X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בהצעת חוק ממשלתית, שתובא בהמשך לאישור הכנסת; הוועדה גם החליטה לתמוך בהצעת חוק הגורסת כי פיטורי עובד בשל צאתו למילואים הינה עבירה פלילית
▪  ▪  ▪

ועדת השרים לענייני מילואים החליטה (יום א', 20.7.03) בישיבתה השניה על הטבות שונות לחיילי המילואים. מדובר בהצעת חוק ממשלתית, שתובא בהמשך לאישור הכנסת.
הוועדה החליטה לתמוך בהצעת חוק על-פיה התגמול שישולם לאנשי מילואים יהיה לפחות לפי השכר המשולם במשק - גם לאדם שהוא מובטל. התשלום על ימי המילואים יחושב לפי ממוצע שלושת המשכורות האחרונות. הטבה זו בעלות של 7 מיליוני שקלים, תמומן מתקציב הביטחון.
הוועדה גם החליטה לתמוך בהצעת חוק הגורסת כי פיטורי עובד בשל צאתו למילואים תיחשב עבירה פלילית ועל המעביד יוטל קנס בסך של 67 אלף שקלים. מדובר בהצעת חוק שהעלה אבשלום וילן (מרצ) שעברה בקריאה ראשונה וצפויה לעבור בקריאה שנייה ושלישית בשבוע הבא [ראו קישור].
שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, הציע להפסיק את שירותם של חיילי המילואים במה שמכונה פעילות מבצעית ולהחליפם באנשי משמר הגבול, שיגויסו לצורך העניין לשירות קבע קצר. סוכם שצה"ל יכין עבודת מטה בעניין זה.
עניינים שונים הקשורים במתן הקלות לחיילי המילואים, ובהם הלוואות לסטודנטים ופטור ממסים, יעלו לדיון בוועדת השרים לאחר שמשרד האוצר יחליט על סכום הכסף שהוא מקציב לנושאים האלה. שר הביטחון שאול מופז, העומד בראש הוועדה, פנה למשרד האוצר לברר אילו סכומים נוספים יוכל האוצר להפנות לטובת אנשי המילואים.
קודם לכן תמכה הוועדה בקריאה טרומית בהצעת חוק שהגיש ח"כ גלעד ארדן (ליכוד) שביקש ליישם סעיף הקובע שאסור למעביד לשאול עובד בעת קבלה לעבודה באיזו יחידה הוא משרת במילואים ומה משך שירות המילואים שלו. לדעתו, רוב המעסיקים מעדיפים להעסיק עובדים שלא משרתים במילואים.

תאריך:  20/07/2003   |   עודכן:  20/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
סמיון הופקין, בן 64 מפסגת זאב, נדקר בגבו ובחזהו על-ידי ערבי ליד טחנת הרוח בשכונת ימין משה בירושלים, בעת שישב במקום עם ידידתו; הדוקר נמלט; הנדקר פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה
עמוס באר
דוח סטטיסטי של חברת החשמל, לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2003: יותר ביקוש נוכחי לאנרגיה, פחות היצע עתידי לחשמל (והכל יותר בזול)
נועם שרביט
משפחתו של יוסוף, שנהרג בקבר יוסף בשכם, וקצינים בכירים במיל', דרשו להקים ועדת חקירה לבחינת נסיבות מותו; בג"צ קבע כי "מרחב שיקול הדעת של הממשלה שלא להקים ועדת חקירה גדול מאוד", ואילו מרחב ההתערבות של בג"צ קטן מאוד
רנית נחום-הלוי
הצו אוסר על הסתה לאלימות, גזענות ופגיעה בדתות אחרות; בצו נכתב, כי מי שלא ימלא את פרטי ההוראות - יענש בחומרה; בחמאס מתנגדים לצו: זה כמו ניסיון לפייס את הצבא הציוני
עמוס באר
מיועד לקהל נהגים צעיר מעט ממאזיני גלגל"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il