X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עדיין אין הסכמה על מספר התשלומים. באדיר, תמוז ואבוטבול ינוחו בדרבי
▪  ▪  ▪
אבוטבול במחנה האימונים (קובי ברדה, הפועל ת"א)

הקשר הניגרי נוסא איגביור מתקרב להפועל ת"א. לילסטרום על פי אנשי הפועל הסכימה למחיר של 850 אלף יורו על כרטיסו של השחקן הניגרי, אך עכשיו הבעיה האמיתית היא הרצון של הנורבגים לקבל את הכסף בתשלום אחד, בעוד בהפועל מבקשים לשלם עבור השחקן בשלושה תשלומים שישולמו בתוך שנה." אכן ישנה התקדמות במו"מ בינינו" אישרו בהפועל ת"א את הידיעה.

20:30, שידור חי ב-5LIVE+ מגביע הטוטו: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

השחקנים של דרור קשטן שזכו ליום חופש אתמול אחרי הניצחון על ואדוז מליכטנשטיין, חזרו היום (שבת) להתאמן לקראת הדרבי מחר בגביע הטוטו. "אני מתרגש כי אמרו לי שמי שלא שיחק בדרבי תל אביבי לא מבין מה זה, ואני מחכה לזה. במכבי פ"ת ניצחנו בדרבי לא פעם, ובאופן אישי אני אוהב משחקי דרבי. קשה לומר מי קבוצה טובה יותר בשלב הזה של העונה וזה גם לא יהיה נכון, אני מאמין שעם הקהל שלנו תהיה לנו יותר דחיפה", אמר עומר דמארי שכבש את שער הבכורה שלו בליגה האירופאית נגד ואדוז.

אלרואי כהן שישחק מחר את משחקו השני בדרבי התל אביבי הוסיף: "אני בטוח שהשנה תראו אלרואי אחר לגמרי. לא משנה אם אעלה מהספסל או אפתח אני אתן הכל. ניצחון בדרבי חשוב לביטחון לקראת הליגה והיציאה לגומלין". במשחק עצמו קשטן יעניק מנוחה לוואליד באדיר, שי אבוטבול, דדי בן דיין וטוטו תמוז. פרנסמן, שיש, עבאס ולאלה יזכו למקום ב-11. קשטן אמר לשחקניו באימון המסכם: "משחקי גביע הטוטו טובים לקבוצות שמשחקות באירופה. לא צריך להגיד מה זה דרבי עבור האוהדים, אתם יודעים לבד. תהיו רציניים ומחוייבים".

יו"ר הפועל ת"א, דורון אוסידון, ושי אבוטבול נפגשו הערב לדון בשדרוג החוזה של הקשר הוותיק. הפגישה נערכה באווירה טובה ונרשמה התקדמות משמעותית בין הצדדים. בימים הקרובים צפוי הנושא להיסגר לשביעות רצון שני הצדדים. השחקן זכה גם לעזרה בעניינו מכיוון השחקנים כשטוטו תמוז אמר בראיון לאתר ערוץ הספורט: "כואב לנו מה שקורה עם שי. הוא חשוב לנו מקצועית וחברתית ואנו מקווים שיגיעו איתו להסדר שיהיה מקובל על שני הצדדים כי הוא עובר תקופה לא קלה".

בהפועל לא בונים על איצטדיון מלא מחר, גם בעקבות העובדה שאוהדי מכבי ת"א שקיבלו את שערים 10-11 קנו עד עכשיו 2,000 כרטיסים בלבד. "מחר קצב מכירת הכרטיסים יגדל" אמר גורם בהפועל.

הרכב משוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביבאן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, מחמוד עבאס, יוסי שבחון, סלים טועמה, עומר דמארי, מהראן לאלה.

תאריך:  30/07/2011   |   עודכן:  30/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
המפרקים פינס ודגן יגישו ערעור לבית הדין העליון בתחילת השבוע
מחלקה ראשונה
אסד מצפצץ על ראשי מדינות המערב    הטבח בבני עמו נמשך וכך גם גלי המעצרים
מערכת אתר ערוץ הספורט
שנחאי: הישראלי קבע 25.09 שניות וסיים במקום ה-8 הכללי בחצי הגמר
יואב יצחק
ההתפטרות: בשל גל המעצרים וניהול כתבי אישום מפוברקים נגד 200 קצינים בכירים בהם 40 גנרלים    הרמטכ"ל המתפטר: בנסיבות אלה איני יכול להיות אחראי לניהול הצבא
יואב יצחק
טכנאי קול ישראל הצליחו לחשוף: האיש הנוסף שהשמיץ את רשות השידור ובכיריה תוך עיוות קולו בכתבה ששודרה בערוץ 2 הינו חבר במליאת רשות השידור    "פחדנות ונכלוליות" הם רק חלק מהביטויים המופנים עתה כלפיו    אריה שקד שנחשף "כאיש עם הפאה" ממתין לסידור עבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il