X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוץ יונייטד על ה-2:8 המטורף מול ארסנל. פרגוסון: "זו תצוגה הירואית"
▪  ▪  ▪
זו לא טעות. 2:8 באולד טראפורד (gettyimages)

גם אנחנו לא חשבנו שנגיד את זה, אבל מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:8 את ארסנל. הצגה ענקית של השדים האדומים באולד טראפורד סידרה לתותחנים את ההשפלה הגדולה ביותר שלה מזה 115 שנה. שם, ב-1896, הם הובסו 8:0 על ידי לואובורו. מהמאה ה-21 יזכרו את ה-28 באוגוסט 2011.

לוויין רוני היה חלק גדול בכתישה חסרת הרחמים בהיכל החלומות של מנצ'סטר. חלוץ יונייטד כבש שלושער, כאשר שניים מהשערים הובקעו בביעטות חופשיות נפלאו. "ברור שזו הרגשה מדהימה. זה בלתי ייאמן", אמר רוני, "אנחנו בכושר נפלא".

"עשינו עבודה טובה והבקענו שערים", הוסיף רוני והתחמק מההשוואה למנצ'סטר סיטי, שעושה חיל בעצמה והביסה  היום 1:5 את טוטנהאם בוויט האר ליין, "זה עדיין מוקדם לדבר על מאבק האליפות, אי אפשר לדעת. סיטי נתנה הופעה טובה. הולך לי מול ארסנל. הבעיטות החופשית. עבדנו על זה".

אלכס פרגוסון עומד על הקווים ביונייטד כבר 23 שנה, אבל כזה דבר גם הוא לא ראה. "זאת הייתה הופעה הירואית", אמר המנג'ר הסקוטי בסיום אחד הניצחונות הגדולים בקריירה העשירה שלו, "שיחקנו בצורה מעוררת כבוד. לא מכיר הרבה קבוצות שיעשו את מה שעוללנו לארסנל הערב".

בצד השני האכזבה היתה גדולה. המאמן ארסן ונגר שספג כבר קריאות בוז בהפסד מול ליברפול נמצא בסיטואציה לא פשוטה. "אתה מרגיש מושפל כשאתה סופג 8 שערים", אמר הצרפתי, "זה היה יום נורא עבורנו, קרסנו מבחינה פיזית בחצי השני. מה הלאה? נעבוד קשה וננסה אולי להחתים מישהו. ייתכן ונצרף חלוץ בקרוב מאוד, אני מתנצל בפני האוהדים".

כשנשאל האם הוא מתכוון להתפטר ומה ניתן לעשות במצב הנוכחי: "לא, ממש לא. אני חושב שיש לי תמיכה מההנהלה. נצטרך לקום מהמקום הזה ולהמשיך הלאה לקראת המשחק הבא". 

תאריך:  28/08/2011   |   עודכן:  28/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות הנחה את מנהלי בתי החולים להכין תוכניות מפורטות למקרה שבו ימומשו מכתבי ההתפטרות של המתמחים    יתייחסו ללוח תורנויות, לתוכניות ניתוחים ולפרמטרים נוספים הנוגעים לתפקוד בתי החולים    "חובתנו המוסרית למנוע סבל נוסף מהחולים"
איציק וולף
ועדת המכרזים של רשות השידור בחנה את מועמדותם של שבעה אנשי רשות השידור    קבעה כי המועמדים ראויים, אך יש לבחון גם מועמדים מחוץ לרשות    בניגוד לשפורסם - משה נסטלבאום לא נבחר בהליך מהיר
איתמר לוין
הפרקליטות דרשה לקיים את השימועים בחודש יולי; אולמרט ביקש לדחות עד ינואר, ואילו זקן ביקשה לדחות לנובמבר - בשל העובדה שהם עסוקים כעת במשפטם בפרשות מרכז ההשקעות, טלנסקי וראשונטורס
אלעזר לוין
ישקיעו 134 מיליון שקל    צופות תשואה טובה
עמירם ברקת
מחיר הנפט אומנם נפל בחודש האחרון - אך האוצר לא ייתן לכם ליהנות מכך: יעלה את מס הבלו ב-18 אגורות לליטר בספטמבר, לאחר שהוריד את הבלו באופן זמני כתוצאה מלחצי נתניהו בעקבות מחאת המחירים    "איירין" השביתה בתי זיקוק בארה"ב - ותשפיע על הכיס של כולנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il