X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
us open: חזר מ-2:0 לניצחון בדרך לקרב עם הפנומן: אין לי מה להפסיד
▪  ▪  ▪
סלע. קאמבק ענק (gettyimages)

במשך שתי מערכות וחצי נראה היה שדודי סלע בדרך להפסד כואב כבר בסיבוב הראשון של ה-US OPEN, אבל אז הישראלי רשם קאמבק ענק וניצח 6:4, 6:2, 4:6, 3:6 ו-0:6 את תומאס בלוצ'י (35 בעולם) בדרך לסיבוב השני בגראנד סלאם. הפרס: פגישה עם הטניסאי הטוב בהיסטוריה, רוג'ר פדרר (שווייץ, 3 בטורניר), שניפנף את סנטיאגו ג'יראלדו הקולומביאני עם 4:6, 3:6, 2:6. "אני רק אנסה ליהנות כמה שיותר ולשחק משוחרר כי אין לי מה להפסיד", אמר הישראלי.

שתי המערכות הראשונות היו בשליטה של הברזילאי. בראשונה בלוצ'י השיג שתי שבירות מול אחת של דודי בדרך ל-4:6 (נמשכה 48 דקות) כשהוא מנצל את אחוזי ההגשה הנמוכים של הישראלי. במערכה השניה סלע לא היה מרוכז, הוא רשם 4 שגיאות כפולות, נשבר שלוש פעמים וסידר לברזילאי ניצחון קליל 2:6 תוך 32 דקות.

ואז הגיעה המערכה השלישית והדרמטית. הברזילאי הוביל כבר 2:3 וההגשה היתה שלו. סלע שבר ל-3:3 ומשם המשיך ל-3:4. בלוצ'י שמר על ההגשה בדרך ל-4:4 ואז דודי זכה בשני המשחקונים הבאים עם שבירה נוספת, 4:6 בתום 47 דקות. השיפור הגדול התבטא בהגשות כשדודי הכניס 23 מ-38 מההגשות הראשונות שלו (61 אחוזים) והוסיף גם שני ווינרים.

משם המומנטום השתנה לגמרי, סלע ניצל את ההגשות הראשונות שלו באחוזים גבוהים, השיג שבירה וניצח 3:6 כשהוא משווה את התוצאה ל-2:2 במערכות. המערכה האחרונה היתה לפורטוקול בלבד. סלע שבר את המשחקון הראשון, שמר על ההגשה ושבר פעם נוספת בדרך ל-0:3 מהיר. גם ההמשך היה חלק עבורו כשהשיג עוד שבירה בדרך ל-0:6. ניצחון גדול. "כיף לחזור מ-2:0 במערכות. לא שיחקתי טוב, אבל נשארתי שם עם הלב והראש", אמר סלע בסיום.

עבור סלע זו פעם ראשונה בקריירה בה הוא מנצח אחרי פיגור של שתי מערכות. אגב, המפגש שלו עם פדרר בסיבוב הבא לא יהיה הראשון. לפני שש שנים נפגשו השניים בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, ואז זה נגמר בניצחון מוחץ של הפנומן (1:6, 4:6, 0:6). גם הפעם יש להניח כי המדורג 3 בעולם ימשיך הלאה, אבל לפחות הישראלי הבכיר יזכה לשחק במגרש המרכזי.

תאריך:  30/08/2011   |   עודכן:  30/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
כל אחד מ-3,000 המאוכזבים שהיו באולד טראפורד יקבל כרטיס בחינם
עידן יוסף
צוותי נגישות מיוחדים מוצבים בתחנות נבחרות של הרכבת הקלה ומגישים עזרה לבעלי צרכים מיוחדים ולקשישים    הצוותים לובשים אפודות בצבע כחול בוהק וקל לזיהוי    כל המדריכים הם סטודנטים אשר עברו הכשרה מיוחדת
איציק וולף
כלי תקשורת ערביים דיווחו כי אשתו של שליט לוב המודח, בתו ושניים מבניו הצליחו להימלט לאלג'יריה    המורדים דורשים מן הממשלה האלג'יראית להסגיר את בני משפחת קדאפי לידיהם    "נתינת מקלט לבני משפחת קדאפי - מעשה עוינות"
איציק וולף
מוסקבה הציגה בפני נשיא סוריה, בשאר אל אסד, אולטימטום שלפיו אם לא יסיג את כוחות הצבא ממרכזי הערים ויתחיל לקדם רפורמות שלטוניות בתוך שבועיים - תתמוך רוסיה בהצעת ההחלטה להטלת עיצומים נוספים על סוריה
איציק וולף
סקר שנערך על-ידי פרופ' קמיל פוקס מגלה כי כשליש מבני הנוער יצביעו לליכוד בעת שיקבלו זכות הצבעה    17% ציינו כי הם מעוניינים שאביגדור ליברמן יהיה ראש הממשלה    רוב התלמידים החילוניים: בית הספר הוא בית חרושת לציונים    רוב התלמידים הדתיים לא הסכימו עם ההגדרה הזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il