X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים הוא אמר בוועדת העבודה רווחה ובריאות בהתייחסו לפתרון שהושג אמר בין משרד האוצר לבריאות; לדבריו: "בעוד חודש נמצא עצמנו באותו מקום"
▪  ▪  ▪

יו"ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות, ח"כ שאול יהלום (מפד"ל), יוצא (יום ד', 23.7.03) נגד הפתרון שהשיג שר האוצר, בנימין נתניהו, לפתרון משבר הבריאות.
בדברים חריפים הוא גינה את הפתרון שהושג. "משבר מערכת הבריאות לא נפתר. ההסכמות לכאורה לגבי פתרונות במערכת הבריאות מהוות אחיזת עיניים. הקצאת 100 מיליון ש"ח שעליה סוכם אתמול מהווה הלוואה לטווח קצר ובעוד חודש נמצא עצמנו באותו מקום", אמר/קבל יהלום.
בדיון סוער בוועדה הסכימו מרבית ראשי מערכת הבריאות במשק, כי הפתרון לכאורה שנמצא מהווה אחיזת עיניים, ולכל היותר הוא דוחה בכמה חודשים את ההתמודדות האמיתית עם המשבר במערכת הבריאות.
ד"ר בני דוידזון, מנכ"ל בית החולים 'אסף הרופא', אמר כי "העברת הכספים" עליה סוכם בין המשרדים פירושה למעשה, שתאגידי הבריאות הפועלים במסגרת בתי החולים יעבירו כספים לצמצום הגרעונות של בתי החולים עצמם, אבל בפעל משתמש בית החולים בתקבולים מהתאגיד לקניית מכשור רפואי. "אם המצב יימשך כך, התאגיד יקנה גם תרופות עבור בית החולים".
פרופ' שוקי שמר, מנכ"ל קופת חולים מכבי, ולשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, אמר כי ישנה תרבות ארגונית במערכת הבריאות של מתן דיסאינפורמציה. "במשבר מערכת הבריאות בשנת 2000, כאשר הקופות אמרו כי 'מדפי התרופות ריקים', זה לא היה נכון. לדבריו, כל הדיונים לגבי מערכת הבריאות נעשים ללא מסד נתונים וללא נתונים כספיים מפורטים. מחיר יום אשפוז נקבע על-פי ההוצאות על יום אשפוז בפעל, ולכן אין מקום לדיבורים על מכת מוות, אמר פרופ' שמר.
זאב וורמברנד, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, אמר כי הקופות קיבלו הודעה לפני 4 חודשים שמחיר יום אשפזו צריך לרדת, וכבר מאז תיקצבו את מחיר יום אישפוז במחיר נמוך יותר. "זה מקור הגרעון שהממשלה רק עיגנה אותו בהחלטותיה", אמר.

תאריך:  23/07/2003   |   עודכן:  23/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
הועדה תגבש אמות מידה לסיוע למקבלי גמלאות שחלק ניכר מן ההפחתות חל עליהם במקביל, על-מנת להביא לחלוקת סכום הסיוע
גיל איל
"אני אסתום לך את הפה", אמר שטרית בתגובה להצהרתה של איציק; הדברים נאמרו כשאיציק הסבירה את הצעת החוק שלה - להגבלת מספר השרים בלי תיק - דוגמת שטרית
רנית נחום-הלוי
בתוך כך, כל ח"כ רשאי להכריע להסרת חסינות חברו אם בגין מעשים שעשה בתוקף תפקידו ואם בעניינים פליליים; רה"מ מתנגד להעברת הדיון לוועדה חיצונית
ענבל אביב
הוועדה התכנסה בין השאר בעקבות פניית אלו"ט שהעלתה נקודות רבות הפוגעות בחינוכם של ילדים אוטיסטיים במערכת החינוך כפי שהיא היום; הוועדה קיבלה את כל המלצות אלו"ט
ענבל אביב
תלו לצידי הדרכים הראשיות מאות שלטים הנושאים את הסיסמאות: "השר ישראל כ"ץ - קץ החקלאות"; "שר החקלאות ישראל כ"ץ - סכנה לדמוקרטיה ולחקלאות בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il