X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יריבת הצהובים התאמנה בישראל. בג'ירי: "יש לי זכרונות טובים מכאן"
▪  ▪  ▪
רדניק. לא בא לטיול (צפו בו מדבר)

לנקאראן, יריבת מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, ערכה אימון ראשון בישראל לקראת המפגש הראשון באווירה טובה. "אני אוהב את ישראל. כששיחקתי בנבחרת היינו באים לפה כל חורף לקיבוץ", סיפר המאמן הרומני מירצ'ה רדניק. "ישראל השתנתה מאז הפעם האחרונה שהייתי פה, עכשיו יותר טוב". עוזר המאמן של מוטי איוניר, גדי כרמלי, הגיע לקרית שלום כדי לרגל אחרי האזרים באימון.

כשנשאל על מאזן הכוחות בין הצדדים, ענה רדניק: "אנחנו מכבדים את היריבה. הכדורגל באזרבייג'אן התקדם מאוד בזמן האחרון, אני חושב שהכדורגל שם השתפר. מכבי תל אביב היא שם גדול בישראל ושם גדול באירופה". 

"באופן טבעי, למכבי יש יתרון", קבע המאמן. "יש לה ניסיון באירופה ושחקנים טובים. אני לא יודע אם יש לנו הרבה סיכוי, אבל יש לנו סיכוי כלשהו. אני יודע שמכבי קבוצה טובה מאוד, אבל לא באנו לפה כדי לטייל". על הבדלי האקלים אמר: "מזג האוויר בלנקאראן יהיה דומה, לא יהיה קשה להסתגל".

אלווין בג'ירי, שחקן מכבי ת"א בעידן טון קאנן וכיום קשר לנקאראן, סיפר: "הייתה לי התנסות קצרה בישראל, אבל היה לי פה טוב. יש לי זכרונות טובים מכאן. מכבי קבוצה טובה ששיחקה בעבר בליגת האלופות ויהיה לנו משחק קשה. תל אביב לא כל כך השתנתה, הכל אתו דבר".

לנקאראן, מחזיקת הגביע האזרי בעונה החולפת וסגנית האלופה בליגה המקומית, מדורגת כיום במקום ה-329 בדירוג אופ"א. מכבי ת"א, לשם השוואה, מדורגת רביעית בין הישראליות (אחרי הפועל ת"א, מכבי חיפה ובני יהודה) ובמקום ה-187 הכללי.

תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
דוח נציבות שירות המדינה לשילוב האזרחים הערבים מראה כי החיוב לקלוט סך מינימלי של עובדים ניתב רבים מהם דווקא למערכת הבריאות    הנציב דיין: "אין לי הסבר לתופעה"
עידן יוסף
ניגשו לשלב המיון המוקדם במכרז לקטעים 3 ו-7 בכביש חוצה ישראל    הפרויקט כולל מרכיב משמעותי של מנהרות באורך כולל של כ-4 ק"מ
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע פסל החלטה בנוגע לפיצוי לבעל חנות בשדרות בשל נפילת קסאם, בשל פגיעה בכללי הצדק הטבעי כאשר לא ניתן לו להגיב על הראיות ולסכם את טענותיו
עופר וולפסון
ועדת החוקה אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק הקובעת כי חברות המנפיקות אגרות חוב, תחוייבנה במינוי ועדת ביקורת, מבקר פנים ודירקטורים חיצוניים
איציק וולף
מליאת הכנסת תדון ביום רביעי הבא בהצעות להקמת ועדות חקירה פרלמנטריות לבחינת פעילות ומקורות המימון של הארגונים החוץ-פרלמנטריים    היו"ר ריבלין: הדבר מהווה תקדים מסוכן ובעייתי. ועם זאת, אינני מוצא מקום להתערבות יו"ר הכנסת בהליך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il