X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוץ גנק: "יש פה היסחפות, אצלנו בבית אנחנו מבקיעים יותר משער"
▪  ▪  ▪
ברדה, לא נבהל לרגע (ניר בוקסנבאום). צפו בתקציר

"זאת ממש לא היכולת שלנו. שיחקנו מחצית ראשונה רעה מאוד, אבל ניקח בסופו של דבר מהמשחק רק את התוצאה שהיא שבירה", הבהיר בראיון תכנית הספורט של 103FM אליניב ברדה, שכבש עבור גנק את שער החוץ החשוב ב-2:1 למכבי חיפה בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. "קבוצה שרוצה להיות בליגת האלופות צריכה לנצח בבית. אם לא נעשה את זה, לא מגיע לנו אלא לחיפה".

"כשנשאל על המחמאות להן זכתה מכבי חיפה על חשבון גנק, ענה החלוץ: "יש פה היסחפות בישראל. הייתה מחצית רעה מאוד ובחצי השני נראינו יותר טוב. אצלנו בבית זה יהיה הרבה יותר טוב. הכדורגל הבלגי הרבה יותר טוב מהכדורגל הישראלי, ואני אומר את זה באחריות".

לקראת הגומלין אמר ברדה: "הכוכב שלנו לא ישחק, אבל יש שלושה שחקנים שיחזרו והם תוספת כוח. המאמן הודיע לנו שהוא עוזב סופית. לא שמחנו להיפטר ממנו, העיתוי הוא לא טוב לפני משחקים חשובים. כרגע ידריך אותנו העוזר ביחד עם עוזר מאמן נוסף. ננסה לשפר את המשחק שלנו בשבוע הבא. בתקשורת הבלגית יש אכזבה מאיך שנראינו".

"המצב בקבוצה גם לא הכי טוב, אבל הכל תירוצים ואם לא נעבור זו בעיה מבחינתנו. במשחקי הבית אנחנו מבקיעים יותר משער ויש לנו דחיפה מהקהל", הסביר החלוץ הישראלי, וגילה: "אני שואף להתקדם לליגה בכירה יותר וצריכה להיות הצעה טובה כדי שאלך".

כזכור, ברדה היה זה שכבש את השער המצמק בהפסד 2:1 למכבי חיפה באיצטדיון רמת גן, אחרי שוויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלישווילי הציבו את הירוקים ביתרון של שני שערים כבר במהלך המחצית הראשונה.

תאריך:  18/08/2011   |   עודכן:  18/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה שוחח עם ראש עיריית אילת ועם ראש המועצה האזורית חבל אילות שבתחומן אירעה שרשרת הפיגועים מאז הצהרים    "סמוך ובטוח כי צה"ל יגיע אל כל מי שמעורב במעשה הזוועה ויביאו על עונשו"
איציק וולף
הותרו לפרסום שמותיהם של שניים מההרוגים בפיגוע המשולב: סמל ראשון משה נפתלי מעפרה ורב נגד פסקל אברהמי מירושלים    צה"ל תקף מבנה ברפיח וחיסל את מפקד ועדות ההתנגדות העממית ואת בכיר הארגון שתכנן את הפיגוע המשולב בדרום    אלוף פיקוד הדרום: אחד המחבלים פוצץ עצמו סמוך לאוטובוס
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה תביעה של מקסימדיה נגד גביית אגרת שילוט בידי עיריית ת"א בשל השילוט על אוטובוסים של דן, שעברו גם בערים נוספות    רובינשטיין: יש להגיע להסדרה כוללת של הבעיה
איתמר לוין
נכה המקבל מענק פרישה ופורס אותה למספר שנים, ייהנה מדי שנה מפטור עד לתקרה המגיעה לו כנכה - ולא רק בשנה הראשונה לקבלת המענק    רובינשטיין: ייתכן שהגיעה העת לשנות את ההתייחסות המיסויית למענקי פרישה
עופר וולפסון
בניגוד לקריאות הרפות עד כה כלפי אסד מצד הממשל האמריקני, קרא היום הנשיא אובמה ישירות לנשיא הסורי לסיים את תפקידו    הורה על סדרת סנקציות נוקשות: הקפאת נכסים סורים בארה"ב, ביטול יבוא הנפט ואיסור על עסקים אמריקניים לסחור עם סוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il