מוקדמות אליפות העולם 2023
קבוצה מש’ נצ’ הפסד יחס נק’
1 גרמניה 12 10 2 854:960 22
2 פינלנד 12 9 3 934:978 21
3 סלובניה 12 7 5 958:994 19
4 שבדיה 12 5 7 939:919 17
5 ישראל 12 4 8 948:944 16
6 אסטוניה 12 4 8 977:870 16
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כספי: ''בקשר עם מכבי. המעבר תלוי גם בהם''

פורוורד קליבלנד התארח באולפן חדשות הספורט: "אני בודק אופציות בישראל ובאירופה. פארמר? מגיע למערכת לחוצה שקצת דומה ללייקרס". ומה הוא אומר על הנבחרת: "אם נעבור שלב זו תהיה הצהרת כוונות. חייבים להשתפר בהגנה"

רועי גלדסטון  10.08.11 - 17:00

בזמן ששחקנים מה-NBA שנמצאים בשביתה מצטרפים לקבוצות  באירופה, עדיין לא ברור מה יהיה עתידו של הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם. עומרי כספי נמצא בימים אלה בארץ ומתכונן עם הנבחרת ליורובאסקט. אמנם במהלך הטורניר בקפריסין, הפורוורד רק צפה בחבריו עקב מחלה אבל אל תדאגו, ב-31 באוגוסט הוא יהיה בליטא עם יתר השחקנים.

אחרי שעבר מסקרמנטו לקליבלנד, לא ידוע אם השחקן ילבש את הגופיה של הקאבס בקרוב לנוכח השביתה. אחרי ההחתמה של פארמר, במכבי לא יתנגדו לראות גם את הישראלי בצהוב.

"השביתה ממשיכה ולא נראה שזה הולך להסתיים בזמן הקרוב", התייחס כספי לעתידו באולפן 'חדשות הספורט', "אני בודק הרבה אופציות גם בישראל וגם באירופה. רוצה דברים שיתאימו לי עד שתיגמר השביתה אם בכלל. זו אופציה מבחינתי לגמרי. כולם רוצים לשחק ולהרוויח כסף טוב. מכבי? אני תמיד בקשר איתם זה בית בשבילי. גדלתי שם מגיל 13 ואני יכול להרים טלפון לכולם שם. זה תלוי גם בהם. הם כבר החתימו שחקן ומפחדים ששחקנים יברחו להם. אם נגיע לינואר אז בטוח לא נלך מהקבוצות אבל מי יודע מה יהיה".

הפורוורד פגש את הרכש החדש של הצהובים על הפרקט בארה"ב: "פארמר שחקן מצויין ברמת ה-NBA היו לו מספרים של כמעט אולסטאר בני ג'רזי. יש עליו הרבה אחריות הוא מגיע למערכת מאוד לחוצה, קצת דומה ללייקרס".

אריק שיבק ושחקניו הוגרלו לבית הקשה ביותר באליפות אירופה שכולל את גרמניה, איטליה, סרביה, צרפת ולטביה. למרות זאת בנבחרת רוצים לעבור לפחות שלב אחר אולם על פי התוצאות בטורניר ההכנה האחרון שכלל שני הפסדים וניצחון אחד בלבד, זה לא הולך להיות קל.

"זה היה טורניר הכנה ראשון", אמר כספי שאמור להוביל את הנבחרת בקמפיין, "שחקנים התאמנו שבוע וחצי באופן אינטנסיבי ועכשיו ממשיכים קדימה. שליש מהנבחרת היה חסר ובטורניר הקרוב אנחנו אמורים להיראות יותר טוב".

"אני חושב שאני חלק מנבחרת. אנחנו מתבססים על שחקנים מוכרים וצריכים לנצח משחקים בצורה הגנתית. אני מאוד מתרגש וזו הזדמנות ראשונה שלי לשחק באליפות אירופה. יש לנו תחרות קשה עם הרבה שחקני NBA ואם נעלה ונמשיך לשלב הבא זו תהיה הצהרת כוונות. יש לנו הגרלה קשה, אבל הראנו שהשמיים הם הגבול בשנה שעברה".

"אני חושב שהגנתית אנחנו חייבים להשתפר", סיכם כספי, "אם ניכנס לכושר משחק, ההגנה תראה יותר טוב. נשחק מול נבחרות טובות מבחינה התקפית ואם לא נעצור אותם על 70-75 נקודות יהיה קשה".