X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרקליטות מבקשת לחייב את בנו של ראש הממשלה למסור מסמכים הקשורים לפרשת סיריל קרן; בית המשפט הורה לפני 6 ימים לגלעד שרון לחשוף את המסמכים אולם הוא טרם עשה זאת
▪  ▪  ▪

פרקליטות מחוז תל אביב מבקשת (יום ב', 28.7.03) מבית משפט השלום בתל אביב לקבוע מועד לדיון דחוף, בסירובו של גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה, למסור מסמכים המצויים בידו, הקשורים לפרשת סיריל קרן, ליחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה. על הבקשה חתם עו"ד גל לברטוב, סגן בכיר א' וממונה בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).
סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופט אשר גולדין, הורה ביום 16.7.03 לשרון להגיש את המסמכים, עד ליום 22.7.03. שרון ביקש לקיים דיון נוסף בעניין - בקשה שהועברה לידי השופט התורן - אולם המועד לדיון זה טרם נקבע, בשל הפגרה בה נמצאים בתי המשפט.
הפרקליטות מבקשת כעת לקבוע מועד דחוף לדיון, "מאחר ודחייתו עלולה לעכב, ואף להכשיל את חקירת המשטרה בעניין זה". הפרקליטות אף קובלת על-כך, ששרון לא ציין אילו מהמסמכים מצויים בידיו ואילו עלולים לדעתו להפלילו.
כזכור, בחקירתו במשטרה אמר גלעד שרון כי החקירה מכוונת נגד אביו ואחיו, עמרי, ולפיכך אין בדעתו לשתף פעולה עם החוקרים. עוד טען, כי מטרת החקירה אינה להביא לגילוי האמת. "טענות אלה", אומרים בפרקליטות, "אינן מתיישבות עם עמדתו הנטענת בבקשה לבטל את הצו שהוצא", שכן שרון לא טען כי הוא שומר על זכות השתיקה, מפני החשש שיפליל עצמו, אלא סירובו לשתף פעולה נובע, לדבריו, מרצונו שלא להפליל אחרים - אביו ואחיו.
ברשת ב' דווח, כי גורמים בפרקליטות טוענים שמדובר בניסיון להרחיב את זכות השתיקה, באמצעות סירוב להגיש מסמכים, ולגישה זו עלולות להיות השלכות ציבוריות על נחקרים אחרים בעבירות פליליות.
פרקליטו של גלעד שרון, עו"ד מיכה פטמן, אמר כי הגם שבקשת המשטרה נגועה בחוסר תום-לב, הרי ששרון יכבד כל החלטה של בית המשפט. פטמן הוסיף כי על בית המשפט לדעת את כל העובדות בפרשה, בטרם יקבל החלטה בעניין.

תאריך:  28/07/2003   |   עודכן:  28/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
לין: "הגופים בבעלות המדינה, אמורים לשמש דוגמה לעמידה בהתחייבויות ולא ההיפך. לא יתכן שהמגזר הציבורי ימשיך לפגוע במגזר הפרטי בנושא כה בסיסי"
עמוס באר
מירי נבו, מגישת חדשות הספורט, מצטרפת למסע המתקיים השנה באוסטרליה
ענבל אביב
חשד כבד למעורבות ערבים-ישראלים; הפרשה על-סף פענוח; הגופה נתגלתה קבורה במטע זיתים סמוך לכפר; ביום שישי נמצאה הכומתה שחבש; אולג יובא למנוחות הערב (ג') ב-17:30 בנצרת עילית
ענבל אביב
המיתון במשק מעמיק, למרות שבתקופת ינואר-יולי 2003 רמת הסיכון יציבה, עדיין חל גידול במספר החברות בסיכון גבוה; כך על-פי D&B - דן אנד ברדסטריט ישראל
נועם שרביט
ההיכל החדש יכיל בתוכו את בתי המשפט המחוזי, השלום, בית המשפט לענייני משפחה, בית משפט לנוער, בית הדין האזורי לעבודה ולשכת ההוצאה לפועל; עלות הקמתו - כחצי מיליארד ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il