X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגו של גאידמק מגיב לצמד. עו"ד של האמריקנים: "הציגו לנו מצג שווא"
▪  ▪  ▪
אדם ולוין. מאבק חריף עם ראשי בית"ר (מגד גוזני)

הרוחות סביב בית"ר ירושלים מסרבות להירגע והיום (רביעי), העימות בין הבעלים הנוכחי ארקדי גאידמק לשני אנשי העסקים, דן אדלר ואדם לוין, עולה מדרגה אחרי שעסקת הרכישה פוצצה. אחרי שעורך הדין של הרוכשים המיועדים תקף את נציגיו של הבעלים וראשי הקבוצה, הגיעה התגובה החריפה של ישראל שלו, עורך דינו של גאידמק.

שלו מציין במכתב כי הרוכשים המיועדים מנסים להסתתר מאחורי חברה, אבל הם עצמם אלו שחתמו על ההסכם. "לא יצלח ניסיון מרשיך להסתתר מאחורי יישות משפטית ככל שקיימת כזו הנקראת,"friends of beitar llc". על ההסכם חתמו מרשיך בעצמם. הם אשר יצרו את המצגים בקשר עם יכולתיהם הכלכליות וחוסנם הפיננסי והם אשר התחייבו עלפי מרשותינו בהסכם חתום ומחויב וכלפי הציבור כולו ובהבטחות אין סוף בתקשורת".

יותר מכך, עורך הדין טוען במסמך כי למעשה אין שום הוכחה ליישות המשפטית הזו. "עד למועד זה לא הציגו מרשיך אישור כלשהו על ישות משפטית קיימץ בשם זה, ייסודה, ככל שנוסדה, בעלי מניותיה ו/או מנהליה וצטעם זה ממילא אחראים באופן אישי להתקשרות זו במיוחד, מקום שישנו חשש כבד לניקיון כפיהם ולהתנהלות מעוולת. גם בתגובתם לבית המשפט בקשר עם עסקה זו הגיבו הם בשל עצמם כרוכשי הקבוצה ולא מצאו כל מקום להסתתר מאחורי יישות משפטית".

"מי אשר מתהדר בנוצות, אל לו להתלונן כי מוצא עצמו מגולגל בזפת"
נציגיהם של אדלר ולוין הצהירו כי שמם הטוב נפגע בניסיון לרכוש את המועדון, שלו לא נותר חייב: "שכן מי אשר מתהדר בנוצות לא לו ומבטיח הבטחות ברק שאין בכוונתו לקיים, אל לו להתלונן אם בסופו של יום מוצא עצמו מגולגל בזפת עם אותן נוצות בהן התהדר". הביטוי הגיע בתגובה למכתב של נציגי הרוכשים המיועדים שבו נרשם "התברר למרשתי כי הוטעתה ולאחר ששמה הטוב גולגל בזפת ונוצות בחוצות ירושלים".

משרד עורכי הדין חת, שריד ספיר חן לברון, שמייצג את הצמד מארה"ב, טען כי ההאשמות בנוגע נטילת החולצות על ידי אנשיו הן מגוחכות אך ביקשו שיציגו להם חשבון בגין הפריטים. בצד של גאידמק השיבו בציניות: "שמחנו לגלות שמרשיך עדיין לא מצאו תירוצים מדוע לא לשלם על ציוד רב שלקחו ממחסני הקבוצה בהיקף של כ-11,000 ש"ח. באותה נשימה אנו מקווים שאין למרשך הסבר או תירוץ מדוע לא ישלמו על כלי רכב ששכרו בישראל לשימושם הפרטי על חשבון הקבוצה ואת חשבונות הדלק אשר משום מה הותירו לתשלום ע"י הקבוצה בסכום של 3,640".

עורך הדין של אדלר ולוין: "נוצרה פגיעה בשמנו. הציגו לנו מצג שווא"
כאמור לפני המסמך החריף הזה, עורך הדין גיל לברון הגיש מכתב תוקפני נגד ראשי המועדון שניהלו איתם משא ומתן כשמרכזו טענות בנוגע להסתרת מידע. "מרשותיך הציגו כלפי מרשתי מצג שווא לפיו אין כל חשש או חשיפה מצד גומא אגייאר", התייחסו אנשי העסקים לבעיה שנוצרה עם אגייאר, "הצגנו בפניכם את חששנו לפיו יהיו מרשינו חשופים לתביעה מצד גומא אגייאר לקבל לידיו סכום של 4 מיליון דולר".

"מרשותיך נהגו בעזות מצח, ובמקום לפעול לאלתר לתיקון התוצאות החמורות הנבועות מהטעייתה של מרשתי ולשתף פעולה כדי לנסות להציל את העסקה, פתחו במתקפה תקשורתית אגרסיבית על מרשתי ובעלי השליטה, מתקפה שהסבה נזקים קשים. מרשיך בחרו להוציא לשון הרע נגד מרשתי ובעלי השליטה בה בראש חוצות במקום לפעול בתום לב".

"מידת ההגינות הבסיסית מחייבת כי מרשתך ושלוחיה לא יוסיפו להפיץ כזבים בראש חוצות בנוגע לנסיבות בהן נכשלה העסקה והנכם נדרשים לחדול לאלתר מפרסומים אלה ולפעול לתיקון הפרסומים המשמיצים שכבר נעשו ע"י מרשותיך", סיכמו הנציגים בסיום המכתב.

תאריך:  03/08/2011   |   עודכן:  03/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פרקליטות מחוז ירושלים מייחסת לנאשם העיקרי בפרשה עבירות של החזקה בתנאי עבדות, התעללות פיזית, נפשית ומינית בקטינים, כליאת שווא וביצוע אונס    כלפי שני גברים נוספים מראשי הכת מיוחסות גם כן עבירות אלימות ומין חמורות
עופר וולפסון
חברי הכנסת בוועדת העבודה: "אין שינוי מהותי בהצעת משרד האוצר; המדינה היא שצריכה לדאוג למובטלים ולא גופים פרטיים"    מנכ"ל שירות התעסוקה: "תנו לי 10% מתקציב ויסקונסין ואדע לטפל במובטלים הכרוניים; די להתעללות באזרחים"
דניאל רוט
מדליסט הארד מאליפות אירופה יושעה ל-4 שנים והישגו ייפסל
עופר וולפסון
דוח מצב המדינה השנתי של מרכז טאוב, שהוגש לראש הממשלה, מתריע כי לצד נתונים מאקרו-כלכליים טובים ביחס למדינות המערב, שנפגעו במיתון האחרון בצורה קשה יותר מאשר ישראל, מצטיירת תמונה ארוכת טווח שאינה מבשרת טוב לעתיד המדינה
עופר וולפסון
ירידה בגבית מס מפעולות בניירות ערך בשיעור של כ-60% לעומת יולי אשתקד וירידה של 10% במיסוי מקרקעין    הכנסות רשות המיסים מתחילת השנה הסתכמו ב-123 מיליארד שקל - 6.6% עלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il