X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התקנה נכנסה לתוקף במרץ 2003
▪  ▪  ▪

סקר מרקט ווטש שנערך עבור חברת שירותי הבריאות דיוויד שילד מקבוצת כלל ביטוח קובע כי רק 8% מציבור הישראלים החיים בארה"ב מכיר את משמעות תקנת הביטוח הלאומי - שישראלים ששבו לארץ וזקוקים לטיפול רפואי דחוף, אינם זכאים לקבל אותו בשירותי הבריאות.
התקנה שנכנסה לתוקף במרץ 2003, קובעת כי ישראלי ששהה בחו"ל מעל שנתיים, לא יהיה זכאי לביטוח רפואי בארץ משך חודשיים על כל שנה בה שהה בחו"ל. בהתאם, ישראלי ששהה בחו"ל שש שנים, אינו זכאי לביטוח רפואי בישראל משך שנה מיום חזרתו לארץ!. שנת שהיה בחו"ל על-פי הביטוח הלאומי משמעותה שהייה בת 182 ימים לפחות בחו"ל, גם אם במהלך התקופה, נערכו ביקורים בישראל.
אילן גת סמנכ"ל השיווק של דיוויד שילד ציין כי קיימת אוכלוסייה גדולה של ישראלים המתגוררים בחו"ל שאינם מודעים לתקנה. רבים מהם עובדים בחברות ישראליות בחו"ל, המבטחות את העובד ומשפחתו בביטוח בריאות בחו"ל בלבד.
"בין הישראלים השוהים בחו"ל: משפחות ויחידים, שליחים של חברות (ReLocation), סטודנטים, תרמילאים השוהים זמן רב בחו"ל ועוד. ישראלים אלה טועים לחשוב כי עם חזרתם לארץ, שירותי הבריאות בישראל זמינים עבורם, ולא כך הוא" דברי גת.
את הפתרון לתקנה המחמירה של הביטוח הלאומי, מצאה חברת דיויד שילד מקבוצת כלל ביטוח. החברה מציעה למבוטחיה כיסוי ביטוחי בארץ באמצעות שירותי בריאות כללית, מיד עם שובם לישראל, בכל תקופת ההמתנה שנגזרה עליהם מכח תקנת הביטוח הלאומי (כל לקוח של דיויד שילד מקבל גם כרטיס חבר בשירותי בריאות כללית).
"הכיסוי הביטוחי שמציעה דיויד שילד לתושבים חוזרים, הוא הפתרון היחיד המאפשר קבלת שירותי קופת חולים בארץ, וחוסך לחוזרים את הצורך לשלם עשרות אלפי שקלים לרפואה פרטית" דברי אילן גת.
חברת DavidShield מקבוצת כלל ביטוח, מספקת ביטוח רפואי לישראלים השוהים בחו"ל מעל 3 חודשים. זהו ביטוח הבריאות המקיף ביותר לישראלים השוהים בחו"ל, והכל בשפה העברית. תוכנית הבריאות של החברה בארה"ב מציעה למבוטחיה את מיטב השירותים הבריאותיים ממאגר של כ-500,000 רופאים, כ-5000 בתי חולים, וכ-50,000 בתי מרקחת, באמצעות חברת AmeriHealth האמריקנית. התוכנית העולמית של החברה David Shield - Global מספקת כיסוי רפואי ב-140 מדינות ברחבי העולם, וכיסוי ביטוחי גם בישראל באמצעות "שירותי בריאות כללית".

תאריך:  21/07/2003   |   עודכן:  21/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
כך עולה מסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה, שהוזמן על-ידי חברת עמינח; עוד עולה מהסקר: בתקופת הלימודים, נערים ישנים יותר מנערות, מסורתיים ודתיים ישנים יותר מחילוניים
רנית נחום-הלוי
הבטיח להיאבק באוצר ולהביא לגידול בתקציב הבריאות; ח"כ אלדד: יש לקבוע בחוק שלאוצר לא יהיה סמכות בנושא סל התרופות
נועם שרביט
המשרדים מאשימים את משרד האוצר כגורם לפיטורים הצפויים, מאחר והוא מעכב את התשלום המגיע להם מהתקשרויות עם משרדי הממשלה
מחלקה ראשונה
הנהג הורשע קודם בנהיגה בפסילה
רנית נחום-הלוי
מרבית הח"כים שהשתתפו בוועדה תמכו, כי על ועדת הכנסת לפנות לוועדת האתיקה ולמשוך האיסור על טיבי וברכה; חברי הכנסת טענו כי היועצת המשפטית של הכנסת האמורה מתוקף תפקידה להגן על ח"כים - חוטאת בתפקידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il