חברת מור אינטראקטיב, העלתה השבוע (יום א', 27.7.03) לאינטרנט קמפיין רחב היקף למותג "שוקו-קרלו" של תנובה. קמפיין האינטרנט, שתומך בפרסום בטלוויזיה (דרך משרד הפרסום קשר בראל), מתבסס על המיתוג החדש של שוקו-קרלו תחת הסיסמה: "שוקו-קרלו - שוקו אמיתי".
באתר שפותח ונבנה על-ידי מור אינטראקטיב, יכולים הגולשים להשתתף בפעיליות אינטראקטיביות הקשורות לעולם ההיפ-הופ, כגון כתיבה ויצירה של קטע ראפ אישי אותו ניתן לשלוח לחברים ולצייר גרפיטי על קירות וירטואלים.
כמו כן יוכלו הגולשים לשמוע את המוזיקה שכתב סאבלימינל במיוחד עבור תשדיר הפרסומת בטלוויזיה ולקבל שפע של מידע על עולם ההיפ-הופ.
נכון להיום ביקרו באתר 20,000 גולשים, מתוכם שלחו מיילים כ-3,000. הכתובת:
www.karlo-real.co.il.