הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רודיק: "כבר מחכה לאנרגיות שאקבל מהיציע"

האמריקני מארח את ספרד לקרב ענקיות ברבע גמר גביע הדייויס וישחק ביום הראשון נגד פרר. לופס שפותח מול פיש: "אם ננצח זה יהיה אחד הניצחונות הגדולים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.07.11 - 23:35

אז נכון שמדובר רק ברבע גמר גביע הדייויס, אבל זה בקלות היה יכול להיות הגמר. שתיים מהנבחרות החזקות בעולם, ארצות הברית וספרד, נפגשות לקרב על הכרטיס היקר ל-4 הגדולות. האמריקנים מציגים סגל מרשים שכולל את מארדי פיש (8 בעולם), אנדי רודיק (10) והאחיים, מייק ובוב בראיין (ראשונים בעולם בזוגות).

  • שישי ב-21:35, ישיר ב-5LIVE: מארדי פיש נגד פליסיאנו לופס
  • בין שישי לשבת ב-01:00, ישיר בספורט5: אנדי רודיק מול דויד פרר

בצד השני מחכה להם האלופה ספרד, שלמרות הדירוג הפחות אטרקטיבי מתעלה תמיד במפעל. היא מגיעה לקרב שייערך בטקסס עם דויד פרר (6), פרננדו ורדסקו (21), פליסיאנו לופס (31) ומרסל גרנולרס (51).

היום הראשון של התחרות יפגיש בין פיש ללופס (21:35, שידור ישיר ב-5LIVE) כאשר המאזן בין השניים הוא 2:3 לטובת האמריקני. בהמשך יעלו על המשטח, רודיק ופרר (01:00, בספורט5) לקרב השני של היום כאשר הספרדי נהנה מיתרון 3:4 בדו קרב בין השניים.

"אני נהנה יותר לשחק כשאני יודע בדיוק מתי אני עולה", אמר פיש, "זה עוזר לי מאוד שאני ב-14:00 בדיוק. ברור שלזכיה בנקודה הראשונה בהתמודדות יש משמעות. ויש לנו גם מישהו די טוב שישחק אחרי (רודיק) ולכן לא יהיה עלי כ"כ הרבה לחץ. המטרה שלנו להגיע ל-3 נקודות וזה הדבר היחיד מבחינתנו".

"יהיה קצת לחץ כמו שיש בכל משחק", הוסיף חברו, אנדי רודיק, "אבל שיחקתי 44 משחקים בדייויס ותמיד היה את זה. אני מרגיש נוח לשחק כאן ואני כבר מחכה לקבל אנרגיות מהקהל פה".

בצד השני, הספרדים מודעים למשוכה שמחכה להם. "אם ננצח פה זה יהיה אחד הניצחונות הגדולים שלנו", התייחס לופס למפגש, "כרגע זה משחק החוץ הקשה ביותר שיש. אני מרגיש מוכן פיזית ומנטאלית אבל לא רוצה לחשוב על האפשרות שאני אצטרך לשחק שלושה משחקים ביומיים האלה (גם בזוגות). רק חושב על פיש ביום הראשון".

אז אם לא הבנתם עד עכשיו מצפה לנו קרב בין כמה מהשחקנים הכי איכותיים בעולם. עכשיו תוסיפו לכך את הדרמה והאנרגיות של גביע הדייויס והרי לכם משחקים שלא כדאי להפסיד.