הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

העברות: בואטנג בבאיירן. דאונינג לליברפול?

קשר מנצ'סטר סיטי נודד למינכן. קני דלגליש: "סיכמנו עם וילה את סכום העברתו, קיבלנו רשות לדבר עם השחקן"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.07.11 - 12:03
דאונינג, בדרך לאנפילד (gettyimages)
דאונינג, בדרך לאנפילד (gettyimages)

אחרי שריאל מדריד ומלאגה הפכו למועדונים הפעילים ביותר בשוק ההעברות האירופאי, גם בליגות אחרות מתחילים לחמם מנועים. הנה ההעברות, הדיווחים, השמועות והספקולציות הבולטות:

ליברפול סיכמה עם אסטון וילה את סכום העברתו של סטיוארט דאונינג וכעת נותר לה רק לסגור עם השחקן ונציגיו את תנאי החוזה. "קיבלנו אישור לדבר עם השחקן", הודה המנג'ר קני דלגליש באתר הרשמי של המועדון. "עכשיו ננסה לסכם את תנאיו האישיים והכל יהיה תלוי בבדיקות הרפואיות".

דאונינג יהיה השחקן המשמעותי השני שעוזב הקיץ את וילה פארק אחרי מכירת אשלי יאנג למנצ'סטר יונייטד ב-17 מיליון יורו. עבור ליברפול יהיה זה הרכש המשמעותי השלישי בקישור, אחרי צ'ארלי אדם וג'ורדן אנדרסון.

המרסיסיידרס צירפו לשורותיה את השוער הברזילאי דוני, שצפוי לשמש כמחליפו של פפה ריינה. דוני בן ה-31 רשם 10 הופעות במדי הסלסאו ולא פחות מ-179 הופעות אצל הג'יאלורוסי וגם שני גביעים כבר יש לו.

באיירן מינכן החתימה את ג'רום בואטנג, שחקן מנצ'סטר סיטי ונבחרת גרמניה. השחקן בן ה-22, שהגיע מהמבורג ב-2010, התקשה לתפוס מקום בהרכב התכולים וינסה את מזלו באליאנץ ארנה. העברתו מעלה את מספר שחקני נבחרת גרמניה בסגל באיירן לשמונה יחד עם מנואל נוייר, פיליפ לאם, בסטיאן שוויינשטייגר, טוני קרוס, תומאס מולר, מריו גומז, הולגר באדשטובר.

ברצלונה עשויה לצרף את ז'ואן קאפדווילה, המגן השמאלי של ויאריאל ונבחרת ספרד, בעלות אפסית. מקסוול מחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי ומילאן וחוזהו של אריק אבידל עדיין לא הוארך. על פי דיווחים בספרד, גם חוסה אנריקה (ניוקאסל) ואנדרה סנטוס (פנרבחצ'ה) על הכוונת.

מנצ'סטר יונייטד ואינטר עדיין לא הגיעו לסיכום על מעברו של ווסלי סניידר ההולנדי לאולד טראפורד. "לא הייתי מעורב בזה ואין עניין אמיתי בעסקה כזאת מהרבה סיבות", צינן אלכס פרגוסון את השמועות. "אין שום דבר שאני יכול לספר לכם". ומה אומרים באינטר? "אין מה לעדכן, הוא לא למכירה".

פורטו חתמה על הארכת חוזה עם רדאמל פלקאו גארסיה, מלך השערים שלה וכוכב הזכיה בליגה האירופית. ההסכם החדש יפוג ב-30 ביוני 2015 וסעיף השחרור החדש עומד על 45 מיליון יורו.

מריאנו פאבונה ששוחרר מריבר פלייט עימה ירד ליגה סיכם בבלקבורן. החלוץ הארגנטינאי בן ה-29 ששיחק בעברו בבטיס צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים באיווד פארק.

מאמנים
פרננדו היירו, קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר, מונה לג'נרל מנג'ר של מלאגה.

חוסה אנטוניו קמאצ'ו עשוי להתמנות לתפקיד מאמן נבחרת סין, במטרה להוביל את האדומים לטורניר גמר גביע העולם ב-2014.