"מבשלות בירה ישראל", יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג, יוצאת (יום ג', 22.7.03) במסע פרסום לרגל השקת בקבוק קרלסברג בעיצוב החדש, עם התווית השקופה, בהשקעה של 900 אלף דולר.
מסע הפרסום החדש מבית היוצר של קרלסברג העולמית (סאצ'י & סאצ'י) כולל סרט טלוויזיה, ובאמצעות משרד הפרסום המקומי, אריאלי פובליסיב, קמפיין שילוט חוצות בו ניתן לראות דמויות קוסמופוליטיות המשתקפות מאחורי הבקבוק החדש ופרסום בעיתון.
בפרסומת ניראת קבוצה של צעירים "קוסמופוליטים" היוצאת מבר בניו-יורק ונכנסת לרכבת התחתית. זו נוסעת דרך תחנות בלונדון, רומא ועוצרת בשנחאי. הסרט נחתם עם אחת הדמויות הקוסמופוליטיות המשתקפות מאחורי הבקבוק ובסיסמה: "קרלסברג המראה החדש".
לדברי אמיר יפרח, מנהל מותג קרלסברג: "הבקבוק החדש מהווה המשך ישיר למיצוב המותגי הבין-לאומי של קרלסברג. חשוב לנו להעביר את המסר הקוסמופוליטי של לשתות עם עולם של חברים, ואת ערך העדכניות גם דרך הבקבוק החדש שעוצב ברוח זו".