. עם הגעתו של השוער הניגרי, רן קדוש יעזוב את המחנה ויחזור לישראל, כדי להצטרף להפועל חיפה שבשורותיה חתם.

לקראת המחנה החליט המאמן יוסי אבוקסיס לשחרר מתן לוטטי ואמוס קולי מליבריה שנבחנו במועדון. בני יהודה לא תשוב לישראל עד אחרי המשחק מול סנט ג'וליה האנדורית, שייערך ביום חמישי. הגומלין יתקיים בבלומפילד שבוע שלאחר מכן, ה-21 ביולי.

את העונה האחרונה סיימו הכתומים במקום הרביעי בליגת העל תחת הדרכתו של דרור קשטן, שעזב להפועל תל אביב. אבוקסיס, שהיה עוזרו של גוטמן אצל סגנית האלופה, קיבל את המועדון וישמש העונה לראשונה בקריירה שלו כמאמן ראשי של קבוצה.