X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היצוא הסתכם במחצית השנה הראשונה של 2003 ב-333 מיליוני דולרים; בתוך כך ירידה של כ-18% ביצוא לברזיל וגידול של כ- 41% ביצוא למקסיקו; ירידה של כ-2% ביבוא אשר הסתכם בכ-201 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

במחצית הראשונה של 2003 חל קיפאון לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ביצוא התעשייתי (ללא יהלומים) לאמריקה הלטינית והסתכם ב-333 מיליוני דולרים. כך מסר (יום ג', 22.7.03) חיליק אסיה, מנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי, על סמך ניתוח האגף לתכנון וכלכלה במכון, בראשותו של שאולי כצנלסון.
מניתוח מכון היצוא מתברר, כי במחצית הראשונה של 2003 חלה ירידה של כ-30% ביצוא התעשייתי (ללא יהלומים) לאורוגוואי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היצוא הסתכם בכ-3 מיליוני דולרים. מדובר בעיקר בכימיקלים וזיקוקי נפט, מכונות וציוד. היבוא מאורוגוואי ירד בכ-42% והסתכם בכ-25 מיליוני דולרים.
עוד מתברר, כי היצוא לאקוודור עלה במחצית הראשונה של 2003 בכ-7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-6 מיליון דולר. בעיקר, כימיקלים וזיקוקי נפט, מוצרי גומי ופלסטיק. היבוא מאקוודור, ירד בכ-23% והסתכם בכ-2 מיליון דולר.
היצוא לארגנטינה עלה במחצית הראשונה של 2003 בכ-74% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-11 מיליון דולר. בעיקר, ציוד טלקומוניקציה, כימיקלים וזיקוקי נפט. היבוא מארגנטינה ירד בכ-88% והסתכם בכ-37 מיליון דולר.
עוד מתברר מהניתוח, כי היצוא לבוליביה ירד במחצית הראשונה של השנה בכ-79% והסתכם ב-0.3 מיליון דולר. מדובר בעיקר בציוד טלקומוניקציה, כימיקלים וזיקוקי נפט. גם היבוא מבוליביה היה זניח, והסתכם ב-0.1 מיליון דולר.
היצוא לברזיל ירד במחצית הראשונה של השנה בכ-18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-139 מיליון דולר. בעיקר, כריה, חציבה ומינרלים, כימיקלים וזיקוקי נפט. ביבוא מברזיל חל גידול של כ-6% והסתכם בכ-59 מיליון דולר.
עוד עולה מהניתוח, כי ביצוא לוונצואלה חלה ירידה של כ-78% והסתכם בכ-3 מיליוני דולרים. בעיקר ציוד טלקומוניקציה, כימיקלים וזיקוקי נפט. היבוא מוונצואלה היה זניח - 0.1 מיליון דולר בלבד.
במחצית הראשונה של השנה לא היה יצוא לפרגוואי, זאת לעומת יצוא של 0.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2002. היבוא מפרגוואי היה זניח - 0.7 מיליון דולר, לעומת יבוא של 1.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
היצוא לפרו ירד במחצית הראשונה של 2003 בכ-34% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-6 מיליון דולר. בעיקר ציוד טלקומוניקציה, כימיקלים וזיקוקי נפט. היבוא מפרו גדל יותר מפי 4, מ-0.4 מיליון דולר ל-1.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2003.
עוד עולה מניתוח מכון היצוא, כי היצוא לצ'ילה גדל במחצית הראשונה של 2003 בכ-24% והסתכם בכ-21 מיליון דולר. מדובר בעיקר במכונות וציוד אלקטרוני ביתי. היבוא מצ'ילה גדל בכ-180% והסתכם בכ-8 מיליון דולר.
היצוא לקולומביה גדל במחצית הראשונה של 2003 בכ-9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והסתכם בכ-30 מיליון דולר. מדובר בעיקר בציוד טלקומוניקציה, מכונות וציוד. היבוא מקולומביה ירד בכ-19% והסתכם בכ-55 מיליון דולר.
אסיה מציין, כי חל גידול של כ-41% ביצוא התעשייתי (ללא יהלומים) למקסיקו במחצית הראשונה של 2003, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היצוא הסתכם בכ-111 מיליון דולר. בעיקר, ציוד טלקומוניקציה, כימיקלים וזיקוקי נפט. היבוא ממקסיקו ירד בכ-20% והסתכם בכ-8 מיליון דולר.
עוד מתברר מניתוח מכון היצוא, כי היצוא לפנמה ירד בכ-49% והסתכם בכ-4 מיליון דולר. בעיקר תכשיטים, חפצי חן ורכיבים אלקטרוניים. היבוא מפנמה גדל פי 4 לערך והסתכם בכ-4 מיליון דולר.

תאריך:  22/07/2003   |   עודכן:  22/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
צפי ההזמנות לחודש אוגוסט, עומד על 97% תפוסה במלונות אילת, ו-85% תפוסה בקלאב הוטל טבריה
נועם שרביט
בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר מאסר עולם על מזל אוחנה, שרצחה את בעלה יחיאל לפני כשנה, במהלך ויכוח משפחתי; ביקורת ציבורית על העונש החמור
ענבל אביב
חוזה העסקתו של המגיש הוותיק מסתיים בינואר 2004 ולא יחודש; עוזב את ערוץ 1 אחרי כמעט 40 שנה
יואב יצחק
רובינשטיין מאשימם בהטחת האשמות שיקריות ופוגעניות; תגובתו החריפה - בעקבות מכתבם הגלוי של השניים אליו, שבו החשידו אותו בהפרת אמונים, בעצם זאת שלא גילה לציבור מבעוד מועד את המידע אודות החקירה בפרשת שרון-סיריל קרן
ענבל אביב
יוצאת בקמפיין לרגל הבקבוק החדש בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובעיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il