X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפרקים פינס ודגן יגישו ערעור לבית הדין העליון בתחילת השבוע
▪  ▪  ▪
ליאור דגן. ניסיון אחרון

מפרקי הפועל פתח תקוה, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, יגיש מחר (ראשון) בבוקר ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל על ההחלטה להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. כזכור, פ"ת לא עמדה בדד ליין להגשת תקציב לעונת 2011/2012 ואמורה להיענש אוטומטית בירידת ליגה אולם האנשים העומדים בראש המערכת במלאבס מאמינים שרק סיבות טכניות מנעו מהם להגיש בזמן.

לדברי המפרקים, סיבוכים כגון בדיקת הצ'קים וקבלת האישור מגורמים מסויימים על התחייבויות מנעו את העמידה במועד ולא היעדרם של אותם 2 מיליון ש"ח שחסרים. פינס ודגן ינסו לקבוע דיון בבית הדין העליון כבר ביום רביעי ובטוחים שגם בקרת התקציבים תלך איתם. "החלטנו לעשות ניסיון נוסף ואחרון", אמר פינס, "אנו מקווים שזה יעבוד ולא נתאכזב".

בפתח תקוה שואבים אופטימיות רבה מדבריו של יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי ומקווים להשיג מיליון ש"ח ממכירה מוקדמת של הכרטיסים למשחקי הקבוצה ומיליון נוספים מאנשי עסקים מקומיים שהביעו מוכנתו להירתם למאמץ.

תקציר האירועים הקודמים
ביום רביעי האחרון היה נדמה כי נמצא המושיע כאשר ציון דלל הציע להעביר 1.5 מיליון שקלים תמורת מינויו ליו"ר הקבוצה. המהלך נועד למעשה להעביר את הקבוצה לאוהדים, אך מחלוקות בין דלל למפרקים הביא להתפוצצות העסקה. המפרקים עו"ד עמית פינס וליאור דגן ניסו לגייס 1.5 מיליון שקלים כדי שפ"ת תישאר בליגת העל.

חמישי האחרון היה הדד-ליין של הקבוצה בו הייתה צריכה לעבור עד חצות בבקרה. בסביבות שעות הערב היה נראה שהכל יסתדר, לאחר שהאחים מולדבסקי העבירו 1.1 מיליון שקלים ("התבקשנו לסייע בערבויות והסכמנו מיד"). גם גל חצור, מראשיה היוצאים של הקבוצה, העביר יחד עם שמעון אבו ואנשי עסקים נוספים סכום של 400 אלף שקלים.

המפרקים ניסו להעביר את פ"ת בבקרה, אך אז התברר כי ספונסרים שהתחייבו להעביר סכומים לא היו זמינים ושעסקת ציון דלל ירדה סופית מהפרק (הציע לרכוש את הכרטיסים לכל המשחקים תמורת מיליון שקלים). בסביבות חצות (בין חמישי לשישי) הודיע יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, שהמלאבסים "ירדו ליגה". הסיכוי היחיד של הפועל פ"ת להישאר בליגת העל הוא שבית הדין העליון יעניק להם ארכה לעבור בבקרה, אך נראה כי הטיעונים לכך חלשים. אם בית הדין לא יאשר את הארכה הפועל פ"ת תשחק בלאומית באופן סופי.

אגב, גם הפועל כפר סבא שעשויה להחליף את הפועל פ"ת לא עברה בבקרת התקציבים וחסרים לה 3 מיליוני שקלין בכדי לפתוח את העונה בליגת העל. בבקרה אישרו את המספרים ובמקרה כזה הפועל אשקלון תהיה זו שתישאר. אורליצקי גם אמר כי הוא מקווה שפ"ת תקבל ארכה ותעבור בבקרה, אך לו אין את היכולת לאשר הארכות נוספות מצד הרשות לבקרת תקציבים. נכון לעכשיו, אי הוודאות סביב המועדון הוא גדול מאוד.

תאריך:  30/07/2011   |   עודכן:  30/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
אסד מצפצץ על ראשי מדינות המערב    הטבח בבני עמו נמשך וכך גם גלי המעצרים
מערכת אתר ערוץ הספורט
שנחאי: הישראלי קבע 25.09 שניות וסיים במקום ה-8 הכללי בחצי הגמר
יואב יצחק
ההתפטרות: בשל גל המעצרים וניהול כתבי אישום מפוברקים נגד 200 קצינים בכירים בהם 40 גנרלים    הרמטכ"ל המתפטר: בנסיבות אלה איני יכול להיות אחראי לניהול הצבא
יואב יצחק
טכנאי קול ישראל הצליחו לחשוף: האיש הנוסף שהשמיץ את רשות השידור ובכיריה תוך עיוות קולו בכתבה ששודרה בערוץ 2 הינו חבר במליאת רשות השידור    "פחדנות ונכלוליות" הם רק חלק מהביטויים המופנים עתה כלפיו    אריה שקד שנחשף "כאיש עם הפאה" ממתין לסידור עבודה
אריק בכר
הברונית באסקומב נכנעה ללחצים בעקבות הביקורת הנוקשת על כישלונה של המועצה בפרשת האזנות הסתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il